Iz kojeg konkretnog razloga??DVOGLAVI ORAO said:...moj savjet ti je definitivno 600ccm..ali rađe Yamahu ili Hondu od Kawe...Kawa jest nešto jeftinija na tržištu..ali ju ne bih preporučio...
Shoky said:Imaš 19 godina! Imaš vremena za 10-ku! 6-tica će ti duugo biti zabavna!
rhythm said:Iz kojeg konkretnog razloga??
nije Kawa svugdje u svijetu nije najjeftinija, kod nas su problem dva dealer-a... duga priča...rhythm said:eto to je lijepi odgovor.
samo me zanimalo imaš li konkretnih saznanja, jer 90% ljudi prenosi priče koje su čuli od wannabe Bikera,koji su uvjereni da je Kawasaki ovakav i onakav.
Ćinjenica je da je jeftiniji i da se negdje moralo uštediti...
e sad svakome na volju hoće li u startu platiti tu razliku,ili u servisima.
Što se voznih svojstava tiće, njemu je (po mom mišljenju) svejedno kaj uzme, jer nije vozio ništa od 600 ccm (ak sam dobro shvatio).
treba probati, a na kraju će kao i uvijek odlučiti srce , a ne razum![]()
bubson said:a eto moj kolega iz garaže vozi 636, 2003god ima 40000 km, vozi Grobnik redovno (happeninge, timske i to) i nikad ništa osim šape vilice koja je pustila ulje (pizdarija) motor je sasvim OK, dali si siguran da je taj prešao 17000km :misli: :wink:
DVOGLAVI ORAO said:.vjeruješ mi da sam se to i ja zapitao...motor da ga vidiš je kao nov...stani i gledaj u njega..prvi vlanik..dečku bio prvi motor...upalimo ga hladnog ja ne vjerujem što čujem..pogledam urice 17 i nešto sitno..slušam mašinu i buljim blentavo..kako se temperatura i tlak ulja podiže..tako se i zvuk gubi...na 70 stupnjeva ga više nema..pričam sa serviserom..dečkom koji jako dobro radi svoj posao..i rekao je da mu je to poznata stvar kod kawasakia..jednome da su ga na 14000 već morali promijeniti koliko je otišao...naravno da to ovisi i o načinu vožnje...ali baš smo razglabali..da kupiš novu 600-icu i da ideš s ciljem da joj razjebeš distribuciju..dao bi se okalditi da ne bi uspio u 15000km to izvest sve da je stalno voziš u prvoj i tučeš po kvačilo svakih 5 metara (ovo je sve naravno figrativno rečeno)
sam Vam rek"o???DVOGLAVI ORAO said:..sada će ovo zvučat namješteno ali brat od tog tipa što je uzeo tu 6-icu vozi dukca pa znam kako motor škroplje..kao da staviš šaku šarafa u limenu kantu i treseš...![]()
Shoky said:Imaš 19 godina! Imaš vremena za 10-ku! 6-tica će ti duugo biti zabavna!
DVOGLAVI ORAO said:.vjeruješ mi da sam se to i ja zapitao...motor da ga vidiš je kao nov...stani i gledaj u njega..prvi vlanik..dečku bio prvi motor...upalimo ga hladnog ja ne vjerujem što čujem..pogledam urice 17 i nešto sitno..slušam mašinu i buljim blentavo..kako se temperatura i tlak ulja podiže..tako se i zvuk gubi...na 70 stupnjeva ga više nema..pričam sa serviserom..dečkom koji jako dobro radi svoj posao..i rekao je da mu je to poznata stvar kod kawasakia..jednome da su ga na 14000 već morali promijeniti koliko je otišao...naravno da to ovisi i o načinu vožnje...ali baš smo razglabali..da kupiš novu 600-icu i da ideš s ciljem da joj razjebeš distribuciju..dao bi se okalditi da ne bi uspio u 15000km to izvest sve da je stalno voziš u prvoj i tučeš po kvačilo svakih 5 metara (ovo je sve naravno figrativno rečeno)
Kaj nije do 5000 Eur??free rider said:nadam se da če biti tak,samo me još zanima ak zna neko gdje mogu dati pregledati u nekom servisu motor osim kaj če ga frend pregledat, da budem 100% siguran da nisam dao 7000- 8000e za motor koji je ubijen i sj... jer ipak je riječ o polovnom motoru čija je namjena Grobnik između ostalog 8)
rhythm said:Kaj nije do 5000 Eur??![]()