MOTO GUZZI

V1000 said:
Mislim da bi definitivno trebalo poslat jedan ozbiljan mail u Moto Guzzi i objasniti im situaciju. Baš me zanima odgovor.
Hoćemo napraviti nešto takvo?

sumnjam da će biti išta od toga  :( prvo smo premali, a situacija je s Guzziem katastrofalna i kod na s i u SLO godinama i nitko to nije raspetljao. Nisam siguran za Sloveniju danas, ali oni prvi zastupnici iz Kopra su bili gori od Ing karta. 
A što se tiče ovih danas koji nam uvaljuju priče, nikad im neću priznati da su problemi potekli od Italijana, jer je i CRM Pordenone i slični u istom dealerskom sistemu i nikad nisam tamo imao problema s nabavom, a bome niti s cijenama  :mrgreen:
u cijeloj priči je jadno to što se prvenstveno gleda prodaja Piaggia i Aprilie i nitko se neće previše zamarati s tih par zguzzijaša koji se žale...

drugo bi bilo da smo u nekoj većoj državi (I;D;GB) gdje imaju jake klubove
 
Sve što si napisao stoji i ja sam mislim tako već 5 godina koliko vozim Guzzi-a. U tom slučaju nam ne preostaje ništa drugo nego snalaziti se na sve mile i nemile načine. Jedino što me veseli da ja sa svojim Guzzi-em nisam imao nikakvih problema. Više su me naživcirali japanci koje sam prije vozio.
 
Mislim da znaju i engleski, to je OK. drugi stav je, ako ne probamo nećemo znati dali je moguće ili nije, postoji u RH i Klub Moto Guzzi Hrvatska-možda oni imaju nekakvog utjecaja, pa s te strane se može krenuti s dopisom; Tema: nezadovoljstvo podrškom i kvalitete servisne mreže.
Znam da ih interesiraju brojke sa skuterima, ali nismo ni mi motore našli na cesti. Onog ćasa kad se došlo pod APrilliii i Piaggio da ne velim Gilera jasno da je MG otsklizao u lijevi plan.
Ulje i filtere znamo i sami promjeniti, naručiti neki dio i to promjeniti, ali neke specijalističke zahtjeve nebih htio raditi van ovlaštene servisne mreže, pod tim podrazumjevam da onaj ko tamo radi zna svoj posao tj da je dovoljno stručan, zato ga plaćamo. Na servis čekati 20 i više dana to je nebuloza, ali je nažalost istina.
 
Ja sam član Moto Guzzi kluba Hrvatska ali mislim da smo premali za bilo kakav pozitivan pomak, jel po meni bi prije svega uvoznik trebao biti zainteresiran za zadovoljstvo kupca i on bi trebao reagirati prvi, a uvoznik i ne zna da u Hrvatskoj postoji klub....umjesto da bude sretan da netko hoće izdvojiti fanj veliku lovu za to govno... :LOL: :LOL:


Naravno, šalim se za ovo zadnje....
 
na govnu sam radio generalku sa prijeđenih 3500 km i nije bilo dovoljno da odustanem od marke  :mrgreen:
na žalost, nitko se iz HR nije pomogao na taj način da mi slože motor i to naplate tvornici. dapače, kupio sam motor sa savijenim blatobranom jer su ga dovukli sastavljenog iz Italije. kasnije su u Ing kartu tvrdili da sam ga zato dobio jeftinije, a ne zato što je bio kraj godine i i nitko ga nije htio kupiti dok je sezona trajala  :palacdolje:

Kasnije sam zvao Piaggio Hrvatska kad su postali zastupnik u vezi jednog opoziva (za koji naravno nisam saznao od njih). Ne mogu reći da čovjek nije bio ljubazan, ali pojma nije imao o čemu ja pričam. Onda je to uspio pronaći i rekao mi da odem u servis na pregled, ali od toga sam odustao. Radilo se o mogućem pucanju prednjeg mosta vilica, a vizualnim pregledom (kako su to radili u servisima) mogu i ja sam to obaviti, i još bolje jer je motor moj, a i imam više vremena. Ne moram se baviti Zip-ovima i Pegasima  :mrgreen:
 
Ajmo se uklubiti u MG International, pa tamo lamentirati i dizati halabuku, možda nas braća po motorima podrže i dobijemo potrebnu kritičnu masu da nekaj pomaknemo u RH.
 
mg749ie said:
Ajmo se uklubiti u MG International, pa tamo lamentirati i dizati halabuku, možda nas braća po motorima podrže i dobijemo potrebnu kritičnu masu da nekaj pomaknemo u RH.

MGWC - Moto Guzzi World Club - udruga naconalnih klubova. To bi trebao odraditi Moto Guzzi klu Hrvatska.
 
Nemoj me krivo shvatiti, ali najlakše je biti skeptičan....dođi, učlani se u klub i povedi inicijativu, ako misliš da se može nešto napraviti. Nitko te neće sputavati ako želiš napraviti nešto korisno za sve.
 
Čime smo zaslužili da smo premješteni. Evo ja ću se potruditi da probam agitiram preko MG International, samo se prvo trebam uklubiti. Potrebne su mi info ako ih imate.
 
mg749ie said:
Čime smo zaslužili da smo premješteni. Evo ja ću se potruditi da probam agitiram preko MG International, samo se prvo trebam uklubiti. Potrebne su mi info ako ih imate.

premješteni smo samo u namjenski podforum.

kaj se tiče MGWC, imam solidan kontakt u Italiji koji bi mogao biti od koristi. sa čovjekom ipak nisam toliko dobar da dajem njegov broj bez pitanja, ali mogu ga kontaktirat i nabavit mail adresu (koju više nemam zbog popravka compa  :bonk:) lik je aktivni guzzista i voli pomagati
 
Kuda su nestali postovi od neki dan? Pustio sam jedan broj od mehaničara iz Guzzi servisa u Mofalkonu. Vidim da ima nešto Guzzisa tu na forumu ali i onih koji nisu baš upučeni . Ali ok. Morate znati da ono zanošenje mašine na leru je radi toga šta desni cilindar je uvjek prvi na paljenju . Pa se malo zanosi ali to ne smeta ništa. U vožnji se i ne prinjeti. Ja svog vozim več 13 godina i uz jednostavno održavanje idemo dalje. Pa ipak je to Guzzi  (y)
 
Ritanje MG u zavoju kod mjenjanja brzina ili uopće kod vožnje je normalno, treba s time živjeti i paziti kad se kaj mjenja i u kojem smjeru.
Navika je strašna stvar poslije bez toga je teško voziti.
 
zpocekaj said:
Kuda su nestali postovi od neki dan? Pustio sam jedan broj od mehaničara iz Guzzi servisa u Mofalkonu. Vidim da ima nešto Guzzisa tu na forumu ali i onih koji nisu baš upučeni . Ali ok. Morate znati da ono zanošenje mašine na leru je radi toga šta desni cilindar je uvjek prvi na paljenju . Pa se malo zanosi ali to ne smeta ništa. U vožnji se i ne prinjeti. Ja svog vozim več 13 godina i uz jednostavno održavanje idemo dalje. Pa ipak je to Guzzi  (y)


znamo za servise u Trstu, ali daleko bolje su ocijenjeni dečki iz Pordenonea. možda je razdaljina bitna stvar Istrijanima, jer je Trst blizu, ali ako potegnem iz Zagreba, a izgleda da ću za naku nabavu morat, dodatni put do CRM-a može biti samo veći gušt
 
Pa nije udaljenost neki problem. Samo mi sa malo starijim MG  servis ipak delamo sami jer to nije neki problem. Ovi noviji sa elektronikom bez kompa nema ništa nažalost. Ima oko Pordenona i Mofalkona nekoliko dobrih servisa . A u Trstu i nije baš tako . Jedino za djelove jer je dosti blizu odgovara.  (y)
 
zpocekaj said:
Pa nije udaljenost neki problem. Samo mi sa malo starijim MG  servis ipak delamo sami jer to nije neki problem. Ovi noviji sa elektronikom bez kompa nema ništa nažalost. Ima oko Pordenona i Mofalkona nekoliko dobrih servisa . A u Trstu i nije baš tako . Jedino za djelove jer je dosti blizu odgovara.  (y)

kad gledaš kako se snalazimo za dijelove i servise, i tu ćemo nešto brzo smislit  :mrgreen:
 
Pa bilo bi lipo da si pomognemo koliko možemo. Nas u Istri ima dosta isvako ima neko iskustvo sa Guzzi - jima. Sad kad imamo i klub GUZZI HR moralo bi biti još lakše.  (y)
 
bok Guzzisti.
dali neko ima Service manual za Brevu 750ie, (kompletan, mehanika i elektrika kao i rama, ....), jasno for free.
Hvala