nakedi klasa 250cc

Orin said:
Za koga?  :misli:

Mislim, zakaj je ybr250 preslab?

To je motor s kojim je lik obiše svet, ali doslovce.   :misli:
:misli: al nije 125 ccm , panaravno da nije slab ybr 250 za pocetnika, al je skup .
 
Moto_Lover said:
:misli: al nije 125 ccm , panaravno da nije slab ybr 250 za pocetnika, al je skup .

Možda je 125, tim više  :mrgreen:

Gle, tu opće nije stvar u snazi motora. Poznam Lajavu, i ninja joj je premala. Moje skromno mišljenje je da gleda 500 ccm jer nije balavc koji bude pral po gasu. A ako je to jedini razlog za kupnju slabijeg motora, onda joj motor uopće ne treba. Žišku? Jer se bude prije ubila sa 250 ccm kojeg bude ganjala do kraja, nego sa 500 na kojem se bude vozila.

Spike kak bude pratila "velike" motore su drek, ako se ekipa ne prilagodi njoj, nema se kaj voziti s njima. Ako jedna Busa sa 180 konja može voziti samnom na Laverdi od 50 konja, zakaj se nebi neko voziti s njom polako, a ona na CBF 500 ili Er5.

Iskreno, Jelena, zemi CBR600F i mirna si nekolko let.  (y)
 
ybr 250 ima 20-22 ks i kosta oko 36 tkn a ninja 250 ima 30 ks i kosta 34 tkn jednostavan zaključak da je preslab s obzirom na cijenu, ali za početnika nije preslab iako će i pocetniku postati preslab kroz godinu dana. ps ninja je vodeno hladjenje a ybr zračno jos jedna prednost za ninju osim sto ninja nije naked
 
u cemu je vodeno hladjenje u prednosti pred zracnim, ako ne trazis snagu i ekologija ti nije prioritet, samo imas vise stvari koje ti mogu riknuti.

Imao sam 125 ccm i jednostavno sam se jedan da zamislio (u voznji) i an uzbrdici nisam prebacio u brzinu nize, kad sam dosao u zavoj motor nije imao snage da me izvuce (tj nisam mogao vise u nagib) i jedino kaj mi je ostalo je da prosirim zavoj, tj da predjem crtu, da sam imao jaci motor to mi se ne bi desilo.

Ak se mozes kontrolirati uzmi 500-650, ako ne mozes nemoj ni kupovati motor.
 
oracle said:

preslabo za svakoga     :wink:

pa nije motor samo mašina, pa valjda i kočnice, ovjes i dr... igraju ulogu...

meni je kao početniku nakon tjedan dana na cbf-u 250 bilo jasno da sam se opako zaj... kad sam dao 33 000 kuna za to...   :(

baj d vej, gilera runer 200 me prala na semaforima da je to bilo strašno za vidjeti   :shock:, sa  skuterima 250 ccm nisam imao nikave šanse ....

ja nisam divljak, dapače vozim ko kakva baba  (nek se niko ne uvrijedi  :mrgreen:), ali je*beš motor kad te na semaforu ostavi Iveco Turbo dayli  :shock: i to onaj sa 4 kotača iza  :mrgreen:

dakle ja bi ybr 250 i cbf 250 definitivno izbacio iz konkurencije  :wink:  

sid said:
u cemu je vodeno hladjenje u prednosti pred zracnim, ako ne trazis snagu i ekologija ti nije prioritet, samo imas vise stvari koje ti mogu riknuti.

Imao sam 125 ccm i jednostavno sam se jedan da zamislio (u voznji) i an uzbrdici nisam prebacio u brzinu nize, kad sam dosao u zavoj motor nije imao snage da me izvuce (tj nisam mogao vise u nagib) i jedino kaj mi je ostalo je da prosirim zavoj, tj da predjem crtu, da sam imao jaci motor to mi se ne bi desilo.

Ak se mozes kontrolirati uzmi 500-650, ako ne mozes nemoj ni kupovati motor.


a meni je na pola Sljemenske ceste, došlo da se okrenem i krenem u suprotnom smjeru nazad kad sam vidio koliko je mali cbf nejak  :(
 
 
znaci zrak koji hladi vodu je hladniji od zraka koji hladi cilindre  :misli:
              ili
bolje se hladi odredjena kolicina vode preko hladnjaka nekakve povrsine nego cilindri oko kojih struji zrak.

Imam zracno hladjenje i nikad nikakvih problema (kucam u drvo) i bas me zanima kako su motori vozili do prije x godina kad je vecian bila zrakom hladjena.

Vodeno hladnjenje pogoduje izvlacenju performansi i postizanju ekoloskih normi, i to je uglavnom to.

Klasicno hladjen motor nece imati nikakvih problema pod uvijetom da imas dovoljno ulja.

Inace motor koji gledam uzeti je klasicni zrakom hladjeni cetverocilindras sa 2 ventila po cilindru
 
Andro8 said:
zbog pregrijavanja tj da se sprijeci pregrijavanje

A jesi ti kad vozil vodom hlađeni motor? Recimo, moj v4 nije mogel biti hlađen zrakom, vajlda znaš zašt, a li mi je vodeno hlađenje samo značilo da moram jebeno paziti da mi ne zakuha dok ekipa s zraćnjacima lagano fučka. A ja gasim motor na semaforu. Govorimo o temp iznad 30 stupnjeva i vRRelom asfaltu.
 
to sve stoji ali kad se gazi onda vodeno hladjenje pali ventilator a kod zracnog tek poslije vidis da si napravio stetu
 
jesi siguran, mislis da taj ventilatorcek moze ohladiti ogranicenu kolicinu zagrijane vode bolje nego okolni zrak koji slobodno struji izmedju rebara cilindara?


osim toga onog cega nema ne moze se pokvariti ili razbiti.
 
Andro8 said:
uostalom da nije bolje rossi i ekipa bi sigurno vozili sa zracnim
sid said:
u cemu je vodeno hladjenje u prednosti pred zracnim, ako ne trazis snagu i ekologija ti nije prioritet, samo imas vise stvari koje ti mogu riknuti.

joj molim te koncentriraj se i lupetaj, kakve veze imaju utrke sa motorima o kojima se razgovara u ovoj temi.

ppo toj logici idealan auto za gradske guzve je Formula 1, jer zasto bi ga onda vozili na utrkama
 
Andro8 said:
mislim da moze, ali nemoj vozit motor jer ga mozes razbit. ps udaljili smo se od teme

ne mi, ti
 
ja sam govorio o ninji 250 koja ide na 11 000 okr i sumnjam da bi se bolje hladila zracnim sistemom, a ja sam spomenuo utrke jer u danasnje vrijeme dosta tehnologije dodje iz utrka ali dobro ti preferiras zracno, a ja vodeno hladjenje i ovako mozemo unedogled
 
nema tu određene granice koje je hlađenje motora bolje,nego svako je dobro na određenom motoru,i sve ovisi iz koliko se kubika izvlači snaga,jer nije isto izvući iz 125cc 45ks i iz jednog motora od 500cc istu snagu......

a baš me zanima nakraju što će kupiti.......