motor do 5000e

free rider

New member
Napokon i ja kupujem "pravi" motor pa bi vas zamolio za pomoć, kupio bi nešto 600ccm, sport ili sport touring e sad dolazim do nedoumice kaj uzeti,
dosta mi je zapela za oko honda cbr 600f iz 99" ili mlađe,

ukratko koji motor za taj novac nudi najbolji omjer uloženo dobiveno i na šta pripaziti kod kupnje?, Ta honda mi se nekak čini skroz o.k pa bi zamolio
vlasnike ili bivše vlasnike da napišu par riječi o tom motoru koje su mu mane i kako su zadovoljni s njim (y)

pozdrav :wink:
 
Trebo bi se raspitati kad je mjenjan španer lanca faznog, a u principu ti motorio nemaju neku izraženu manu

a eto kad već pitaš šta da uzmeš ja prodajem vtr  pa ako si zainteresiran javi na pp
 
moja preporuka ti je što noviji motor,tipa Fazer,odličan sport touring...ja sam bio jako zadovoljan s njim...evo ti par linkova..nešto malo više od 5k€

http://www.4kotaca.net/index.php?a=2&b=153352
http://www.4kotaca.net/index.php?a=2&b=151814
itd.

 
Znam da svaki cigo svog konja fali...ZZR 600. Ali ne za 5 000 eura.
Ostavi malo love i za troškove.


ZZR 600 :  +
-malo troši(5-7l)
-provjerena,stara tehnika(karburatori)
-ide sasvim solidno
-ne gubi puno na vrijednosti
-udoban kao stari otoman
-ima dijelova
ZZR 600 :  -
-nema ih baš kao r6-ica
-težak je
-većini je ružan u usporedbi sa novijima
-ne gubi puno na vrijednosti,tko ga
prodaje zna šta prodaje

Onako orijentacijski, 4 000e za 97. ili 98.g.
 
free rider said:
Napokon i ja kupujem "pravi" motor pa bi vas zamolio za pomoć, kupio bi nešto 600ccm, sport ili sport touring e sad dolazim do nedoumice kaj uzeti,
dosta mi je zapela za oko honda cbr 600f iz 99" ili mlađe,

ukratko koji motor za taj novac nudi najbolji omjer uloženo dobiveno i na šta pripaziti kod kupnje?, Ta honda mi se nekak čini skroz o.k pa bi zamolio
vlasnike ili bivše vlasnike da napišu par riječi o tom motoru koje su mu mane i kako su zadovoljni s njim (y)

pozdrav :wink:

motor bez mane. evo moj još malo na 70 000km, vožen i na stazi nekoliko puta, neznam ni sam što nije sve preživio. Stane samo kad ostane bez benzine  :mrgreen: Ako možeš nać 2001+ godište uzmi to jer ima fuel injection i malo moderniji izgled, a djelova ima posvuda jer je motor isti od 2001 pa sve do danas. Ako ti je preskupo, nećeš falit ni sa starijim f-om a danas bi se već trebali nać za manje od 4500€.  Ja sam je htio prodat nekoliko puta kad mi je bila stiska s lovom i svaki put bi obrisao oglase u roku nekoliko sati, eto koliko volim taj motor  :D

Super zadovoljan  (y) i mislim da cbr-ka nudi daleko najviše od svih motora u tom segmentu.
 
Što bi još trebao znat  :mrgreen: je da osim što je cbr 600 f danas smatran turističkim motorom za početnike, to je prije 9 godina bio vrh ponude klase 600 i tek su se tada počeli pojavljivati motori kao npr r6 koji bi se bar malo primakli cbr-ki. 99-e je cbr dožio veliki redizajn i dobio je novi motor i aluminijski kostur i još puno toga, i dan danas spada među lakše motore. Znači snage ti sigurno neće usfalit jer ako je bio brz onda, brz je i za današnje pojmove, o kočnicama ti sve govori to što su se potpuno iste komponente zadržale i na 600rr sve do 2005-e godine (od čega jej jedino diskovi narasli za 10mm u promjeru) tako da sa tim motorom možeš slobodno otić na putovanje od 1000+ km i sa potpuno istim motorom vrtit se po stazi. Pouzdanost je neupitna jer ipak to je honda a i iz iskustva znam da bi me motor ostavio na putu samo kad bih ostao bez benzine.

Navijam za hondu, jeeee  (y) (y) (y)
 
ZZetoR said:
ZZR 600 :  -
-nema ih baš kao r6-ica
-težak je
-većini je ružan u usporedbi sa novijima
-ne gubi puno na vrijednosti,tko ga
prodaje zna šta prodaje

I da još dodamo, najlošije kočnice u klasi, rade svoj posao
ali jadno...
 
Pošto sam bio vlasnik 2 modela cbr-a mislim da nećeš fulat osim što trebaš pazit kad i dali je mjenjan lanac bregaste kao što je i naglasio urarmili.Na cca 25000km mjenjan na 94,g.a na 35000 mjenjao na novijoj iz 99g.Ženi kao suvozaču nije bio previše naporan za vožnju.Ako te još kaj konkretno zanima pitaj. (y)
 
AnteK said:
I da još dodamo, najlošije kočnice u klasi, rade svoj posao
ali jadno...
Istina, bolje ubrzava nego koči, ovisi sa čim uspoređuješ.
Radio se od 90. do 2006. Mislim da nema puno takvih primjera, to dovoljno govori o
općoj kvaliteti. Priznajem, pregazilo ga vrijeme.
 
CANA said:
Pošto sam bio vlasnik 2 modela cbr-a mislim da nećeš fulat osim što trebaš pazit kad i dali je mjenjan lanac bregaste kao što je i naglasio urarmili.Na cca 25000km mjenjan na 94,g.a na 35000 mjenjao na novijoj iz 99g.Ženi kao suvozaču nije bio previše naporan za vožnju.Ako te još kaj konkretno zanima pitaj. (y)

Mene konkretno zanima zakaj si ovu zadnju prodal ???
 
Imaš u mene Yamahu Fazer 600 10/02 g
Od opreme ima Akrapovič,wrp volan,opletena kočiona crijeva,k&N filter zraka,,original ralica Yamaha
Novi lanac i lančanici i napravljen servis.
I još uštediš petstotinjak eura.
Evo i par slika.
 
da ne otvaram novu temu imam još par pitanja, nakon što sam probao zx6r 05" od frenda,odluka je pala na taj motor,doduše nisam probao nijedan motor koji se otprije spominje u temi pa možda griješim,sad me zanima na što konkretno pripaziti kod kupnje koje su im mane? i hoče li mi 6-ica biti preslaba kad se naviknem jer mi se i 10-ka 04,05" mota po glavi, i koliko su ti motori ubijeni? Dali se može naći o.k primjerak jer ipak je malo više $ u pitanju a motori stari 3 god :misli:

trebao sam naslov teme promjeniti al nek ostane :mrgreen:
 
a da si proba neki drugi zapalio bi se za taj drugi...
probaj druge motore, nekazem da je zx6r loš, daleko od toga...
ali sad si vruce glave, probaj druge motore, prispavaj pa odluci...
 
Zildjian said:
a da si proba neki drugi zapalio bi se za taj drugi...
probaj druge motore, nekazem da je zx6r loš, daleko od toga...
ali sad si vruce glave, probaj druge motore, prispavaj pa odluci...

što se tiče izgleda nebi,vidio sam sve r motore uživo,i 600 i 1000,osim ovih novih 08",i MV AGUSTA konfekcije, :mrgreen:

i r6 od 06" mi super izgleda, a kawasaki me privlači i zbog povoljnije cijene između ostalog, pa me zanima dali je to opravdano i kvalitetom :misli:

a vjerujem da nema neke velike razlike od motora do motora po pitanju snage ubrzanja ...
 
sorry ali pricas da ce ti biti 6-tica slaba sta si prije vozio kad mislis da ce ti sestica biti slaba onda uzmi 10-setku 08 :jesus:
 
a baš.... btw. ti motori se u sitnicama razlikuju
i na kraju se sve svodi na izgled...

o kvaliteti japanske cetvorke netriba ni pricat...

a ako mislis da ce ti bit slab, i mislis na 10ku, onda si dobar kandidat
za RIP podforum....
 
ako imaš prilike probaj i jedan i drugi motor pa češ vidjet koji ti bolje leži!to ti je najrelevantniji odgovor!jer ne leži svaki motor svakome! a što se tiče kvalitete!ma ne brini ak je motor očuvan nečeš ni sa jednim imat problema!
snaga-čisto sumljam da če ti na 600 nedostajat snage... (y)
ili si možda jedan od onih kojima ni 10-tka nije baš... :LOL:
 
GHOST2509 said:
sorry ali pricas da ce ti biti 6-tica slaba sta si prije vozio kad mislis da ce ti sestica biti slaba onda uzmi 10-setku 08 :jesus:

nisam rekao da ce mi 6-ica biti slaba nego sam pitao hoče li? a prije sam vozio mito 125 i još vozim ponekad pa baš sam zato i postavio ovakvo pitanje
jer mito mi je nakon 3 god ko bicikl, a kad sam ga kupio bio mi je avion a tek ona otvaranja ispusnog ventila na 7000rpm za poludit, a sad nemam volje ni sjest na njega :(
 
free rider said:
nisam rekao da ce mi 6-ica biti slaba nego sam pitao hoče li? a prije sam vozio mito 125 i još vozim ponekad pa baš sam zato i postavio ovakvo pitanje
jer mito mi je nakon 3 god ko bicikl, a kad sam ga kupio bio mi je avion a tek ona otvaranja ispusnog ventila na 7000rpm za poludit, a sad nemam volje ni sjest na njega :(
6-tica je dovoljno i pravim trkačima, i samo da znaš da je 600ccm najjebenija klasa za voziti :misli: