NC750 X/S DCT

Dobra je Integra, al kad sjednem na copera onda tek ne silazi osmjeh sa lica. A i ovaj DCT mi nije nesto iskreno...
 
Gdje da ga vozim na servis. Servisiran je u Austriji u ovlaštenom. Zadnji u 02/23 na 32000. Sad ima 39k. Sekol? Viktor? Ne znam ništa. Jel se radi šta ozbiljno na toj kilometraži ili da samo promjenim ulje i filter u garaži?
nigdje, radi servise sam, nedaj se levatit... jedino ako baš imaš dvije lijeve ruke. Dosta jednostavan motor za prčkat po njemu, čak i štelanje ventila jednostavno, i to mi se jedino sviđa kod tog motora. Imaš na youtube neki čiča iz Australije što je radio tutorijale, dok je imao nc, zove se nc 750 stuff ili tako neš. Potraži
 
  • Like
Reactions: WraGG
nigdje, radi servise sam, nedaj se levatit... jedino ako baš imaš dvije lijeve ruke. Dosta jednostavan motor za prčkat po njemu, čak i štelanje ventila jednostavno, i to mi se jedino sviđa kod tog motora. Imaš na youtube neki čiča iz Australije što je radio tutorijale, dok je imao nc, zove se nc 750 stuff ili tako neš. Potraži
Haha. To mi je nezamislivo. Ne da imam dvije lijeve ruke nego dvije lijeve noge umjesto ruku. Evo dogovorio sam kod sekola za 18.06. Postat ću izvještaj koliko su me ogulili. Pošto je sve rađeno u ovlaštenima neka bude i ovaj pa ću vidjeti dalje. Mislio sam malo voziti ovaj motor pa mjenjati za nešto veće iduću sezonu ali sad mi se omilio. DCT je čudo. Probao sam vstroma, tracera, 1000xr-a ali na kraju sam kupio nc, ponajviše zbog ovog foruma. Ovaj koji je prodavao stroma je već kupio africu dct. Inače je veliki putnik bajker, radi ture od par tkm učestalo. Pa sam razmišljao ako je on prešao na dct zašto bi ja bio pametniji od njega. Kupio sam NC na neviđeno u DMC-u i dovezli su mi ga u Bjelovar. Ne da nisam požalio nego sam oduševljen. Mislio sam da ću raditi 3tkm godišnje ali sam to rješio za tri tjedna. Ne mogu se prestati voziti.
 
  • Like
Reactions: Feis123
Naručio sam bar riser i foot pegs sa štelanjem. Čini mi se da bi bilo dobro da su malo više naprijed. Kako se spaja navigacija na struju ako ima kabel sa one dvije potkovaste stopice?
 
Haha. To mi je nezamislivo. Ne da imam dvije lijeve ruke nego dvije lijeve noge umjesto ruku. Evo dogovorio sam kod sekola za 18.06. Postat ću izvještaj koliko su me ogulili. Pošto je sve rađeno u ovlaštenima neka bude i ovaj pa ću vidjeti dalje. Mislio sam malo voziti ovaj motor pa mjenjati za nešto veće iduću sezonu ali sad mi se omilio. DCT je čudo. Probao sam vstroma, tracera, 1000xr-a ali na kraju sam kupio nc, ponajviše zbog ovog foruma. Ovaj koji je prodavao stroma je već kupio africu dct. Inače je veliki putnik bajker, radi ture od par tkm učestalo. Pa sam razmišljao ako je on prešao na dct zašto bi ja bio pametniji od njega. Kupio sam NC na neviđeno u DMC-u i dovezli su mi ga u Bjelovar. Ne da nisam požalio nego sam oduševljen. Mislio sam da ću raditi 3tkm godišnje ali sam to rješio za tri tjedna. Ne mogu se prestati voziti.
ako putuješ solo, taj motor je sasvim dovoljan za bilo kakve ture...
ja sam godinama putovao sa Transalpom700 (žena i ja + prtljaga) i bez problema bi odvalili 500km na dan na višednevnim putovanjima...
govorili su mi i da nije za uspone i to, a mi sa njim frc na 2000m, sa svom tom prtljagom...
to su odlične makinje, jednostavne i pouzdane, jeftine održavati, mali potrošači....
ok, nekome nije bitna potrošnja, al jebi ti to kad je putovanje od 3000km, nije isto jel motor troši 4,5 ili 7 litara...
da se vozim solo, sigurno bi se vratio na TA700 ili nešto tako NC750X... nisam ni sad na nečem puno jačem, nedavno uzeo 1000ccm, ali eto kad smo nakrcani, osjeti se to u prestizanju i malo udobnost... ostalo je sve zanemarivo... guštaj i pomalo!
 
Meni je prosjek potrošnje na malo manje od 3tkm, 3.5 l. Volio bih samo nabaviti shad sjedalo ali nigdje ga nema za kupiti. Koliko vidi bila je cijena 230 eur ali se ne proizvodi više. Ova neka druga sa neta mi izgledaju kao da ne pripadaju na taj motor. Ima u grčkoj nešto što mi se sviđa ali moraš poslati svoje sjedalo na preradu. Za to nemam volje ni vremena.
IMG_2853.jpeg
 
Što se mene tiče, ide ko munja. Reklo bi se da sam početnik i nisam za brži. Vozio sam prije mjesec dana od susjeda vfr800 vtec. Priča on meni da se to otvara nešto kad pređeš 7000 okretaja i da ide ko munja. Ja nisam došao ni do 6000 već je panika, šaltaj dalje, ako pređe 7 ode ja u pm.
 
Što se mene tiče, ide ko munja. Reklo bi se da sam početnik i nisam za brži. Vozio sam prije mjesec dana od susjeda vfr800 vtec. Priča on meni da se to otvara nešto kad pređeš 7000 okretaja i da ide ko munja. Ja nisam došao ni do 6000 već je panika, šaltaj dalje, ako pređe 7 ode ja u pm.
vfr800 je djecji Diznilend motor, ne ide s mjesta

al dobro, ak ti je standardna vrijednost neka spora drlo, onda je i vfr brz




Srki
 
  • Like
Reactions: Octane
Sjedalo riješiš kod Shadowa ili kod Jurića i vozi miško
Evo sad sam zvao shadow, vidi se da čovjek razumije problematiku nc-a, ali može me uzeti na red tek za par mjeseci, kaže da radi neka pogrebna vozila. A ko je taj Jurić, ne vidim na guglu ništa pod Jurić sjedala?
 
Kaže shadow da je originalno sjedalo kao da sjediš na balvanu koji je nagnut naprijed, da sjediš na trtici a ne na guzici. Takvo je i moje iskustvo, točno kako je opisao. Išao sam do Jankovca kod Slatine i nazad. Jedno 4 sata čiste vožnje. Ubilo me. Trtica me ubijala dva dana nakon toga. Osjećao sam se silovano 😁
 
  • Haha
Reactions: Feis123
Ja imam Shad sic na Integri i nije mi ni on bas previse ugodan. Mogu misliti kakav je originalni onda.
 
Ja imam Shad sic na Integri i nije mi ni on bas previse ugodan. Mogu misliti kakav je originalni onda.
Bolje da ne znaš. Ja sam mislio da je nemoguće da to bude ovako. Čitao sam na forumu da je malo tvrđe, al reko ljudi malo pretjeruju. A kad ono smrt guzice. Ne znam jel to samo meni sli čini mi se da bi mi bolja bila drvena stolica iz škole.
 
Evo sad sam zvao shadow, vidi se da čovjek razumije problematiku nc-a, ali može me uzeti na red tek za par mjeseci, kaže da radi neka pogrebna vozila. A ko je taj Jurić, ne vidim na guglu ništa pod Jurić sjedala?
Ako se ne varam to bi ti bio Robert Jurić - 092/3539-617
 
Kaže shadow da je originalno sjedalo kao da sjediš na balvanu koji je nagnut naprijed, da sjediš na trtici a ne na guzici. Takvo je i moje iskustvo, točno kako je opisao. Išao sam do Jankovca kod Slatine i nazad. Jedno 4 sata čiste vožnje. Ubilo me. Trtica me ubijala dva dana nakon toga. Osjećao sam se silovano 😁
jel ti reko čika šedov i da će ti napravit sedlo umisto sica......
 
  • Haha
Reactions: Octane
jel ti reko čika šedov i da će ti napravit sedlo umisto sica......
Baš tako. Sve mi je lijepo ispričao i dobro me naložio ali onda me zalio hladnim rasolom i rekao da mu se javim sredinom ljeta. Vidim da stvarno razumije problem i da on ne tapecira sjedala nego rješava dublje probleme. Ja bi da je to gotovo danas popodne.
 
Last edited:
Kakvo je ovo sjedalo kod Belice? Sad vidim na njuskalu. Kažu da je Topselerie. Jel ima to netko? Kažu da imaju i Givi povišeni vizir, jel to netko ima? Ja imam original plus nastavak mra. Nije nešto ali nije ni skroz loše. Jel da kupujem givi ili nema neke velike promjene s tim?
 
Last edited: