na koliko se...

Za SMa
Mislim da je stvar u tome da ak gumu nadrukas kako je medo rekao onda imas manje zraka u gumi koji je potrebno zagrijati , a ako imas vise no da ne pisem hebeno je logicno uostalom probaj skuhati kavu za dvoje ....................Jesi? E sada probaj skuhati za cetvero pa nam javi kaj ti je trebalo duze  :wink:

Cista fizika  :jesus:
 
Medo said:
E to je druga stvar, neki se i na cesti voze kao i na stazi i definitivno će gumu ugrijati kao i na stazi. No nema veze sad to, ono što mene zanim je zašto se guma koja je više napumpana brže i više zagrije nego ona sa manjim tlakom?
daj onda taj citat di sam ja reko da se guma VIŠE zagrije ako je više napumpana
 
stobulj, nemam riječi. Razmisli malo o tome šta piše

briši briši, dok drugi ne skuže da neznaš čitat
 
mlati slamu  :mrgreen:

nisam htio ulaziti u ovu raspravu za VIŠE pa sam izbrisao ovu za BRŽE  :jesus:
 
Gle, rekao si da se brže zagrije i to si obrazložio na jedan zanimljiv način:

SM rules said:
ti ako ju na cesti više napumpaš onda brže dođe do radne temp koja joj odgovara, a ako ju manje napumpaš onda se moraš dosta vozit da dođe do te temp, shvaćaš sad šta sam htio reć

I odogovr na moje pitanje zašto se brže zagrije:

SM rules said:
pa dal joj treba veći put od 2.2 do 3.0 ili od 2.6 do 3.0?

A ovo više je samo logični sljed događaja.

P.S. I da, nisi shvatio bit moga zadnjeg posta! :mrgreen:
 
cdawg said:
eto ja se sa slickom vozio po cesti (DIABLO supercorsa i supercorsa DRAGON)

gume uvijek pumpam 2.1 i 1.9...
kad vozim nekog onda zadnju na 2.2  2.3
jesam shvatio sam, i shvatio sam to da ti i ja imamo isto mišljenje samo krivo pišemo. Ja znam da će se ona brži zagrijat akoje manji tlak pa je veća gazna površina, ali šta ako taj tlak nije dovoljan i gazna površina prevelika, pa ju treba ipak malo više napumpat, a to se najviše odnosi na ovog sa šesticom jer se lik vozi a nezna da se može vozit bolje
 
kad je guma dosta izdušena npr. probila pri vožnji a nigdje benzinske za napumpati zašto se guma pregrije i potroši u tih par km kao da si prosao 2000km a ne 10


Bebiga zakasni mi post  :mrgreen:  , inace opet si promjenio strategiju
sad je sve brže i više kad je niže ili obratno,skrati i izjani na jednom mjestu jer od tri stranice svaka govori drugacije

PS.
 
Makki said:
Za SMa
Mislim da je stvar u tome da ak gumu nadrukas kako je medo rekao onda imas manje zraka u gumi koji je potrebno zagrijati , a ako imas vise no da ne pisem hebeno je logicno uostalom probaj skuhati kavu za dvoje ....................Jesi? E sada probaj skuhati za cetvero pa nam javi kaj ti je trebalo duze  :wink:

Cista fizika  :jesus:


kad ja nadrukam gumu onda obično ima više zraka, rijetko manje  :mrgreen:
čista fizika
i nije cilj zagrijati zrak nego gumu. A logika: trenjem se napumpana guma zagrijava , a toplina se prenosi na zrak koji se sporije zagrijava
- kod poluprazne gume zbog gibanja zraka i trenja unutar gume se zagrije zrak i toplina se prenosi na gumu koja se u tom slučaju pregrijava.

A optimalni tlak u gumama ovisi i o asfaltu i stazi i gumi... Nije isti optimalni tlak za Marof i Grobnik.