na koliko se...

bikerboy said:
znam dosta ljudi kaj se vozi sa slickovima po cesti i kažu da su po ljeti bolji od normalnih guma :wink:

a pumpaju se isto ko i cestovne gume ali ne 2,5 2,9 nego cca 2,2 2,4

eto ja se sa slickom vozio po cesti (DIABLO supercorsa i supercorsa DRAGON)

gume uvijek pumpam 2.1 i 1.9...
kad vozim nekog onda zadnju na 2.2  2.3
 
aurellie said:
Dunlop "Redline" je slick za cestu.

redline nije slick za cestu, cestovni slick nepostoji :wink:
 
Sip said:
Ajde da iskoristim topic i pitam gdje mogu naj jeftinije kupiti tu BT002 RS i koliko kosta.

Ako neko zna u Sloveniji gdje je ima, posto moram slijedeci tjedan tamo.
Ja sam prije 1.god uzeo u Škofijama. Odmah mi je oduzeo IVU, tj. nisam je morao platiti, ali mu moraš donesti u roku od 3mj papire. Ako se dobro sjećam, platio sam oba dvije cca 1900kn (bez IVE). Možda malo lažem cijenu, ali nisam puno pogriješio...
Ako želiš, javi mi na PP, pa ću ti poslati broj, ga nazoveš, pitaš cijenu, on ti naruči i ti kaže kada da dođeš...
 
Sip said:
Osim sto se sa slikovima ne bi trebao voziti po cesti, kod njih je potrebo ispustiti tlak. Manjak tlaka ima za posljedicu zagrijavanje gume, (to hocemo) i njeno brze trosenje (to necemo) :?
Sto nije i sa ostalim gumama tako  :misli:
 
Stick said:
Sto nije i sa ostalim gumama tako  :misli:

Je (y)

Samo tu sam to istakao zato sto slikovima ipak treba "malo" da se zagriju, pa bi ih ja konkretno drzao na 2,1 bara
Inace i cestovne drzim na malo manjem tlaku, tako mi je puno bolje.
 
I meni je tako bolje imam bolji osijecaj za voznju, i na slick i na svim ostalim gumama  (y)
 
Sip said:
Ajde da iskoristim topic i pitam gdje mogu naj jeftinije kupiti tu BT002 RS i koliko kosta.

Ako neko zna u Sloveniji gdje je ima, posto moram slijedeci tjedan tamo.
T-P cars Materija broj telefona:0038656876050 i traži Primoža...
 
bmw m 5 said:
Slickovi za po cesti(i to jos najvjerojatnije oni sa grobnika....sto ljudi naprave par krugova pa bace)....neznam bas koliko je to pametno....za ih dovesti u temperaturu....vrlo tesko...a da ne pricamo u zimskim periodima :(. Inace pumpa se kao svaka guma 2.5 naprijed....2.9 nazad. Ma kupi neke gume za svaki dan...nije to guma za nase ceste :palacdolje:
Ja se vozim na slickovima i gume su strava,naravno mislim na cestu...sve zavisi što želiš,očekuješ od gume i kako voziš....
 
na cesti se gume ne pumpaju ispod 2.3 i 2.6 zadnja jer će onda brže doć na pravu temp. a većom temp pritisak raste i zato nikad ne treba pumpat gumu dok je topla,  na stazi toliko ili manje, jer kolko god ga ti pariš po cesti guma se neće toliko zagrijat kolko i na stazi
 
Malo ne kužim ovaj tvoj post, tj šta si sa njime htio reći. :misli:
Dok guma ima niži tlak lakše se i grije i ja svoje uvijek pumapam 2.3 i 2.5 (osim autoceste i vožnje u dvoje kadea je 2.5 i 2.9).
Topla guma ima tlak veći za oko 0.3 bar-a (i više ako je više zgrijana) od hladne.
A ne vidim razlog zašto se guma na cesti ne bi zgirjala kao i na stazi ak se voziš po cesti kao po stazi (ovdje ne računam na grobnik sa izrszito grubim asvaltom).
 
ma neš ju sigurno zagrijat kolko i na stazi, na stazi se voziš do kraja cijelo vrijeme a na cesti tu i tamo, za stazu u svemu vrijede skroz druga pravila, a na cesti ako ti je malo više napumpana brže ćeš dobit ono šta želiš a pregrijat ju na cesti sigurno nećeš
 
E to je druga stvar, neki se i na cesti voze kao i na stazi i definitivno će gumu ugrijati kao i na stazi. No nema veze sad to, ono što mene zanim je zašto se guma koja je više napumpana brže i više zagrije nego ona sa manjim tlakom?

A cestovna se guma na cesti može pregrijati, ako se pretjeruje sa kočenjima i ispucavanjima iz zavoja.
 
nisam ja reko da nije moguće nego da sigurno nećeš, očito imamo drugačija mišljenja ali ja znam da ću na stazi uvijek malo ispustit pritisak. A rekao si osim grobnika, pa gume izgledaju slično i nakon vožnje na drugim stazama a onaj ko na cesti napravi takvu gumu ja mu skidam kapu
 
ti ako ju na cesti više napumpaš onda brže dođe do radne temp koja joj odgovara, a ako ju manje napumpaš onda se moraš dosta vozit da dođe do te temp, shvaćaš sad šta sam htio reć
 
He, he, meni ovo nemoguće i sigurno nećeš ima isto značenje! :mrgreen:
Ovak, nije mi bitno pregijavanje, ono što me zanim je tvoja izjava, zašto se guma sa većim tlakom brže i više zagrije nego ona sa manjim tlakom?

Edit: Kužim ja šta si htio reći i sa tim se nikako ne slažem pa zato i pitam.
 
ja nisam reko da se više zagrije nego brže dođe do radne temp