SuperDanas sam svečano okrenuo punih 70000 km. Za šest i pol godina ni malo ni puno. Bogu hvala bez većih problema i neplaniranih izdataka. Osim goriva najviše novaca je otišlo na šest setova guma i upravo se spremam za nabavu sedmog seta. Tu su još dva akumulatora i set lanca s lančanicima, tri seta prednjih disk pločica... Neka ovako nastavi služiti i dalje, nitko sretniji od mene. 😍
Vrlo teško dati konkretan odgovor. Fullface su bez sumjnje sigurnije ali ja na uštrb veće sigurnosti preferiram flip-up iz više praktičnih razloga. Ali to je smao moj stav i ne bih volio s nikim polemizirati oko toga.Pozz
Može jedna pod tema
Pošto sam novi u ovoj priči želim čuti vaše mišljenje.
Kupujem kacigu i opremu (jaknu i hlače),a u brdu mogučeg izbora teško mi se snalaziti.
Da li uzimat fullface ili modularnu kacigu?
Što vi preferirate?
Da li ići odmah na neki premium ili su dobre i budget?
Znam da je to sve individualna stvar ali ipak ste vi s dugogodišnjim iskustvom tako da to cijenim.
Isto tako za odjeću
Tekstil ili Gtx?
Sorry što vas gnjavim ali stekao sam čitajući vaše postove jako puno povjerenja u vas.
Lp
Sretno na cesti
Hvala vam još jednom
Prije sadašnje DCT imao sam NC sa manualnim mjenjačem koja je skončala pod crnim Renault Cliom s nepunih 13000 km. Nisam imao problema sa šaltanjam prva - druga ni obratno. Koliko se mogu sjetiti, rijetko bi se dogodilo da od prvog pokušaja ne ušaltam u N ali svih šest brzina se šaltalo glatko.Pozdrav,
nije dct ali je honda nc750x.
Nemam veliko iskustvo s manualnim mjenjacima, ali sam se odlucio na to, cini mi se da motor malo teze salta iz prve u drugu, di je ler. Zanima me da li je moguce da je problem s mjenjacem, motor je 2018, prosao 13000km. Samo da napomenem sve ostalo ide glatko, i iz trece u drugu i sve ostalo.
Napraviti cu sad servis, mjenjat ulje i ostalo. Da li netko zna sta jos moze biti eventualni problrm?
Hvala i pozdrav!
Jesu li Barracuda spot ili fog svijetla? Jesi li odredio poziciju svjetala na koju ćeš ih montirati? Ja sam ih sebi prvo montirao dosta visoko na nosač ispod "kljuna" ali sam s vremenom zaključio da to nije najbolja pozicija pa sam ih spustio niže na crash bar jer su mod mene fog lights sa snopom oblika lepeze i pri naginanju u kvivinama visina snopa puno više oscilira kada su svijetla postavljena visoko. Praktično riješenje za priključenj edodatnih svjetal aje originalni Harness konektor ako je skup ko zlato. Jako je važno da se posao odradi stučno i kvalitetno kako bi se izbjegli dodatni problemi. Poželjno je da dodatna svjetla imaju svoj osigurač i relej koji će ih uključivati samo kad je dat kontakt. Ne znam nikog ali vjerujem d au ZG ima kvalitetnih auto električara.Pozdrav ekipa,
dali neko zna dobrog moto elektricara ili auto elehtričara iz Zagreba?
Trebao bi na svoj NC750x ugraditi Barracuda dodatna svjetla,
a htio bi da se to napravi kako treba ne amaterski.
Hvala na informacijama!
Pozdrav,Pozz
Može jedna pod tema
Pošto sam novi u ovoj priči želim čuti vaše mišljenje.
Kupujem kacigu i opremu (jaknu i hlače),a u brdu mogučeg izbora teško mi se snalaziti.
Da li uzimat fullface ili modularnu kacigu?
Što vi preferirate?
Da li ići odmah na neki premium ili su dobre i budget?
Znam da je to sve individualna stvar ali ipak ste vi s dugogodišnjim iskustvom tako da to cijenim.
Isto tako za odjeću
Tekstil ili Gtx?
Sorry što vas gnjavim ali stekao sam čitajući vaše postove jako puno povjerenja u vas.
Lp
Sretno na cesti
Hvala vam još jednom
Danas sam svečano okrenuo punih 70000 km. Za šest i pol godina ni malo ni puno. Bogu hvala bez većih problema i neplaniranih izdataka. Osim goriva najviše novaca je otišlo na šest setova guma i upravo se spremam za nabavu sedmog seta. Tu su još dva akumulatora i set lanca s lančanicima, tri seta prednjih disk pločica... Neka ovako nastavi služiti i dalje, nitko sretniji od mene. 😍