NC750 X/S DCT

Sa Šagom imam korektan odnos i do sad nisam imao problema. Zato i sad kad nije jamstvo dolazim kod njega za delikatnije servise.
O svim servisima i serviserima postoje oprečna iskustva i kruže pozitivne i negativne priče.
Ko ti je servisira motor tocno….
 
Ranije dok je motor bio u garanciji sam išao kod Ogija jer je on valjda Šagov kooperant. Sada sam bio u Šagovom servisu koji je u sklopu salona. Kako se zove meštar koji sad tu radi nisam pitao. Nakon završetka posla su i na WhatsApp poslali gomilu fotografija na kojima se vidi cijeli proces obavljenih radova.
 
  • Like
Reactions: seki22
Ranije dok je motor bio u garanciji sam išao kod Ogija jer je on valjda Šagov kooperant. Sada sam bio u Šagovom servisu koji je u sklopu salona. Kako se zove meštar koji sad tu radi nisam pitao. Nakon završetka posla su i na WhatsApp poslali gomilu fotografija na kojima se vidi cijeli proces obavljenih radova.
Kao navodno taj momak zna posal…..
Pitam jel blizi mi se servis
 
Moj prijatelj iz DU je nedavno tu serisirao svoju AT Adv. sports što je i onda i mene potaklo da dođem. Da budem iskren momka koji radi kod Šaga nisam vidio niti znam kako mu je ime. Kad sam došao natrag motor je već bio vani tako da nisam ni ulazio u radionicu. Neki moji prijatelji su svoje Honde vozili na servis u AMI Moto u Zadar i hvalili nekog vrhunskog meštra pa sam se i ja čak bavio mišlju da pođem tamo jer češće putujem u Zadar. Navodno je sada taj meštar napustio AMI Moto ...
 
Nisam još odradio provjeru zazora ventila koja je propisana na 48000 km.
Usput ću zamijeniti rashladnu tekućinu koja je još originalna.
Jedina stvar koja mi je upala u oko je središnji dio rotora kojem je dio jezgre dobio malo plavkastu nijansu kakvu dobije željezo kad se pregrijava?!
Možda je to ipak normalna pojava jer nikad do sad nisam primjetio bilo kakve teškoće sa šaltanjem.

Izgleda da se servisna uputstva razlikuju, provera zazora ventila vrsi se na 24.000km po knjizici, svecice se menjaju na 48.000km.
Po mom misljenju ventile ne treba dirati na 24.000km ali zato na 35.000km uraditi ventile i amortizere prednje.
Antifriz menjati na sveke 4 godine, kocionu tecnost na svake 2god.



Inace ceo postupak stel. ventila traje nekih 2h od pocetka do kraja sa sve grejanjem motora (ukljucenje ventilatora).
Jedino sta treba skinuti je hladnjak.
Pogledao sam slike, ne svidja mi se sto je hladnjak ostao da visi na crevu, uvezan zutom gurtnom, cak cinimi se da je naslonjen na blatobran.
Nije mi bas jasno zasto ga majstor nije skroz skinuo al dobro, ne rade svi isto.
Imas dosta ulja u crevu za drenazu, nadam se da je ocisceno?

Jest Bogme sredisnji deo uplavljen, znak pregrevanja usled mucenja tj veceg otpora.
Dobro si uradio jer se vidi da se biksna unutra rasusila.
 
  • Like
Reactions: stalker
A bas se razljutija. Kesira im motor. Ako ga bas toliko zeli. Kupio bih ga u nekog drugog. Taj RUTING JE SMECE. Unistio prodaju i servis , ma sve sta se Honde tice u HR. Ne raztimijem kako mu Honda Eu ili japan uopce dopusta takvo ponasanje. Pa uopce ne mozes vidit Honda automobil na cesti vise, a motori se prodaju i cijeloj g , koliko Piaggio ili yamaha prodaju u pola mjeseca
Šta ćeš. Baš ga je prodavač rasp... Ali dobro za mene. Ispalo je da smo se baš u savršenom trenutku našli. Taman kad je mene lik iz Njemačke otkantao jer je mislio da ga muljam da želim doći po motor gore se on odlučio dati oglas. Ja sam bio prvi koji ga je nazvao.
 
Zahvaljujem na odgovorima....
Bio danas u Rijeci da probam sjesti,vidjeti u živo,opipati....
Prvi dojmovi zadovoljavajući al što se tiće vožnje ste mi odgovorili ...dobar,al fali malo snage,kočnice mogu bolje, mada sam već gledao da stavim duple diskove i radialnu kočnicu....

Volio bi probati neku test vožnju al nema baš toga kod nas ,al otom potom...
Evo ako ti i moj glas nešto znači, nakon više od 6 mjeseci provedenih po netu i pregledanih stotine videa izbor je pao na nc750xa. Da je bilo još malo love možda bih uzeo 2021, ali niti sa 2020-tom nisam nimalo žalostan. Kao i sa autom kad približim ključ bravi razvuče mi se osmijeh na lice ko malom djetetu. Sve dobre strane koje su me privukle stoje, a ono na što se mnogi žale za sada nisam primijetio da je baš tako. Možda jer sam došao sa lošijeg na bolje. Ali meni su svjetla ok, npr. Ne mogu ih usporediti sa onima na autu, ali kako tamo imam biksenon, to je neusporedivo. No za motor meni su dobra. Sicevi su tvrdi, ali ne toliko da me to smeta. Jedino ponekad zna iritirati kad ne možeš napiknuti ler, al još nisam vozio ni jedan motor koji oko toga nije bio mušičav.
 
Izgleda da se servisna uputstva razlikuju, provera zazora ventila vrsi se na 24.000km po knjizici, svecice se menjaju na 48.000km.
Po mom misljenju ventile ne treba dirati na 24.000km ali zato na 35.000km uraditi ventile i amortizere prednje.
Antifriz menjati na sveke 4 godine, kocionu tecnost na svake 2god.
Rekli su mi da je trebalo malo naštelati dva ispušna ventila dok su ostali bili OK. Neke od tih radim sam ali ovo poput šetelanja ventila se nisam usudio raditi iako sam to radio puno puta na drugim vozilima i strojevima. Na žalost u Dubrovniku nemamo Honda servis (neki moji sugrađani čak kažu da nemamo nikakav kvalitetan moto servis) pa za servisiranje motora mnogi putuju i po 500-600 km daleko.
 
Evo ako ti i moj glas nešto znači, nakon više od 6 mjeseci provedenih po netu i pregledanih stotine videa izbor je pao na nc750xa. Da je bilo još malo love možda bih uzeo 2021, ali niti sa 2020-tom nisam nimalo žalostan. Kao i sa autom kad približim ključ bravi razvuče mi se osmijeh na lice ko malom djetetu. Sve dobre strane koje su me privukle stoje, a ono na što se mnogi žale za sada nisam primijetio da je baš tako. Možda jer sam došao sa lošijeg na bolje. Ali meni su svjetla ok, npr. Ne mogu ih usporediti sa onima na autu, ali kako tamo imam biksenon, to je neusporedivo. No za motor meni su dobra. Sicevi su tvrdi, ali ne toliko da me to smeta. Jedino ponekad zna iritirati kad ne možeš napiknuti ler, al još nisam vozio ni jedan motor koji oko toga nije bio mušičav.
Zahvaljujem se na odgovoru...
Pričekati ću da stigne koja NC u Pulski salon (trebala bi doć jedna početkom sljedeće godine),pa kad malo sjednem ,opipam,a možda i negdje izušičarim neki testni đir...ču bit pametniji...
 
  • Like
Reactions: Hrvan
Rekli su mi da je trebalo malo naštelati dva ispušna ventila dok su ostali bili OK. Neke od tih radim sam ali ovo poput šetelanja ventila se nisam usudio raditi iako sam to radio puno puta na drugim vozilima i strojevima. Na žalost u Dubrovniku nemamo Honda servis (neki moji sugrađani čak kažu da nemamo nikakav kvalitetan moto servis) pa za servisiranje motora mnogi putuju i po 500-600 km daleko.

Kod mene je ovako tekao tok održavanja.....

prvu proveru, štelovanje ventila odradio sam na 30.000km




mala korekcija je bila na IN, nešto veća na EX


zam. je antifriz, G12 je u sistemu jačine -20'C


f. vazduha takodje zamenio


sledeći veći servis servis odradio sam na 52.000km predjena


Posto je bio kraj sezone, usledilo je veliko sredjivanje motora. Spremio sam gospodju mi moju tip-top za narednu sezonu jer preko zime jedino imam malo vremena da joj posvetim.

zamenio f. vazduha




skinuo ceo usis








ovo je step (koracni) motor, regulise ler gas


sve ocistio od prljavstine






skinuo dizne


ocistio u ultrazvucnoj kadi




sve sredjeno i spremno za montazu
 
ispustio antifriz


prestelovao samo EX ventile, IN su bili dobri


zamenio svecice


zam. ulje i filtere


uradio


reparaciju prednjih amortizera






zamenio sve lezajeve i semeringe prednjeg i zadnjeg tocka








 
zamenio damper gume


ocistio lancobrane




sredio lanac






sipao aditiv u motor


i to je to... gospodja spremna za nove pobede


Od tada do sada (70.500km) nista nisam radio sem zamene ulja i filtera u motoru.
Na 75.000km zamenicu f. vazduha, prednji lancanik posto će biti skoro 30Kkm predjena od ugradnje, ulje u motoru sa filterima i to je to.

Sad preko zime planiram skinuti kočiona creva, odneću da mi se urade teflonska po meri. Skidam organik pločice da bi ubacio TRW sinter i menjam kočionu tačnost.
 
Evo i moja hondica dobila novi upgrade točnije maglenke. Prezadovoljan sam i napokon vidim pred sobom u mraku. :mrgreen:

Screenshot_2021-12-13-13-28-26-671_com.simplemobiletools.gallery.jpg
 
Sve je super sem sto su dosta nisko pozicionirane.
Ne znam da li si bas tako hteo da stoje ili ti nosac maglenke diktira poziciju?

jedan predlog vezano za poziciju




Kad se višlje postavi maglenka, motor dobija vizuelno na širini + bolje smo uočljiviji na cesti iz ugla gledanja vozaca automobila.
Pored toga, sa višlje tačke imamo bolje mogućnosti stelanja gde da osvetljavati put nego kad je vrlo nisko pozicionirana maglenka.
Takodje kad je nisko dole, par prolaska kroz baru i maglenka je zaprljana, po uključenju neće osvetleti put kako treba.
 
Slažem se sa Satelisom. Možda bi visina negdje na sredini crash bara bila najbolja. Ja sam sebi kupio nosač maglenki od Givija koji se montira ispod glavnog fara i nakon monateže sam vido da to nije idealna pozicija. Osim što su dodatna svjetla prebizu faru malo su i previsoko. Moja dodatna svjetla su istog tipa kao i tvoja i imaju snop lepezastog oblika jer su projektrana da budu maglenke. Kada su svjetla postavljena visoko dolazi do neželjenog efekta da se pri nagibu motora u desnim krivinama snop lijeve maglenke podiže visoko i zasljepljuje vozače koji ti dolaze u susret. Kad se radi o "spot" svjetlima taj efekat nje toliko izražen tako da maglenke ipak nije požljeno postavljati previsoko.
Za razliku od automobila svi motocikli zbog naginjanja u krivini imaju nepoželjen efekat da snop svjetala ide previsoko a ja sam svoje maglenke namjestio tako da lijeva ima nešto niži snop od desne.
 
Hvala obojici na komentarima.

@Satelis

Ove maglenke moraju biti obješene. Ne idu kao givi put gore. Što se nosača tiče mislim da se može možda čak staviti kako je kod ovog bijelog na slici što si postao. Nisam još uhvatio vremena za poigrati se malo.

Inače to su ove maglenke.
US $48.61 36%OFF | Motorcycle fog Lights LED Lamp Switch For Ducati Multistrada 1200 For Honda CRF1000L LED Auxiliary Assemblie Driving Lamp 40W https://a.aliexpress.com/_mNi29QA

Jedino kod ove pozicije na kojoj su mi sada mi smeta što jako osvjetljavanje kolo tj felgu i pošto su srebrene u vožnji to izgleda kao cirkus 😁


@stalker

Ako imaš možeš li postati sliku kako ti je motor izgledao kod tog givi nosača ispod glavnog svjetla?

Ja mislim uzeti nešto ovakvo pošto ove maglenke stoje obješeno pa nebi tako loše ni bilo. 🤔

Please help me choose! HRK 183.29 | CNC Motocycle Auxiliary Light Bracket Fit for NC700X 2012-2017 NC750X 2014-2021 Lamp Mount Additional Lights Bracket https://a.aliexpress.com/_mMmFcFU

IMG-20211215-WA0003.jpg
 
Ove maglenke moraju biti obješene. Ne idu kao givi put gore. Što se nosača tiče mislim da se može možda čak staviti kako je kod ovog bijelog na slici što si postao. Nisam još uhvatio vremena za poigrati se malo.

Evo jos jedan predlog za obešene maglenke kako je rešeno kod drugara na NC.

samo vidi dal ti neko može napraviti cevku
 
Evo kako to izgleda kod mene sa tim Givi nosačem. Nije mi baš simpatičan oblik nosača koji podsjeća na roščiće od neke mlade životinje. Volio bih da su malo manje zavijeni prema naprijed jer ovaj oblik ima nepovoljan utjecaj za montažu maglenki poput mojih. Moje maglenke za podešenje u horizontalnom smjeru imaju nazubljeni konus koji ima ograničen broj kuteva pod kojima se može namjestiti jer svaki pojedini zub u tom krugu predstavlja pomak od recimo 10-tak stupnjeva. To je prevelik pomak za precizno horizontalno namještanje pa se događa da maglenke imaju "razrok" položaj. A pomicanjem za samo jedan zub prelaze u drugu krajnost. Bilo bi dobro da taj konusni dosjed nema zube pa bi time bilo moguće bezstupanjsko štelanje.
Moram još napomenuti da je montaža Givi nosača vrlo komplicirana jer treba pozicionirati dvije matice (ove dvije na fotografiji koje imaju ovalni dodatak) u metalnu kontrukciju ispod fara što je vrlo nepraktično riješeno. Kad ih uspiješ staviti na to mjesto one će se pomaknuti kad pokušaš zavijati vijak. Ja sam bezuspješno to pokušavao neborojeno puta psovao kako kočijaš na šlamapavog talijana koji to napravio. Na kraju sam nekako zalijepio matice da ostanu na tom mjestu dok zavijem dva vijka. :mad:
IMG_20211215_125521.jpg
IMG_20211215_125545.jpg
IMG_20211215_125720.jpg
IMG_20211215_125737.jpg
 
Last edited: