motor do 5000e

...moj savjet ti je definitivno 600ccm..ali rađe Yamahu ili Hondu od Kawe...Kawa jest nešto jeftinija na tržištu..ali ju ne bih preporučio...
 
DVOGLAVI ORAO said:
...moj savjet ti je definitivno 600ccm..ali rađe Yamahu ili Hondu od Kawe...Kawa jest nešto jeftinija na tržištu..ali ju ne bih preporučio...
Iz kojeg konkretnog razloga??
 
Shoky said:
Imaš 19 godina! Imaš vremena za 10-ku! 6-tica će ti duugo biti zabavna!

Istinu govoriš  (y).

Ne treba pretjerivati...
 
rhythm said:
Iz kojeg konkretnog razloga??


..iskreno zato jer sam probao iz klase 600 sva 4 japanca i kawa mi je najlošije sjela...meni osobno je previsoka radi se o modelu rr...eto baš sam nedavno prijetlju uzeo iz 2003 taj motor..17000km čuje se lanac distribucije..i serviseri kažu da je to za kawu normalno..da se već tako jako rano počinje čuti pogotovo ako se motor na pazi i agresivnije vozi...čak i nakon dotezanja lanca se zvuk ne gubi...kada bih mogao dati preporuku Honda No.1...
 
eto to je lijepi odgovor. (y)
samo me zanimalo imaš li konkretnih saznanja, jer 90% ljudi prenosi priče koje su čuli od wannabe Bikera,koji su uvjereni da je Kawasaki ovakav i onakav.
Ćinjenica je da je jeftiniji i da se negdje moralo uštediti...
e sad svakome na volju hoće li u startu platiti tu razliku,ili u servisima.
Što se voznih svojstava tiće, njemu je (po mom mišljenju) svejedno kaj uzme, jer nije vozio ništa od 600 ccm (ak sam dobro shvatio).
treba probati, a na kraju će kao i uvijek odlučiti srce , a ne razum :mrgreen:
 
..to se slažem da na kraju uvijek srce odlučuje..ja sam imao od Yamahe skoro sve r modele...ali mi je uvijek bila malo previsoka jer sam niži..i sada sam uzeo Suzukia..i mogu reć da me oduševio...ali kada negdje vidim R1 je moram stat..srce je u pitanju baš kako kažeš...
 
a eto moj kolega iz garaže vozi 636, 2003god ima 40000 km, vozi Grobnik redovno (happeninge, timske i to) i nikad ništa osim šape vilice koja je pustila ulje (pizdarija) motor je sasvim OK, dali si siguran da je taj prešao 17000km :misli: :wink:
 
rhythm said:
eto to je lijepi odgovor. (y)
samo me zanimalo imaš li konkretnih saznanja, jer 90% ljudi prenosi priče koje su čuli od wannabe Bikera,koji su uvjereni da je Kawasaki ovakav i onakav.
Ćinjenica je da je jeftiniji i da se negdje moralo uštediti...
e sad svakome na volju hoće li u startu platiti tu razliku,ili u servisima.
Što se voznih svojstava tiće, njemu je (po mom mišljenju) svejedno kaj uzme, jer nije vozio ništa od 600 ccm (ak sam dobro shvatio).
treba probati, a na kraju će kao i uvijek odlučiti srce , a ne razum :mrgreen:
nije Kawa svugdje u svijetu  nije najjeftinija, kod nas su problem dva dealer-a... duga priča...
 
bubson said:
a eto moj kolega iz garaže vozi 636, 2003god ima 40000 km, vozi Grobnik redovno (happeninge, timske i to) i nikad ništa osim šape vilice koja je pustila ulje (pizdarija) motor je sasvim OK, dali si siguran da je taj prešao 17000km :misli: :wink:

.vjeruješ mi da sam se to i ja zapitao...motor da ga vidiš je kao nov...stani i gledaj u njega..prvi vlanik..dečku bio prvi motor...upalimo ga hladnog ja ne vjerujem što čujem..pogledam urice 17 i nešto sitno..slušam mašinu i buljim blentavo..kako se temperatura i tlak ulja podiže..tako se i zvuk gubi...na 70 stupnjeva ga više nema..pričam sa serviserom..dečkom koji jako dobro radi svoj posao..i rekao je da mu je to poznata stvar kod kawasakia..jednome da su ga na 14000 već morali promijeniti koliko je otišao...naravno da to ovisi i o načinu vožnje...ali baš smo razglabali..da kupiš novu 600-icu i da ideš s ciljem da joj razjebeš distribuciju..dao bi se okalditi da ne bi uspio u 15000km to izvest sve da je stalno voziš u prvoj i tučeš po kvačilo svakih 5 metara (ovo je sve naravno figrativno rečeno)
 
DVOGLAVI ORAO said:
.vjeruješ mi da sam se to i ja zapitao...motor da ga vidiš je kao nov...stani i gledaj u njega..prvi vlanik..dečku bio prvi motor...upalimo ga hladnog ja ne vjerujem što čujem..pogledam urice 17 i nešto sitno..slušam mašinu i buljim blentavo..kako se temperatura i tlak ulja podiže..tako se i zvuk gubi...na 70 stupnjeva ga više nema..pričam sa serviserom..dečkom koji jako dobro radi svoj posao..i rekao je da mu je to poznata stvar kod kawasakia..jednome da su ga na 14000 već morali promijeniti koliko je otišao...naravno da to ovisi i o načinu vožnje...ali baš smo razglabali..da kupiš novu 600-icu i da ideš s ciljem da joj razjebeš distribuciju..dao bi se okalditi da ne bi uspio u 15000km to izvest sve da je stalno voziš u prvoj i tučeš po kvačilo svakih 5 metara (ovo je sve naravno figrativno rečeno)

a možda je mašina bila od Ducatija :LOL:
 
..sada će ovo zvučat namješteno ali brat od tog tipa što je uzeo tu 6-icu vozi dukca pa znam kako motor škroplje..kao da staviš šaku šarafa u limenu kantu i treseš...  :LOL:
 
DVOGLAVI ORAO said:
..sada će ovo zvučat namješteno ali brat od tog tipa što je uzeo tu 6-icu vozi dukca pa znam kako motor škroplje..kao da staviš šaku šarafa u limenu kantu i treseš...  :LOL:
sam Vam rek"o??? :LOL:
 
..eee vi talijani..svi ste isti...čovijek opere ducatia i onda prvo slijedi dva dana sušenja na štriku jer motr se gasi kada ga upališ jer valaga uđe u kutiju...  :jesus:..ali shvaćam vas jer tako ja vozim alfu..i ako ima milion mana ne bi ju dao za ništa..  (y)
 
Shoky said:
Imaš 19 godina! Imaš vremena za 10-ku! 6-tica će ti duugo biti zabavna!

nadam se da če biti tak,samo me još zanima ak zna neko gdje mogu dati pregledati u nekom servisu motor osim kaj če ga frend pregledat, da budem 100% siguran da nisam dao 7000- 8000e za motor koji je ubijen i sj... jer ipak je riječ o polovnom motoru čija je namjena Grobnik između ostalog 8)
 
DVOGLAVI ORAO said:
.vjeruješ mi da sam se to i ja zapitao...motor da ga vidiš je kao nov...stani i gledaj u njega..prvi vlanik..dečku bio prvi motor...upalimo ga hladnog ja ne vjerujem što čujem..pogledam urice 17 i nešto sitno..slušam mašinu i buljim blentavo..kako se temperatura i tlak ulja podiže..tako se i zvuk gubi...na 70 stupnjeva ga više nema..pričam sa serviserom..dečkom koji jako dobro radi svoj posao..i rekao je da mu je to poznata stvar kod kawasakia..jednome da su ga na 14000 već morali promijeniti koliko je otišao...naravno da to ovisi i o načinu vožnje...ali baš smo razglabali..da kupiš novu 600-icu i da ideš s ciljem da joj razjebeš distribuciju..dao bi se okalditi da ne bi uspio u 15000km to izvest sve da je stalno voziš u prvoj i tučeš po kvačilo svakih 5 metara (ovo je sve naravno figrativno rečeno)

I po ovom slučaju donosiš općeniti zaključak o toj marki motora  :? ? Poznato je da su Suzuki i Kawasaki tih godina bili bučniji motori naspram Hondi i Yamahi ali to nije vezano uz samu kvalitetu motora.
Ako je motor pravilno vožen nema teorije da se potroši razvodni lanac u tako malo kilometara, buka je mogla dolaziti i zbog natezaća lanca, da se provoza autoputom malo duže preko 250 km/h motor bi se dosta smirio i utišao u radu :wink:
 
..ideja ti je fora što se tiče 250 i autoputa..ali ja osobno baš ne volim autoputeve..dosadni su i monotoni...s obzirom koliko je motor očuvan na pogled...teško je za vjerovati da se nije pazilo na njega...normalno je da svaki japanac ima svoj karakterističan zvuk mašine i da je Honda tu kao violina..ali svejedno Kawu ne preporučam...kažem ja nisam mogao vjerovati što čujem..ali kasnije kada je serviser rekao da je takvih slučajeva čak još i gorih već imao sa Kawom 6-com onda očito nije samo u pitanju taj jedan jedini motor...
 
free rider said:
nadam se da če biti tak,samo me još zanima ak zna neko gdje mogu dati pregledati u nekom servisu motor osim kaj če ga frend pregledat, da budem 100% siguran da nisam dao 7000- 8000e za motor koji je ubijen i sj... jer ipak je riječ o polovnom motoru čija je namjena Grobnik između ostalog 8)
Kaj nije do 5000 Eur?? :LOL:
 
a kolika je investicija taj razvodni lanac da se sredi ak nedaj Bože naletim na takav motor,i kakve su ostale posljedice ak se ne sanira na vrijeme?

:misli:
rhythm said:
Kaj nije do 5000 Eur?? :LOL:

bilo je u početku, sad ču se zadovoljit sa 8000e :mrgreen:
 
..lanac distribucije sam jest..ako se dobro sjećam 400kn..a sada o serviseru i njegovoj prosudbi i tvojoj pouzadnosti u njega ovisi da li će se mjenjati balanseri klizači i natezači lanca distribucije i ruke samo servisera moraš uključiti u cijenu..pucanje lanca distribucijie ti nikako ne bih preporučio...kada već daješ toliki novac za motocikl zapremnine 600ccm..moraš pronaći besprijekornoga...prktično novoga..8000e je lijepa lova za takav motor i moći ćeš zasigurno birati kakvo god poželiš..