Motor za žene

Gledala sam ga ja, al mi je rega igrala veliku ulogu, ipak su dva motora doma  ;)
 
lunjo said:
Gledala sam ga ja, al mi je rega igrala veliku ulogu, ipak su dva motora doma  ;)
ne treba registracija  8)
 
Evo izkustva:
1. polovni ER 5 (po voznim osobinama se vidi na daleko, da mu godine ne koriste previše) ;
2. ER 6 n (nabavila novog) - bolji od predhodnog, ali 2 cilindra je potrebno ganjati u obrate (izpod 3000 nije ništa) - 4 sezone je odradio i prodao se.
3. i za sad poslednji pa je Yamaha xj 6 n (4 cilindra i okretni momenat, koji ide praktično iz 1000 obrata).
 
Civic said:
Evo izkustva:
1. polovni ER 5 (po voznim osobinama se vidi na daleko, da mu godine ne koriste previše) ;
2. ER 6 n (nabavila novog) - bolji od predhodnog, ali 2 cilindra je potrebno ganjati u obrate (izpod 3000 nije ništa) - 4 sezone je odradio i prodao se.
3. i za sad poslednji pa je Yamaha xj 6 n (4 cilindra i okretni momenat, koji ide praktično iz 1000 obrata).

nešto tu ne štima    :?
 
karadolo46 said:
nešto tu ne štima    :?

slažem se (y)

ER5 uz redovito održavanje nema problema sa godinama ni sa kilometražom, moment solidan kao i voznost, ER6 živahniji i puno vozniji, uz mimimalnu pažnju daje puno.. :0648:

o Đamahama nebih  :wink:
 
Mr. Noo said:
E, kak je ovo bil dobar motorćek za curice..!! (y) ali kad smo ga prodavali ni jedna se žemska nije javila. :palacdolje:
Kupio ga je muškarac. al ajde bar je bio niži...
Imali još gdje taki za prodaju  :misli:
 
Da znam da zvuči nelogično, ali tako to je: Yamaha u stvari radi ko elektromotor: dodaš gas i ide (vjerovatno je razlog u tome, što je agregat u stvari od FZ6 pa samo prigušen na 78 KM i okretni momenat mu je zato bolje izravnan) - sama vožnja je zbog toga mnogo fluidnija. Paralelni twin kod Kawe treba na početku više okretaja kad kreneš iz mesta i uvjek je bilo treba malo pomoči kuplunge. Znam da mladima i brzima ovo ne smeta previše, ali za nežniji spol je to možda ponekad neki minus.
 
Civic said:
Da znam da zvuči nelogično, ali tako to je: Yamaha u stvari radi ko elektromotor: dodaš gas i ide (vjerovatno je razlog u tome, što je agregat u stvari od FZ6 pa samo prigušen na 78 KM i okretni momenat mu je zato bolje izravnan) - sama vožnja je zbog toga mnogo fluidnija. Paralelni twin kod Kawe treba na početku više okretaja kad kreneš iz mesta i uvjek je bilo treba malo pomoči kuplunge. Znam da mladima i brzima ovo ne smeta previše, ali za nežniji spol je to možda ponekad neki minus.

:misli: :misli:
 
Civic said:
Da znam da zvuči nelogično, ali tako to je: Yamaha u stvari radi ko elektromotor: dodaš gas i ide (vjerovatno je razlog u tome, što je agregat u stvari od FZ6 pa samo prigušen na 78 KM i okretni momenat mu je zato bolje izravnan) - sama vožnja je zbog toga mnogo fluidnija. Paralelni twin kod Kawe treba na početku više okretaja kad kreneš iz mesta i uvjek je bilo treba malo pomoči kuplunge. Znam da mladima i brzima ovo ne smeta previše, ali za nežniji spol je to možda ponekad neki minus.
Ne znam za XJ, ali FZ6 se miče tek od 8-9 iljada na više.
Do tada ga prestižu bakice s kesama u ruci.
Mogu samo pretpostavit kako izgleda kad se takav agregat priguši.

:mrgreen:
 
kronik said:
nema kupovnih. moju curu sam poslao kod jednog "specijalnog" sustera koji jojs je cipele preradio tako da sada ima deblji djon za par cm-ova  + ulazk koji joj stabiliza nogu ......

ma ozbiljno :shock: :LOL:

i odgovorno tvrdim da bi onda to bile štule, a ne postole po narudžbi :LOL:
 
Shepa said:
Mogu samo pretpostavit kako izgleda kad se takav agregat priguši.

Potpuno si u krivu.
Prestrašena curica od 50 kila s kacigom sa XJ može krenuti uzbrdo skoro bez gasa.

Da je jedno 60 kilograma lakši, bio bi idealan motor za žensku djecu ...
 
malo tu citam vase posotove.
moja bi vozila motor, imam yamahau fazera 600!! ona bi to htjela probat, a dosad je vozila jedino rog-a z 18 i 21 brzinom!  :)
znaci nema iskustva s motorima!
ja sam joj pokazival kako to treba, i ona bi to htjela vozit( što mi je drago)
da li je pametno pokazivati joj na tako malo jacem motoru, da li su zene spretne?? jel ima ko iskustva s time??
nemam nikakvog apn-ca ili nekaj tak da bi s time pocela!!!
 
Ono što mene muči je da moja šefica ima cca. 50 kg i ne može gurati a kamoli podići i manji motor. I sad zamisli pad. Sa Vespe je više puta spretno izbjegla pad (i spretno skočila). Mislim da je bolji što lakši motor. Uglavnom kod nas pregovori traju....
 
Da se nadovežem na to "moja bi htjela"... već dugo razmišljam dali da ju ućim tj. da joj dam priliku ili ne  :misli:
Ima volju, jako dobro i dugo vozi auto i ima smisla za tako neke stvari gdje trebaju refleksi, ravnoteža, žiroskopi itd. (sport, role, bicikl itd.)... i sad ja razmišljam, dali kupiti nekakav skuter do 50ccm ( jer imam i kćer od 17 godina i sina od 13 godina) pa nek se vozi tko kad stigne ili kupiti nešto sa brzinama  :misli:
Nekidan naletim na dobar motorić za dobre novce i dok sam se ja nakanio, nestao je sa njuškala  :shock: Ako netko ima kakvu informaciju (prodavao se kod Vinkovaca, mislim Jarmina  :misli: ) neka mi se javi  (y)
Evo, kako izgleda taj motorić  (y)
 
tomo3 said:
Ono što mene muči je da moja šefica ima cca. 50 kg i ne može gurati a kamoli podići i manji motor. I sad zamisli pad. Sa Vespe je više puta spretno izbjegla pad (i spretno skočila). Mislim da je bolji što lakši motor. Uglavnom kod nas pregovori traju....

neznam sam kaj je pametno!!
meni je to nesto fantasticno vidjet curu/zenu koja vozi motor!! i jos ako ima volje!! al vespa i i motor od 100 ks ima ipak razlike!!
prije sam imo suzuki gsx 750 od 250 kg!! za onaj motor ipak nisam imo hrabrosti joj dati da vozi!! velim najbolje nabaviti apn-a i nek vozi po polju pa da vidimo ak je za motor ili nije....