NC750 X/S DCT

Pozdrav ekipi
Postao sam vlasnik Honde Nc750xd i to od našeg forumaša "sthooligan88" (bivši vlasnik -tako da sam jako zadovoljan stanjem iste jer ju je mazio i pazio)
Za sada se još učim i u grču sam ali nadam se da će ubrzo sjesti sve na svoje mjesto i da ću se opustiti i guštati ka šta i vi guštate 😉
Evo je u garažici na suvom
 

Attachments

  • 20230305_144754.jpg
    20230305_144754.jpg
    2.7 MB · Views: 0
Imam jedno pitanje u vezi gašenja
Da li gasiti motor na "ključ " ili na "killswitch"?
I još jedno pitanjce
Kad ga ugasim bljeska mi crvena lampica "HISS" da li je to OK?
 
ja ni ne znan jel mi killswitc uopće radi......
ne sjećam se da sam ga kliknuo zadnjih x godina....
hiss sporo blinkai - znači radi....
 
  • Like
Reactions: maRRin 06
Pozdrav ekipi
Postao sam vlasnik Honde Nc750xd i to od našeg forumaša "sthooligan88" (bivši vlasnik -tako da sam jako zadovoljan stanjem iste jer ju je mazio i pazio)
Za sada se još učim i u grču sam ali nadam se da će ubrzo sjesti sve na svoje mjesto i da ću se opustiti i guštati ka šta i vi guštate 😉
Evo je u garažici na suvom
Kolega forumaš drago mi je da je moja prva ❤️ završila u dobrim rukama i da će biti mažena i pažena bar podjednako. 😃
Pomalo i sretno sa puno km koji dolaze.
 
  • Like
Reactions: damodar
Imam jedno pitanje u vezi gašenja
Da li gasiti motor na "ključ " ili na "killswitch"?
I još jedno pitanjce
Kad ga ugasim bljeska mi crvena lampica "HISS" da li je to OK?
Koliko je meni poznato, isto je kako gasiš motor...a obzirom da je DCT, poželjno je prije gašenja ubaciti u N(eutral).
Lampica HISSa blinka 24 ili 48 sati, a onda više ne...da se ne prestrašiš da se nešto pokvarilo.
 
  • Like
Reactions: damodar
Koliko je meni poznato, isto je kako gasiš motor...a obzirom da je DCT, poželjno je prije gašenja ubaciti u N(eutral).
Lampica HISSa blinka 24 ili 48 sati, a onda više ne...da se ne prestrašiš da se nešto pokvarilo.
Što nije da čim ga ugasiš motor prebaci u N? Zašto bi bilo onda poželjno prije gašenja prebacivati u N?
 
Što nije da čim ga ugasiš motor prebaci u N? Zašto bi bilo onda poželjno prije gašenja prebacivati u N?
Mislim da prebacuje u N, prilikom davanja kontakta, kod ponovnog paljenja (po zvuku), zato i je preporuka (usmena predaja) prije gašenja ubaciti u N.
 
Pa kad je ugasen, stalno je u N, barem je tako kod Xadv, pretpostavljam da je tako i kod drugih DCT modela. Ako ga mozes gurati ugasenog i imas parkirnu kocnicu, stvar je jasna.
 
Kako sam čuo, tako prenosim...ne znači da sam u pravu, ali je činjenica da je drugi "postupak" DCTa kad ga pališ iz lera (N) ili kad ga zaboravim prije gašenja prebaciti u N... :unsure:
 
Može se ugasiti samo na ključ, ali stvarno zašto je napravljena dodatna sklopka gašenja ! ... e, a zato da bi tutleše sveznalice imali šta raspravljati...

Kad ugasiš samo na ključ, neke komponente su i dalje pod strujom...a kad ugasiš odmah di treba / killswitch /.,pa onda ključ ...sve se gasi... koje lincine...
 
Može se ugasiti samo na ključ, ali stvarno zašto je napravljena dodatna sklopka gašenja ! ... e, a zato da bi tutleše sveznalice imali šta raspravljati...

Kad ugasiš samo na ključ, neke komponente su i dalje pod strujom...a kad ugasiš odmah di treba / killswitch /.,pa onda ključ ...sve se gasi... koje lincine...
gle čuda... gasim isključivo na ključ i unibat (natočena kiselina i nakon po ure u motor) mi izdrži pet godina.......
koje su to komponente pod strujom kad rokneš ključ, a da ih killswitch gasi.......
prije će bit obratno.......
 
  • Like
Reactions: Grx
gle čuda... gasim isključivo na ključ i unibat (natočena kiselina i nakon po ure u motor) mi izdrži pet godina.......
koje su to komponente pod strujom kad rokneš ključ, a da ih killswitch gasi.......
prije će bit obratno.......
eto.,ja znam frenda,koji ugasi motor na kljuc,i jos radi,a na sklopku se odmah ugasi...
 
Kill awitch san taka 2 puta u zivotu
Slucajno😂😂😂
Ma OK., zašto je Killswitch onda tvornički ugradjen...koja mu je funkcija... bice., BezVez... recimo da ti alanser pocne sam vrtiti bez-veze,ne mozes ga ugasiti,da ne izgori,da ga spasis...oces ga na kljuc ugasiti ili na Killswitch sklopku...
 
  • Haha
Reactions: sanchez
Ma OK., zašto je Killswitch onda tvornički ugradjen...koja mu je funkcija... bice., BezVez... recimo da ti alanser pocne sam vrtiti bez-veze,ne mozes ga ugasiti,da ne izgori,da ga spasis...oces ga na kljuc ugasiti ili na Killswitch sklopku...
Daj ne zajebaji, pa u slučaju prometne nezgode da se more brzo ugasit motor pogotovo ako je puka ključ.🤔😎
 
Ja motor gasim isključivo na killswitch, tako da znam da je ispravan.
Ako mi je baš lino, na bočnu nogaru, a ako mi se ni to ne da, samo ga bacim na pod, pa ga ugasi tilt switch.
 
Tak je, ako stigneš reagirat pri padu palcem okineš prekidač kako bi ugasio motor i to je to
Neko drugi ti ga ugasi, ti si na podu povrijeđen a motor još radi i vrti zadnje kolo.🤔
 
Ljudi su sposobni razglabati o svemu i svačemu jer vole da drugi čitaju njihovo a sami nisu u stanju pročitati u uputama motora da je killswitch za gašenje motora u slučaju nužde.
"The engine stop switch is for emergency use", 😁😁😁