MOTO GUZZI

trgovina je uvjek dobra - razmjena dobara i sl,
Dajte da nekaj napravimo s tim traljavim servisima za MOTO GUZZI, u nijednom nemaju previše pojma, na servisu čekaš ko kod predsjednika općine ili gradonačelnika na primanje, a onda traje, dobava rezervnih djelova itd... a običan servis traje 24 sata.
Sve ovo je činjenica, ili bumo ko nekad furali motore na servis u EU.
 
aloi ljudi!jel ima nako da prodaje zadnju felgu sa žbicama za guzzi?može i slupana jer mi treba samo kardanski dio na koj ću staviti obruč od 15 jer se radi bobber!
 
ja sam se zaljubio u Guzzije od kada sam u živo vidio prvoga-customa!zaraza je počela!prvo sam imao Imolu, a sada v 50 c,no neće još dugo biti original!istina je da su to čudni motori za večinu ljudi,ali su jako posebni i sebe ne vidim na niti jedniom drugom,pogotovo onim konfekcijskim japanskim plastičnom customima!trese,drma al ima dušu!
no sa servisima je banana kod nas,najbolje do italije!imao sam loša iskustva sa kvazi ovlaštenim serviserom u Puli,nakraju skužio da je tip bio 3 dana na tečaju samo...LOL!!!tako da sam ga odvezao,jedva do kuće i sam ga uštelovao!!
 
Ja sam svog Lemansa dugo gledao kod prijatelja u garaži (od kojeg sam ga 6 godina kasnije kupio) i mislio si; Bože, nikada neću imat takvo šta...Tada sam imao Jawu 350....
I eto, malo pomalo, điđi-miđi i evo Guzzia... :D
 
godinu i pol sam izvodio računice i pohađao Ing kart, da napasem oči. Kad se dogodila ta slavna akcija na kraju 2004. i sniženje 15000 kn, bio je doma za tri dana  :mrgreen:
problem je bio što sam htio novi motor koji bi ostao kod mene, a bilo kakva California nikad nije bio jeftin motor. prve dvije sezone nisam stigao puno voziti jer sam bio vozač u međunarodnoj špediciji - do sada ima 20 tisuća km s njim i ni trenutka nisam posumnjao nego se samo zaljubio u taj motor. kad se malo financijski popravim, ide prerada jer mi je to izazov za tu koncepciju motora. ovaj moj je imao tvorničku grešku, slavno sranje sa hidrauličkim ventilima. To mi je riješio pokojni Uroš iz Ljubljane (novi razvod ventila, bregasta, blok motora i uljna pumpa). Nakon tih problema, suživot nam je super, u proljeće servis i gume, a kasnije samo benzin. U cijeloj prošloj sezoni, jednom sam izvadio šipku ulja, a ni to nije trebalo. U skoro 10000 km, razina došla pred minimum, a i to zato što sam stavio stari dihtung na karter (nisam uspio kupiti novi na vrijeme) pa je slinilo ulje sa strane.
 
prijedlog:
znate sigurno nekog zaljubljenog meštra u motore koji je radio u MG servisu i ima znanje i tzv certifikat da ih može šrafati, njega promovirati kao osobu od povjerenja preko MG Hrvatska, i obilaziti naokolo skuter servise. 8)
 
mg749ie said:
prijedlog:
znate sigurno nekog zaljubljenog meštra u motore koji je radio u MG servisu i ima znanje i tzv certifikat da ih može šrafati, njega promovirati kao osobu od povjerenja preko MG Hrvatska, i obilaziti naokolo skuter servise. 8)

u Zagrebu, neznam. Californiu bi vjerojatno i sam mogao dobro svladati jer to će se ionako desiti sa starenjem mog motora. A jedan dio radova sam već i probao. A kaj da počnem sa Grisom i 8 ventilskim agregatom koji traži laptop? Ne radim u servisu i nemam certifikat, a oni koji ga imaju, nedam im motor. I tako u krug.
Majstor iz Karlovca kojeg ljudi hvale, je odustao od takvog posla i nema više ovlašteni servis. Bar ga nije imao kad sam ga ja zvao. Čovjek je ljubazan i voljan pomoći, ali to je bilo sve.
 
Koliko problema oko servisa to je stvarno previše. S novim motorima gdje bez laptopa nema ništa osim sitnih radnji da naš zastupnik nije kadar poslat iz nekoliko servisa na pravu obuku u Mandelo stvarno je shit. A kad prodaju motore onda obečaju brda i doline . Mi sa starijim modelima i nemamo toliko problema jer se da sve kod kuče uz malo znanja i kojeg prijatela mehaničara srediti. Ali ča je tu je. Moramo se snalaziti kako znamo.  (y)
 
breva750 said:
čujem pucanje iz auspuha kad oduzmem gas ili idem nizbrdo.
Točno takve simptome je imal moj 1100 sport. Samo je trebalo pojačati ler gas jer je bez gasa dobival samo zrak a premalo benzina pa je pucal na nizbrdici ili kad se voziš bez gasa. Tam je to bilo kagano napraviti jer ima frgazere dok kod direktnog ubrizgavanja vjerojatno malo kompliciranije. Za probu pokušaj pojačati ler gas, nemreš niš zgubiti.
 
Izgleda ko u stara dobra vremena da se moramo osloniti na susjede, Italija i Austrija, dali neko ima iskustva s njihovim servisima?
 
mg749ie said:
Izgleda ko u stara dobra vremena da se moramo osloniti na susjede, Italija i Austrija, dali neko ima iskustva s njihovim servisima?

Dat ću prijedlog u vezi ovog, a sam to neću obaviti zato što sam odlučio na svom motoru sve raditi sam.

Pitajte Slovence! Kod njih je nekad također bila loša situacija sa uvoznikom (neznam kakva je danas), imaju solidan broj Guzzia, a Uroša više nema tako da su se negdje morali snaći. MK MOto Guzzi Slovenija je inače bio vezan uz CRM Pordenone, barem što se tiče nabave dijelova, ali neznam kako to funkcionira danas. Slovencima je sve i bliže, sigurno su odlazili okolo i tražili kvalitetnu uslugu. Inače je kod njih bio hvaljen servis u Izoli, ali nažalost, nisu više ovlašteni što je problem za nove motore s garancijom. Mislim da ih treba pitati kakav je servis u Mariboru, barem bi to bilo interesantno Zagrepčanima, zbog manje udaljenosti.
Uglavnom, kad sam bilo što pitao na njihovom forumu, dobio sam odgovor bez problema. Problem je danas pristup, jer ih ubijaju spammeri, pa je pristup ograničen, a meni se neda svaki put moliti, tako da je najbolje da ih netko kontaktira u ime kluba MK Moto Guzzi Hrvatska
 
ne šerafimo  :D

vozim se slabo, stalno neka sranja od stvari koje moram vući pa idem autom naokolo  :x jedva čekam da torpediram familiju na more  :mrgreen:

a i kobila mi stoji na kiši cijelo vrijeme jer sam razvalio podrum. pa sad čeka da dobije natrag svoju sobu...
a soba bu bolnička  :mrgreen: ako bude po planu, ide u preradu iduće godine
 
vozim se - slabo, vrjeme je blesavo a i obveze su stisnule, čekam ljeto kad bi se trebalo usporiti i imati malo više vremena za sebe.
 
Pa naravno da se vozimo. Ja inače radim nočnu pa kad se naspavam  Guzzi je u pogonu. A i ovo vrime je neko zeznuto stalno neki pljusak.  (y)
 
Nakon više od metar dana sam dobio djelove za svoj motor, između ostaloga i fuzić tak i feder za fuzić .... itd
i gle vraga feder, (opruga), piše na računu, (nevjerujem svojim očima), košta 82,91kn???!!!!!, to sam skužil kad sam došel doma i kad sam počel montirati ono kaj sam kupil, (Skutermoto zg). Jučer sam bil na putu i zovem drugi ovlašteni servis iz provjere, oni veliju da imaju federe i da košta 10-15kn, nije gledal u katalog, cjenu je dal onak iz rukava. (za moj pojam, i ta cijena je preskupa za komad čelične žice od 5 -7cm smotane u rolu od 2 i pol zavoja)
U ponedjeljak idem kod njih pitati ih dali je cijena stvarno ta ili su se zeznuli?
Iz ovog sam naučil da od sad provjeravam račun.
 
Koliko tebi treba do kraja garancije? Dok to prođe, živčani slom je tu....

Skutermoto i slični papci se prvenstveno bave onime što im je u imenu firme, Aprilia je dobrodošao dodatak, a Guzzi je smetnja i to im netko treba platiti kaj gube vrijeme  :palacdolje: Za ovu marku ne može imati servis netko tko ju ne voli, samo to nisu shvatili ni skuteraši ni Ing kart. Drugi je problem kaj nas ima premalo - vani Guzzi servisi rade za sebe, nemaju dodira sa Ariliom i plastičnim štokrlima, ako to vlasnik neće.


@ mg749ie:

daj da se nas dvojica nađemo na nekoj cugi. ovako ćeš poludit. Neznam jel nemaš vremena ili volje da probaš neke druge fore sa održavanjem svog motora, ili si tvrdoglav - u svakom slučaju gubiš.