MOTO GUZZI

Nemam pojma o čemu vi to diskutirate!?  :misli: Probat ću se sjetiti svih talijanaca koje sam vozil zadnjih 20 tak godina a slovom i brojkom imal sam JEDAN kvar do danas!!! Od MV Aguste 350 (oko 20 utrka), preko Laverde 500 (više od 100 utrka), Ducatija 750 F1 (tu sam imao taj kvar, na Grobniku iskočio osigurač bolcne klipa), Guzzija Falkonca, Guzzija 1100 Sport (sa frgićima) i danas Guzzia 1000 SP 83.g. Sa njim sam napravil oko 40 000 km a frend nikak da mi poštela ventile. To budu prvi radovi na njemu. Valjda moji motori znaju da nemam pojma o šrafanju pa me pošteđuju neugodnodti što i vama svima od srca želim !!  :jesus:
 
mozda bit svega i lezi u tome kaj nis ne diras.

ak pokusas nes slozit kak spada razjebes drugih 5 stvari koje su u svekolikom neskladu zajednicki skladno radile  :D
 
legionar said:
Nemam pojma o čemu vi to diskutirate!?  :misli: Probat ću se sjetiti svih talijanaca koje sam vozil zadnjih 20 tak godina a slovom i brojkom imal sam JEDAN kvar do danas!!! Od MV Aguste 350 (oko 20 utrka), preko Laverde 500 (više od 100 utrka), Ducatija 750 F1 (tu sam imao taj kvar, na Grobniku iskočio osigurač bolcne klipa), Guzzija Falkonca, Guzzija 1100 Sport (sa frgićima) i danas Guzzia 1000 SP 83.g. Sa njim sam napravil oko 40 000 km a frend nikak da mi poštela ventile. To budu prvi radovi na njemu. Valjda moji motori znaju da nemam pojma o šrafanju pa me pošteđuju neugodnodti što i vama svima od srca želim !!  :jesus:

a valjda je to  :mrgreen:

ja sam Guzzi kupio jer mi je bio lijep i interesantan motor. U toku prve godine druženja s njim, zaljubio sam se u tu firmu, a naglo je skočio interes i za druge Talijance iako u principu nisam sportski tip, dok većina njihovih motora ima takvu dušu. toliko sam zavolio Guzzi da kontaktiram s ljudima koji ih voze, napisao sam članak o povijesti tvornice na drugom forumu, a na ovom sam ja ja pokrenuo temu za podršku firmi da zadrži svoj stari pogon. čemu cijela ova uvodna rečenica? stvarno volim taj motor i talijance, ali treba biti realan: da su savršeni, nisu! Nisu toliko katastrofa koliko tvrde japanoljupci, ali nisu ni toliko dobri koliko tvrdimo mi. Ja sam generalku radio sa pređenih 3500 km, a za svaku noviju seriju Guzzia ti mogu nabrojati tvorničke greške. Trenutno imam problema sa relejem svjetla, žmigavce sam stavio od Kineza u očekivalju love za ljepše iz aftermarketa - originalni su se odpuštali dok jedan nije pukao od vibracija. uz malo truda, naći ću popis grešaka i za druge talijane.
Eto o tome diskutiramo.
Budimo bolji od drugih, jer mi je jedan vozač Yamahe rekao da mu je najlakše s ovakvima kao mi  :mrgreen: HD-ovci ne priznaju druge marke, a BMW-jaši će nas sve silom uvjeravati da je baš ta marka najbolja na svijetu  :mrgreen: I tu ima jako puno istine.

ti si imao sreće, mi drugi smo prosječni
 
Pa ja sam na svom Guzziju od kad sam ga kupio imao bezbroj problema ali kad usporediš sa onima koji bez pravog servisa nemogu ništa to je sitnica.Uz pomoč nekoliko prijetelja koji imaju isto Guzzije i moje znanje sredili smo sve probleme. Pa koji je to stroj savršen toliko da nema nikakvih problema? Takvi ne postoje. Koliko sam ja upoznat u svu tu tehniku jepanci su samo usavršili svu tu Talijansku tehniku. Da ne nabrajam sve šta su pokupili i kopirali. Gdje su oni bili kad je Guzzi imao V8 motor sa 8 Delorto karburatora pa još nisu ni motore proizvodili. Honda i ostali tek nakon 2 svjeckog rata su počeli sa proizvodnjom malnjih motocikala. Svaka čast današnjim uradcima. Ali od kuda su oni krenuli ? Od Europljana kopirajuči njihovu tekniku. Pa Guzzi (y) je ipak Guzzi šta neko voli ili ne.
 
pa mene u stvari najviše žalosti to današnje turbokapitalističko vrijeme, ili da prenesem iz posta koji sam stavio u jednoj drugoj temi: gledajući radnike i kupce zajedno, kod Guzzia je više entuzijazma nego u cijeloj japanskoj moto-industriji zajedno.
kad pogledam italijansku moto povijest + neke današnje njihove male firme, da sve nije toliko ovisno o kontroli troškova i sličnim problemima, uvjeren sam da bi u Guzziu smislili još mnoge vrijedne stvari.
Bez obzira na probleme, bili su inovativni sve do dolaska Aprilie, kada su izgubili vlastito razvijanje modela u Mandelu.
U zadnjih 9 godina, jedina nova stvar bio je Griso. Da nisam ljubitelj choppera/customa, bio bi jedini moj izbor.
 
Ma naravno da je istina negdje u sredini. Stari i kćer mi voze BMW-ejce pa mi se drago s njima prepucavati koji je bolji. Naravno, kad hoću voziti kojeg njihovog možete zamisliti kak likuju...  :mrgreen: onda im ja objasnim da je i bmw isto Guzzi, ali sa obješenim sisama !  :LOL: Jedan naš član Guzzi kluba putuje za Švicarsku pa će vjerojatno posjetiti i tvornicu (ili muzej) u Italiji. Dojmove mogu pokušati prenijeti ja jer njemu "vjera brani" korištenje interneta!! A možemo dogodine dogovoriti grupni posjet u to "rodilište" ako bi bilo interesenata.
 
Evo jedne stranice gdje možaš nači manual za Brevu 750. www.motoguzzisti.com  ima je 7,43MB 269 stranica. To bi moralo biti to žta trebaš. (y)
 
bok svima :skuter:
Vozim Brevu 750 od 07, napravio 17700 km bez greške, po svim uvjetima, osim snijega.
Furam se samo za gušt, ne i na posao idem drugče. 8)
Ovi na servisu ga nišu baš previše raskapali, samo ulje u filteri - štelanje ventila, mislim da ga nije bilo.
Za mene je to makina bez mane. Ostajem vjeran MG, najvjerojatnije je Bellagio next. :biker:
 
zpocekaj said:
Evo jedne stranice gdje možaš nači manual za Brevu 750. www.motoguzzisti.com  ima je 7,43MB 269 stranica. To bi moralo biti to žta trebaš. (y)
hvala na trudu (y), probao i ne radi.
Već ranije sam došao sam uputa, doduše tražim service manual i rezervne djelove - spare parts.
 
legionar said:
Ma naravno da je istina negdje u sredini. Stari i kćer mi voze BMW-ejce pa mi se drago s njima prepucavati koji je bolji. Naravno, kad hoću voziti kojeg njihovog možete zamisliti kak likuju...  :mrgreen: onda im ja objasnim da je i bmw isto Guzzi, ali sa obješenim sisama !  :LOL: Jedan naš član Guzzi kluba putuje za Švicarsku pa će vjerojatno posjetiti i tvornicu (ili muzej) u Italiji. Dojmove mogu pokušati prenijeti ja jer njemu "vjera brani" korištenje interneta!! A možemo dogodine dogovoriti grupni posjet u to "rodilište" ako bi bilo interesenata.

pitaj ga jel zna da muzej radi samo jedan sat dnevno
 
James1100 said:
pitaj ga jel zna da muzej radi samo jedan sat dnevno
ni vura u muzeju nije loša-ak te interesira kratko, ak je bez veze taman
 
Hvala, budem mu rekel da se raspita za radno vrijeme muzeja. A uostalom u garaži ima muzej  :LOL: a i upad ne mora plačati.. evo, neki dan i meni javili za jednu Brevu 750 sa 40 km !!!! a prodaje se za sitnu lovu i V 35 (vojni, čini mi se) Ako nekog interesira mogu se potruditi za kakav kontakt tel.
 
legionar said:
Hvala, budem mu rekel da se raspita za radno vrijeme muzeja. A uostalom u garaži ima muzej  :LOL: a i upad ne mora plačati.. evo, neki dan i meni javili za jednu Brevu 750 sa 40 km !!!! a prodaje se za sitnu lovu i V 35 (vojni, čini mi se) Ako nekog interesira mogu se potruditi za kakav kontakt tel.

e jebiga  :(
a kad imam neku lovu u vidu, onda se nigdje ništa ne pojavljuje...
 
Pa več kad smo kod biznisa ima i jedna California Sport Special 2002 za prodaju. Možete pogledati oglas na njuškalu pod choper.  (y)
 
zpocekaj said:
Pa več kad smo kod biznisa ima i jedna California Sport Special 2002 za prodaju. Možete pogledati oglas na njuškalu pod choper.  (y)

:slinavac:
zbog tog motora me Guzzi privukao  (y)