ne treba registracija 8)lunjo said:Gledala sam ga ja, al mi je rega igrala veliku ulogu, ipak su dva motora doma
Civic said:Evo izkustva:
1. polovni ER 5 (po voznim osobinama se vidi na daleko, da mu godine ne koriste previše) ;
2. ER 6 n (nabavila novog) - bolji od predhodnog, ali 2 cilindra je potrebno ganjati u obrate (izpod 3000 nije ništa) - 4 sezone je odradio i prodao se.
3. i za sad poslednji pa je Yamaha xj 6 n (4 cilindra i okretni momenat, koji ide praktično iz 1000 obrata).
karadolo46 said:nešto tu ne štima :?
Imali još gdje taki za prodaju :misli:Mr. Noo said:E, kak je ovo bil dobar motorćek za curice..!! ali kad smo ga prodavali ni jedna se žemska nije javila. alacdolje:
Kupio ga je muškarac. al ajde bar je bio niži...
Civic said:Da znam da zvuči nelogično, ali tako to je: Yamaha u stvari radi ko elektromotor: dodaš gas i ide (vjerovatno je razlog u tome, što je agregat u stvari od FZ6 pa samo prigušen na 78 KM i okretni momenat mu je zato bolje izravnan) - sama vožnja je zbog toga mnogo fluidnija. Paralelni twin kod Kawe treba na početku više okretaja kad kreneš iz mesta i uvjek je bilo treba malo pomoči kuplunge. Znam da mladima i brzima ovo ne smeta previše, ali za nežniji spol je to možda ponekad neki minus.
Ne znam za XJ, ali FZ6 se miče tek od 8-9 iljada na više.Civic said:Da znam da zvuči nelogično, ali tako to je: Yamaha u stvari radi ko elektromotor: dodaš gas i ide (vjerovatno je razlog u tome, što je agregat u stvari od FZ6 pa samo prigušen na 78 KM i okretni momenat mu je zato bolje izravnan) - sama vožnja je zbog toga mnogo fluidnija. Paralelni twin kod Kawe treba na početku više okretaja kad kreneš iz mesta i uvjek je bilo treba malo pomoči kuplunge. Znam da mladima i brzima ovo ne smeta previše, ali za nežniji spol je to možda ponekad neki minus.
kronik said:nema kupovnih. moju curu sam poslao kod jednog "specijalnog" sustera koji jojs je cipele preradio tako da sada ima deblji djon za par cm-ova + ulazk koji joj stabiliza nogu ......
Shepa said:Mogu samo pretpostavit kako izgleda kad se takav agregat priguši.
tomo3 said:Ono što mene muči je da moja šefica ima cca. 50 kg i ne može gurati a kamoli podići i manji motor. I sad zamisli pad. Sa Vespe je više puta spretno izbjegla pad (i spretno skočila). Mislim da je bolji što lakši motor. Uglavnom kod nas pregovori traju....
ZLO said:manjak iskustva :misli: