na koliko se...

pa dal joj treba veći put od 2.2 do 3.0 ili od 2.6 do 3.0?
 
kako ok, pa reci šta misliš, da znam ako grijem iako sam siguran u to što tvrdim!!
 
Možda zato kaj je mekša pa se više uvija i uslijed tog uvijanja se prije i zagrije (kao kad "trgamo" žicu pa ju uvijamo i ugrijemo tako da ju možemo pretrgnut)  :misli:

A i površina koja je na asfaltu je veća pa je i trenje veće  :misli:
 
sstani23 said:
kako ok, pa reci šta misliš, da znam ako grijem iako sam siguran u to što tvrdim!!
Manji tlak znači i brže grijanje gume, ali i grijanje gume na veću temparaturu (zbog većeg trenja), ali samim time se i potrošnja gume povećava. Motor je malo tromiji pri padanju u zavoj, ali zato guma ima veći "grip" kroz zavoj.
Veći tlak znači sve obratno ovome napisanome.

Naravno da treba naći neki optimum.
 
da ali kada dođe do 2.6 onda je ista gazna površina samo si izgubio vrijeme a već si mogo bit na radnoj
 
a i ja sam već napiso od 2.3 i 2.6 nagore, a ti si reko da pumpaš 2.3 i 2.5, znači da smo tu negdje
 
Medo zakaj prepisuješ  :jesus:
 
sstani23 said:
a i ja sam već napiso od 2.3 i 2.6 nagore, a ti si reko da pumpaš 2.3 i 2.5, znači da smo tu negdje
Nije bitno što smo mi tu blizu sa tlakovima, već poimanje tlaka u gumi, gripa i zagrijavanja gume.
gigi said:
Medo zakaj prepisuješ  :jesus:
Je, baš sam u qurcu! :mrgreen:
 
sa kojim tlakom biš ti išo na stazu??? i nekužim šta ti želiš reć, pa naravno da treba nać optimum ali u mojoj teoriji sve štima
 
U tvojoj teoriji ne štima to kaj je na tvojih 2,6 guma hladna, a na Medinih 2,6 je zagrijana i bolje "grize" asfalt
 
Ova - pa ti odredi jel prednja ili zadnja

sstani23 said:
da ali kada dođe do 2.6 onda je ista gazna površina samo si izgubio vrijeme a već si mogo bit na radnoj
 
medo kad zadnju napumpa na 2.5 ona se zagrije na više od 2.6, sam je napiso da je razlika hladne i tople 0.3 ako ne i više
 
Nisam ti ja frend i ne daj Bože da budem

Ovo više nema smisla  :hello:
 
Medo me zamolio da ubacim ovo

"Prvo, mješaš tlak i temparaturu gume, zato sam i spomenio gore optimum.

Tvoja teorija:
Ako gume napumpam na 2.5 i 2.9 one će se brže zagijati na radnu temparaturu (recimo oko 50°C za cestovne gume) i imat će isti grip kao da smo ih napumpali na 2.3 i 2.5 ali su se brže zgijale.
 
Moja teorija:
Ako gume napumpamo na 2.3 i 2.5 one će se brže zagijati na radnu temparaturu i imat će bolji grip nego one gume koje su napumpane na 2.5 i 2.9 a i brže su se zagijale na tu temparaturu.

Znači teorija nam nije nikako ista.

E sad, ti i ja zagrijemo gume na radnu temparaturu (recimo oko 50°C za cestovne gume) sa gore spomenutim tlakovima (ti sa 2.5 i 2.9 a ja sa 2.3 i 2.5).
Moje gume će na toj temp. imati tlak recimo 2.6 i 2.8 a tvoje 2.8 i 3.2.
E sad, guma sa većim tlakom na cesti leži sa manjom površinom gume (veći tlak znači da ju je i teže sprešati) što ujedno znači da ima i manji grip nego ona sa manjim tlakom.

Moje gume u startu imaju veće trenje zbog manjeg tlaka (veća površina nalijeganja - uzmi bicikl i ispumpaj mu malo gume i probaj ga voziti, ide teže nego kada su gume napumpane, zašto?, zbog većeg trenja) i samim time se brže ugriju na radnu temp. nego tvoje.

Uzmi balon, napiši ga i igraj se sa njim, budeš skužio o čemu pričamo."
 
PRObike Bojan said:
Ja se bavim gumama vec 16. godina i jos nisam cul za cestovne slikove...  :misli:
:LOL: :LOL:
              Ja ne znan ima li slik za cestu,ali znam da se čovik vozi na sliku po cesti non-stop i nikad problema,samo njoj triba malo više dok se ne zagrije,a kasnije ljubi cestu odlično.  :LOL: :LOL:
 
macak zx6r said:
:LOL: :LOL:
              Ja ne znan ima li slik za cestu,ali znam da se čovik vozi na sliku po cesti non-stop i nikad problema,samo njoj triba malo više dok se ne zagrije,a kasnije ljubi cestu odlično.  :LOL: :LOL:
i drže bolje od cestovnih,i ljeti i zimi,samo ih treba zagrijat par km.  (y) (y) (y)