Motori koji su prešli preko 100.000 km

Ma mozes proci i 100km, al ulje se mjenja svakih 12 mjeseci ili nakon određenog broja km
A šta če se desiti ako se ne zamjeni. Na bivšem autu mi je bio interval 20000km i mijenjao sam svakih 20000km. Godišnje radim oko 15-16000,znači nekih godinu i 3 mjeseca,a često i godina i pol,kako koje godine. 12g sam imao auto i napravio 200000km bez ikakve greške. Sad se prodaje taj auto, ima 300 000km i dalje vozi a mislim da poslje mene se ulje mjenjalo još i rijeđe. I da,nije neki golf ili tako neki sveti ne kvarljivi auto,riječ je o C3 1,4 hdi
 
  • Like
Reactions: HrvojeR and Luke
Mijenjaj ulje jednom godišnje, pa makar prešao samo 3.000 km, ne oslanjaj se na preporuke proizvođača ulja kako se može preći 10 ili više tisuća
Ja ga mijenjam svakih 5.000km (4x godisnje) iako manual kaze svakih 12.000km. S druge strane, manual kaze i da se svjecice mijenjaju svakih 12.000km (a iridijumke su pitanju) sto je suludo. Promijenio ih nedavno na 50.000km i nisu bile potrosene, zazor je jos bio u toleranciji i radile su kako treba. Ipak, mijenjat cu ih ubuduce na svakih 20-30 tisuca jer nije neki trosak.
Bitan je pun rezervoar, da se sprijeci kondenzacija. Stabilizator je, ako se radi o 3, 4 mjeseca nepotreban. Zapravo, pretpostavljam da benzin moze izdrzat i dosta duze bez da se ista dogodi.

Onaj koji nema etanola (a takvog vise nema) moze jako dugo stajat (gledao na jutubu neki test, mislim da je 2 godine stajao u kanisteru obican benzin i bio sasvim upotrebljiv. Ali i ovaj na nasim pumpama sa (do) 5% etanola je sasvim OK za prezimit bez stabilizatora. Motor mi miruje 3-4 mjeseca i kad dodje proljece, nikakvih problema nikad nisam imao.
Cak, imam neki kanister za 4T kosilicu i u njemu preko godinu dana star benzin: toci/kosi :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: prpa
btw, motor mi je garaziran, nikakve propreme za zimski san i uvijek spreman za voznju ako se ukaze koji povoljan dan, cak ga ni ne pokrijem jer nemam problema sa prasinom u garazi)
 
  • Like
Reactions: cadjo
apropo etanola u benzinu......

Vidio sam na jutubu ljude koji odvajaju etanol iz benzina. Vrlo jednostavan postupak, a koristi se voda i boja za prehranu kako bi se vidjela voda pomijesana sa etanolom, nakon sto odstoji, sa dna se istoci/izvuce pofarbana tekucina i ostaje cisti benzin.
Problem je "samo" sto je oktanska vrijednost takvog benzina smanjena :D
 
Nonsens

ako znaš engleski poslušaj

I ko je ovaj koji to kao testira? Ime, znanstvene kvalifikacije, za koju znanstvenu ustanovu radi? Koje je laboratorije koristio?

Spram svjetskog najjačeg i najstarijeg motociklističkog magazina, koji pored toga što koristi vlastite laboratorije, testiranja vrši i kod TÜV-a i na top njemačkim sveučilištima. Između njih, i "your average YouTuber", zna se kome bih prije vjerovao
 
auuuuu koja znanost jbt,iskreno nisam ni znao da postoji stabilizator goriva (meni to dodje u rangu sa motorcoatom ilitiga muda pod bubrege),a nisam ni cuo da motorno ulje ima rok trajanja(ali znam ljude koji rade citava znanstvena izlaganja o viskozitetu ulja a dodju kod mehe pa im bubne 10w40 a oni uvjereni unutra selenia racing ili 20K)....a vizavi ulja imam parkiranog e36 318ti sa 320kkm ulje mjenjano ni sam neznam kad,benzin star 4 god u njemu i plin isto tako pali i prede ko mackica.... tako da to sa starim benzinom i uljem je mehanicarska spika ali svatko zna svoje....
 
auuuuu koja znanost jbt,iskreno nisam ni znao da postoji stabilizator goriva (meni to dodje u rangu sa motorcoatom ilitiga muda pod bubrege),a nisam ni cuo da motorno ulje ima rok trajanja(ali znam ljude koji rade citava znanstvena izlaganja o viskozitetu ulja a dodju kod mehe pa im bubne 10w40 a oni uvjereni unutra selenia racing ili 20K)....a vizavi ulja imam parkiranog e36 318ti sa 320kkm ulje mjenjano ni sam neznam kad,benzin star 4 god u njemu i plin isto tako pali i prede ko mackica.... tako da to sa starim benzinom i uljem je mehanicarska spika ali svatko zna svoje....
To me podsjetilo na mog nekadasnjeg e34. U 7 godina koliko je bio kod mene, 2x mu mijenjao ulje i to kad bih ocijenio da nisam odavno nadolio pa mi bilo cudno sto ga ne trosi 😄
 

Attachments

  • Screenshot_6.jpg
    Screenshot_6.jpg
    116.1 KB · Views: 0
Ja sam prodavao motor star godinu dana (MT-09 SP) sa 18.500km i jedno minimalno troje ljudi me zvalo i pitalo kako je moguće da ima toliko puno kilometara, da im je to sumnjivo.
A kad motor 2005.godina ima 30.000km to nije sumnjivo???

Odavno ne gledam kilometre na polovnim vozilima već stanje motora uzivo i priču od vlasnika...
Takve odmah zaobiđes
 
  • Like
Reactions: Bokygs and Dene
auuuuu koja znanost jbt,iskreno nisam ni znao da postoji stabilizator goriva (meni to dodje u rangu sa motorcoatom ilitiga muda pod bubrege),a nisam ni cuo da motorno ulje ima rok trajanja(ali znam ljude koji rade citava znanstvena izlaganja o viskozitetu ulja a dodju kod mehe pa im bubne 10w40 a oni uvjereni unutra selenia racing ili 20K)....a vizavi ulja imam parkiranog e36 318ti sa 320kkm ulje mjenjano ni sam neznam kad,benzin star 4 god u njemu i plin isto tako pali i prede ko mackica.... tako da to sa starim benzinom i uljem je mehanicarska spika ali svatko zna svoje....
Nevjerojatno je šta se može prodati ljudima kad su auti i motori u pitanju,ljudi su bolesno zaljubljeni u svoja vozila
 
A tek za djecu? Previše se počelo gledati kojekakve recenzente koji niti ne znaju što točno recenziraju ali znaju uvjerljivo izbiflati tekst koji im je pripremio proizvođač za određenu svotu na računu. Prije ću vjerovati vlastitoj ženi s čim da namažem lanac na motoru nego da mi kvazivanabe vloger objasni stručno kaj mi točno treba. Žena bi mi ionak rekla da uzmem svinjsku mast ili suncokretovo ulje jer su bučino i maslinovo preskupi i lancu se ne bi niš dogodilo 😁, možda bi bil i kvalitetnije podmazan nego da kupim neku kemiju za 100+ kuna.
 
Nevjerojatno je šta se može prodati ljudima kad su auti i motori u pitanju,ljudi su bolesno zaljubljeni u svoja vozila
A sta se tek moze prodati Alfistima.... e to se moze knjiga napisati....inace i sam sam VOZIO Alfu dugo vremena pa sam poblize upoznat sa tim paralelnim da kazem svemirom,ugl kako bi se reklo sta vise cackas to se vise kvari bio to motor ili auto
To me podsjetilo na mog nekadasnjeg e34. U 7 godina koliko je bio kod mene, 2x mu mijenjao ulje i to kad bih ocijenio da nisam odavno nadolio pa mi bilo cudno sto ga ne trosi 😄
Bas tako ja sam sa svojim napravio 80-90 kkm i nisam ga zalio nikada,nove F i G serije nikada po trajnosti to nece dostignuti sa toliko malo ulaganja (y)
 
  • Like
Reactions: Dene and Luke
A šta če se desiti ako se ne zamjeni. Na bivšem autu mi je bio interval 20000km i mijenjao sam svakih 20000km. Godišnje radim oko 15-16000,znači nekih godinu i 3 mjeseca,a često i godina i pol,kako koje godine. 12g sam imao auto i napravio 200000km bez ikakve greške. Sad se prodaje taj auto, ima 300 000km i dalje vozi a mislim da poslje mene se ulje mjenjalo još i rijeđe. I da,nije neki golf ili tako neki sveti ne kvarljivi auto,riječ je o C3 1,4 hdi
Slažem se i ne slažem, mali servis je tolko mala stavka da nema smisla štedit na tome… noviji auti koji rade regeneracije ipak osjete da li se ulje mijenja na 15 ili 30k, jer ipak neki dio goriva zavrsi u karteru, plus garež, plus ulje ipak degradira…. Stariji su ipak neosjetljivi na to jer su stalno u normalnom rezimu rada.
E sad 15 ili 20k, to je 30% razlika i tu apsolutno ne bi trebalo bit problema, a 15 ili 30k je ipak 100% razlika… dpf tu najviše nadrapa…
Moj ima interval 30k, i radim godišnje cca 30k i dvaput servis (15k), čisto radi sebe i duševnog mira 🤣
S tim dugačkim intervalima (30k) Vjv mu ne bude ništ prvih 150-200k, ali za moj profil vožnje (40% grad,60% ostalo), mislim da mu apsolutno ne škodi promjenit ulje svakih 15k.
😀
 
ja ne znam kako neko može ne vozit par mjeseci... a da nije pomorac
postoji svijet i vam dalmacije i ljudi se tamo ne dijele na pomorce i ugostitelje, a u tim egzotičnim krajevima gdje rijetki pojedinci isto voze motore minusi ponekad znaju potrajati, ali to ti je očito nepojmljivo

Ma mozes proci i 100km, al ulje se mjenja svakih 12 mjeseci ili nakon određenog broja km
sigurno bi bilo još bolje da se promijeni svakih 9 ili 6 mjeseci jer ko ne voli svoj motor, ne voli ni ljude
 
moj bivši bmw r1100 rt cca 200000 km sad je kod prijatelja i još uvijek ga ja održavam .Veći kvarovi promijenjena getriba .Ovo sve drugo spada u redovno održavanje tipa kočnice ,ležajevi u diferencijalu ,alternator alnaser itd .Inače motor se pazi i uredno održava tako da bi u frendovim rukama mogao proći još dosta .I da troši cca 2dcl ulja na 1000 km već zadnjih 100000 😁
 
  • Like
Reactions: bricksrheavy
Slažem se i ne slažem, mali servis je tolko mala stavka da nema smisla štedit na tome… noviji auti koji rade regeneracije ipak osjete da li se ulje mijenja na 15 ili 30k, jer ipak neki dio goriva zavrsi u karteru, plus garež, plus ulje ipak degradira…. Stariji su ipak neosjetljivi na to jer su stalno u normalnom rezimu rada.
E sad 15 ili 20k, to je 30% razlika i tu apsolutno ne bi trebalo bit problema, a 15 ili 30k je ipak 100% razlika… dpf tu najviše nadrapa…
Moj ima interval 30k, i radim godišnje cca 30k i dvaput servis (15k), čisto radi sebe i duševnog mira 🤣
S tim dugačkim intervalima (30k) Vjv mu ne bude ništ prvih 150-200k, ali za moj profil vožnje (40% grad,60% ostalo), mislim da mu apsolutno ne škodi promjenit ulje svakih 15k.
😀
Moj odgovor je bio na to da se servis treba napraviti jednom godišnje ako se napravi i samo 100km u toj godini,npr. Interval je 15000km ili jedanput godišnje i sad ako ti napraviš u godini npr 5000km i ne napraviš servis nakon godinu nego nakon npr. godinu i tri mjeseca da mu neće ništa biti. Ulje se sigurno ne pokvari nakon godinu dana
 
  • Like
Reactions: DuroDu
moj bivši bmw r1100 rt cca 200000 km sad je kod prijatelja i još uvijek ga ja održavam .Veći kvarovi promijenjena getriba .Ovo sve drugo spada u redovno održavanje tipa kočnice ,ležajevi u diferencijalu ,alternator alnaser itd .Inače motor se pazi i uredno održava tako da bi u frendovim rukama mogao proći još dosta .I da troši cca 2dcl ulja na 1000 km već zadnjih 100000 😁
Da nije mašina od 320 d?,toliko i meni troši ulja na 1000km