motor do 5000e

DVOGLAVI ORAO said:
..ideja ti je fora što se tiče 250 i autoputa..ali ja osobno baš ne volim autoputeve..dosadni su i monotoni...s obzirom koliko je motor očuvan na pogled...teško je za vjerovati da se nije pazilo na njega...normalno je da svaki japanac ima svoj karakterističan zvuk mašine i da je Honda tu kao violina..ali svejedno Kawu ne preporučam...kažem ja nisam mogao vjerovati što čujem..ali kasnije kada je serviser rekao da je takvih slučajeva čak još i gorih već imao sa Kawom 6-com onda očito nije samo u pitanju taj jedan jedini motor...

To sa autoputom je bilo vezano uz propuhavanje motora. I dalje mi je nejasno što je neispravno na toj šestici koja ima 17 000 km?
Jeli taj serviser kojeg spominješ radi sve japance ili isključivo jednu marku?  
 
..taj serviser..je ovlašteni za Kawu i Yamahu ali radi sve...dečko stvarno radi pedantno i kako treba...jedan od rijetkih servisera za koje mogu garantirati... S-moto rijeka...
 
DVOGLAVI ORAO said:
..lanac distribucije sam jest..ako se dobro sjećam 400kn..a sada o serviseru i njegovoj prosudbi i tvojoj pouzadnosti u njega ovisi da li će se mjenjati balanseri klizači i natezači lanca distribucije i ruke samo servisera moraš uključiti u cijenu..pucanje lanca distribucijie ti nikako ne bih preporučio...kada već daješ toliki novac za motocikl zapremnine 600ccm..moraš pronaći besprijekornoga...prktično novoga..8000e je lijepa lova za takav motor i moći ćeš zasigurno birati kakvo god poželiš..

u tih 8000e sam uračunao i evntualni servis,ovisi kad je napravljen zadnji put,i tak da imam sa strane neku lovu ak ču trebat kaj mijenjat,popravit jer ipak je to polovni motor,gledam po oglasniku  oko 7000e mogu računati samo za motor :misli:
 
..ovako prijtelju..za tu lovu koju ti misliš dati...motor jedino što treba pitati za izmjeniti i što bih ti japreporučio da izmjeniš neovisno što ti prijašnji vlasnik kaže to je ulje i filter ulja....sve drugo se može vidjeti i čuti na motoru...onaj tko zna naravno...imam osjećaj da imaš bauk od polovnih motora...ja sam samo u zadnjih par mjeseci prijateljima kupio 7 komada..a u svom mlađahnom životu oko 15-ak..i samo jedan jedini od svih njih je stao na cesti...i to zato jer mu je svjećica jedna jedina bila u kurcu..NSR-ka je bila u pitanju..ja nikada ne bih nikome preporučio kod nas novi motor..jer možeš proći puno bolje ako kupiš polovni...moraš si računati između ostaloga i prijepis sa porezom..i regu ako ćeš ju staviti...
 
pa za tu lovu bi trebao motor biti o.k, ali ima svakakvih ljudi i nebi se htio zaj... jer 7000e nije mala lova a pogotovo za nešto što je luksuz (y)
 
jel neko zna kome u zagrebu mogu odvest polovni motor kad bi uzimao da provjeri ga (y)
 
..ti za tu lovu možeš kupiti neku 6-icu 2006 godište sa kilometražom ispod 10000km...od prvog vlasnika..bez ogrebotinice da bude...i tu teško da ima greške...da mene pitaš ja bih pucao na cbr-ku...
 
..ja ne znam zašto se ti ograničavaš na samo područje Zagreba...ja sam po motore polovne išao iz Rijeke za Novsku ili međimurje ako treba...puno je bitnije da je motor kako treba nego da je iza ugla...
 
GHOST2509 said:
jel neko zna kome u zagrebu mogu odvest polovni motor kad bi uzimao da provjeri ga (y)
kaj ti to neće napraviti svaki servis? :misli:
ili pitaš za nekog u fušu, tj. zabadava
 
DVOGLAVI ORAO said:
..ti za tu lovu možeš kupiti neku 6-icu 2006 godište sa kilometražom ispod 10000km...od prvog vlasnika..bez ogrebotinice da bude...i tu teško da ima greške...da mene pitaš ja bih pucao na cbr-ku...

nema baš cbr-ki ispod 8000e 06" god :misli:
 
..da sada više nema jer je počela polako sezona i cijene polovnih motora su skočila..prije 2 mjeseca kada sam išao po tog Kawasakia u istru..čovijek mi je u Zadru nudio CBR 2006 za 7300e.. par tisuća kilometara prvi vlasnik bez crtice....
 
free rider said:
a kolika je investicija taj razvodni lanac da se sredi ak nedaj Bože naletim na takav motor,i kakve su ostale posljedice ak se ne sanira na vrijeme?

:misli:
bilo je u početku, sad ču se zadovoljit sa 8000e :mrgreen:
Za 65 000 kn kupiš ZX 6R (2007 godina)! (0 Km!) (y)
 
da ali to je 9000e plus još registracija..i plus prvi servis..došlo bi to do 9600 za čas....
 
DVOGLAVI ORAO said:
da ali to je 9000e plus još registracija..i plus prvi servis..došlo bi to do 9600 za čas....
al je novo i ima 2 godine garancije.... (y)
 
stoji svakako to..ali je to više od 30% skuplje od onoga što on misli dati za motor...
 
DVOGLAVI ORAO said:
stoji svakako to..ali je to više od 30% skuplje od onoga što on misli dati za motor...
realno gledano krenuo je sa 5000€, sada je na 8000€!  na njegovom mjestu nekako bi skupio još 1500€ i vozio bi novi motor...
 
..dobro ja nisam za novi motor..neovisno o kojoj se marki radilo jer se time ne dobiva ništa osim garancije a to se plaća puno skuplje...
 
DVOGLAVI ORAO said:
..dobro ja nisam za novi motor..neovisno o kojoj se marki radilo jer se time ne dobiva ništa osim garancije a to se plaća puno skuplje...
ja jesam (ako postoji mogućnost)! Zato jer znaš da nije padano sa motora tj. da ništa nije rađeno po njemu, a druga stvar je baš ta garancija...
 
Balki said:
Za 65 000 kn kupiš ZX 6R (2007 godina)! (0 Km!) (y)

ovak bi mogo polako doći do 90000kn pa si uzmem novu r6 koja mi stvarno naj od svih 6-ica, (y) 8000e mi je plafon za motor i ostalo kaj ide uz to,porez,reg,i još kakva sitnica :misli:

Balki said:
realno gledano krenuo je sa 5000€, sada je na 8000€!  na njegovom mjestu nekako bi skupio još 1500€ i vozio bi novi motor...

i skupio bi al ne ove sezone :mrgreen: :mrgreen: :LOL:
 
...to dal je padano ili nije se može utvrditi bez problema...a ako je padano a to se ne može nikako vidjeti onda to nije ni bitno jer je napravljeno kako treba i motor je identično dobar kao što je bio...naravno ako su mogućnosti kod čovjeka takve da mu par tisuća eura ne igra nikakvu ulogu onda neka si kupi novoga naravno..ali samo zato da se ne jebe se traženjem dobrog polovnog..i ništa više...