Motori koji su prešli preko 100.000 km

Izgleda 2017 god
 

Attachments

  • B5C610E6-E6F9-41BD-BE11-E9D5EE5D9688.jpeg
    B5C610E6-E6F9-41BD-BE11-E9D5EE5D9688.jpeg
    148.6 KB · Views: 0
Daj me prosvjetli,koji je to varaždinski degen prevarant.,da se ne upecam f zamku.😎🏁🍻🍀🍹😂😁
pa onaj fudbaler koji je napravio gazillion kilometara sa svojom prekokrasnom yamahom
 
  • Haha
Reactions: Kiki_Rotten
Najveci neprijatelj motora je stajanje po nekoliko mjeseci bez voznje, obicno je to zima jel. No ako ga vozis svaki dan, garaziras, castis ga sa kvalitetnim uljima, nema razloga da ne pozivi kao i automobili.
 
  • Like
Reactions: Feis123
Daj me prosvjetli,koji je to varaždinski degen prevarant.,da se ne upecam f zamku.😎🏁🍻🍀🍹😂😁
Vjerojatno misli na Labaša.. sam ne znam zakaj je zaslužil epitete degen I prevarant 🤔
 
fudbaler 🤣🤣🤣🤣 hahah odlican opis za gospon Labaša
 
Ma ako se motor normalno vozi i koristi na duge ture, mora izdrzati barem 200000 km i kuMplung i diskovi.
Mijenjaj ulje jednom godišnje, pa makar prešao samo 3.000 km, ne oslanjaj se na preporuke proizvođača ulja kako se može preći 10 ili više tisuća
 
Je to je ta (y)
8 rebra i ključna kost

7 rebara i popucani ligamenti lijevog ramena u mom slucaju 2012. godine. Da, nije bilo ugodno, al oporavak je bio potpun. 2-3 mjeseca za rebra, a skoro godinu dana je trebalo ramenu da se potpuno oporavi iako je bilo OK i puno prije toga, tada sam imao 39 godina.
 
7 rebara i popucani ligamenti lijevog ramena u mom slucaju 2012. godine. Da, nije bilo ugodno, al oporavak je bio potpun. 2-3 mjeseca za rebra, a skoro godinu dana je trebalo ramenu da se potpuno oporavi iako je bilo OK i puno prije toga, tada sam imao 39 godina.

Da, na žalost, krivulja na grafikonu godine starosti-vrijeme zarastanja(oporavka) je jako
nemilosrdna za starije vozače (i ne samo vozače).
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
Vjerojatno misli na Labaša.. sam ne znam zakaj je zaslužil epitete degen I prevarant 🤔
Neznam za njega,ali njegov bivši prijatelj brmbi mi je najjaci😂,iso je frajer sa tri lika na tri razlicita putovanja,i sa svakim se na pol puta posvađo i vratio sam,a tek žicanje spomzora,naplacivanje pracenja,reklame za kebab,frajer samo kaj rabljene gace sa dimtragom ne naplacuje ko suvenir
 
Ja ne znam di brmbi pronalazi te lajbeke koji ga sponzoriraju za putovanja i te njegove pricam ti price..
A tek onaj pothvat kad se vozio mislim da dva dana po autoputu gore-dolje da napravi ne znam koliko km za Iron butt 🤦‍♂️
🤦‍♂️ 🤦‍♂️ 🤦‍♂️ koji je opće smisao toga??
 
Najveci neprijatelj motora je stajanje po nekoliko mjeseci bez voznje, obicno je to zima jel. No ako ga vozis svaki dan, garaziras, castis ga sa kvalitetnim uljima, nema razloga da ne pozivi kao i automobili.
Motor treba pripremiti za zimu. Osim ako je garažiran i u garaži ga možeš priključiti na punjač sa funkcijom održavanja akumulatora, izvaditi akumulator. Podmazati litijevom mašću i prešpricati sa WD40. Rezervoar napuniti do vrha, prethodno usuti stabilizator benzina i pustiti da neko vrijeme radi sa tom mješavinom. Tada neće biti ni korozije rezervoara, niti će benzin "povući" vlagu iz zraka, a neće ti se ni dizne začepiti talogom. Motor treba pripremiti za zimu. Osim ako je garažiran i u garaži ga možeš priključiti na punjač sa funkcijom održavanja akumulatora, izvaditi akumulator. Podmazati litijevom mašću i prešpricati sa WD40. Rezervoar napuniti do vrha, prethodno usuti stabilizator benzina i pustiti da neko vrijeme radi sa tom mješavinom. Tada neće biti ni korozije rezervoara, niti će benzin "povući" vlagu iz zraka, a neće ti se ni dizne začepiti talogom. Donekle slično konzerviranju vanbrodskog motora (pente) na kraju sezone - Dalmatinci i Istrijani će znati o čemu govorim.

71yim-Mzw-L._AC_SY879_.jpg

Motor treba pripremiti za zimu. Osim ako je garažiran i u garaži ga možeš priključiti na punjač sa funkcijom održavanja akumulatora, izvaditi akumulator. Podmazati litijevom mašću i prešpricati sa WD40. Rezervoar napuniti do vrha, prethodno usuti stabilizator benzina i pustiti da neko vrijeme radi sa tom mješavinom. Tada neće biti ni korozije rezervoara, niti će benzin "povući" vlagu iz zraka, a neće ti se ni dizne začepiti talogom. Donekle slično konzerviranju vanbrodskog motora (pente) na kraju sezone - Dalmatinci i Istrijani će znati o čemu govorim.
 
Last edited:
Hvala, ja cu radije svake godine mijenjati motor. Nisam nikad robovao nicemu pa necu ni motoru.
Kakvo crno robovanje? Ovo su savjeti koje ćeš naći u svakoj servisnoj knjižici motorkotača, i svaki moto časopis objavi to pred zimu. Elementary, my dear Watson
 
  • Like
Reactions: Grx