Nikada više u kupovinu polovnog motora!

A dobro tak neki specifični motori,koji su več relativno stari i sve ih je manje a nekome bude nostalgiju imaju i svoju cjenu.
Kaj je sad problem dat 3500 4000eur i ostvarit sebi dječački san?
Evo naprimjer ja sam 2007g. kupil kawasakija zx7r 99g. Za 3700eur.
Kolega tad nije imal te nofce a zx7r mu bio najdraži i najljepši motor.
Evo prošli tjedan nakon 17g. našel je zx7r u potpuno orginalnom stanju, 96g. i kupil ga je za 3650eur.. pere i polira ga svaki dan,gleda ga i ljubi...pa zar je puno 3650eur za tu radost?
Drugi prijatelj je prije dva mjeseca stresel 3600eur za zadnju cbr900 sc33 99g. Jer ju je imal na posteru u sobi kad je bil mulec, isto veseo ko malo djete.
 
Ja bi si uzeo jednu rs 125 chesterfield jer sam je kao klinac sanjao al čini mi se da su skuplje i od ovih cbr900 i zx7r šta ne?? Nemreš blivit
 
  • Like
Reactions: Grx and e39
Nekak onda ispada da su za mnoge motori njihove mladosti postali motori njihove starosti.🤣🤣
Samo ,treba si posvjestiti da se s tim dvajstpet ili tridesetletnim pilama čovjek nemre baš previše voziti ak mu u samom startu ne pukneš bar elementarni servis ,a da ne govorim o bremzama,stari laktunzi ,pločice,pogonski sklop,bar lageri u kotačima,neke bolje i prikladnije gume .I već si z dve i pol došel na tri i pol do četiri kile.👍😎🤣
 
Da..al to se ne računa..bitno je kupit..ovo onda polako rihtaš i to je neki dodatni gušt.
I opet je sve skupa 5000eur..pa kaj je to nekši penez? Daleko si još do 15000eur sa kojima kupiš neki plastični drlog tipa tracer i nesretan si do bola.
Ma dobro..svak ima svoje.
Netko je zadovoljan sa novim tracerom kao i sa novim hyundajom ili kiom.
A netko voli stari zx7r i bmw e39 540i.
Sad auto je meni prestal odavno biti gušt, pa sam kupil drlog škodu superb (tak ionak se žena vozi z autom,ja imam vw transportera jer mi treba i za maloga na motokros furat itd.).
E sa motorima nebi htio doč u situaciju da mi prestanu biti gušt i da ga imam kao prevozno sretstvo bez emocija,tako da trenutno nemam ni favorita nit želje kupit neki novi prosječni motor u rangu od 15k,možda 16k a to bi i nekako mogel sebi priuštit bez da ugrozim kučni budget.
Jedini motor kaj mi je malo zapel za oko i uzel bi novog i baš bi mi bil ono..nešto..je kawasaki H2 Sx SE al jebiga on je 30k + a tolko nemam.
 
Kad smo kod dječačkih snova i postera, ima negdje
Ducati 900 Mike Hailwood replica za 3500 - 3700?
Pazit ću ga bolje od M. H.
 
Da..al to se ne računa..bitno je kupit..ovo onda polako rihtaš i to je neki dodatni gušt.
I opet je sve skupa 5000eur..pa kaj je to nekši penez? Daleko si još do 15000eur sa kojima kupiš neki plastični drlog tipa tracer i nesretan si do bola.
Ma dobro..svak ima svoje.
Netko je zadovoljan sa novim tracerom kao i sa novim hyundajom ili kiom.
A netko voli stari zx7r i bmw e39 540i.
Sad auto je meni prestal odavno biti gušt, pa sam kupil drlog škodu superb (tak ionak se žena vozi z autom,ja imam vw transportera jer mi treba i za maloga na motokros furat itd.).
E sa motorima nebi htio doč u situaciju da mi prestanu biti gušt i da ga imam kao prevozno sretstvo bez emocija,tako da trenutno nemam ni favorita nit želje kupit neki novi prosječni motor u rangu od 15k,možda 16k a to bi i nekako mogel sebi priuštit bez da ugrozim kučni budget.
Jedini motor kaj mi je malo zapel za oko i uzel bi novog i baš bi mi bil ono..nešto..je kawasaki H2 Sx SE al jebiga on je 30k + a tolko nemam.
Slažem se sa svim napisanim ali samo bi htio dodati da ako ideš na neki put uvijek je bolje imati novi ili noviji motor. Još ako ideš negdje sa ženom koja nema razumjevanja za tvoje stare kante.
 
Da to sam razmišljal ove godine nakon par dužih,višednevnih putovanja da bi možda uzel još jedan motor ..noviji da ga imam čisto za putovanja al samo zbog toga jer mi je žao Honde kad dođem kuči a ona sva isprljana..izjebana..blatna ne zbog toga da se bojim da mi gdje crkne.
Evo i sad kad smo bili u Dolomitima.
Ja sa 17g starom Hondom cb1300, kolega sa 3g starim bmw 1250rs i drugi kolega sa 2 mjeseca starim KTM 1290 Super ADv..
Riknul je KTM, zaštekal je zadnji el.amortizer u najnižoj poziciji..jebiga
 
Da..al to se ne računa..bitno je kupit..ovo onda polako rihtaš i to je neki dodatni gušt.
I opet je sve skupa 5000eur..pa kaj je to nekši penez? Daleko si još do 15000eur sa kojima kupiš neki plastični drlog tipa tracer i nesretan si do bola.
Ma dobro..svak ima svoje.
Netko je zadovoljan sa novim tracerom kao i sa novim hyundajom ili kiom.
A netko voli stari zx7r i bmw e39 540i.
Sad auto je meni prestal odavno biti gušt, pa sam kupil drlog škodu superb (tak ionak se žena vozi z autom,ja imam vw transportera jer mi treba i za maloga na motokros furat itd.).
E sa motorima nebi htio doč u situaciju da mi prestanu biti gušt i da ga imam kao prevozno sretstvo bez emocija,tako da trenutno nemam ni favorita nit želje kupit neki novi prosječni motor u rangu od 15k,možda 16k a to bi i nekako mogel sebi priuštit bez da ugrozim kučni budget.
Jedini motor kaj mi je malo zapel za oko i uzel bi novog i baš bi mi bil ono..nešto..je kawasaki H2 Sx SE al jebiga on je 30k + a tolko nemam.
Gle ,možda i tih pet hiljadarki i nije neki penez nekima ,ali mnogima je,poznam ih dosta i družim se s tim ljudima ,ima mlađarije tu i tam ,uglavnom 40 ,50 i übergodišnjaci.Ovim mlađima je to nedostižno ili te 15 do 20letne motore drže za kramu ,a ove novije kaj gledaju su im većini nedostižni.Kak veliš, najjednostavniji potez je kupiti ,a onda dalje su igre.Ne mora nužno nekaj riknuti na starom stroju ,ali sigurnost novijega se plaća iznad mnogočijih mogućnosti,a to je zamka za one koji kupuju motor na 84 ili više rata ,a ima ih ohohoho.👍😎
 
Ma ne..da se razumijemo..5 hiljadarki nije malo..
Malo je u smislu da si ispuniš neku dugogodišnju želju sa starim drlogom koji je još donekle fino očuvan a istovremeno te nov plastični drlog kojeg ubiti ni ne želiš posjedovati odnosno ti ne pruža neko zadovoljstvo košta minimalno 15hiljadarki.
 
Ja sam nekak ovak odlučil sad potrošit tih 15hiljadarki.
Pored Honde cb1300 uzet ču sebi još Kawasakija zrx1200r i to da je barem u približno takvom stanju kao što je CB..pa nek košta i 7 hiljadarki.
A za par dužih izleta i svakodnevno upotrebu, parkiranje pred firmom pored 30 skuteraśa koji ne paze pol kurca oko sebe uzet ču najvjerojatnije jednu hondu cbr1100xx.
Ideja oko honde je pala kad sam ove godine u Italiji sreo stariji bračni par iz Poljske na ofucanoj XX sa 380000km na satu.
Deda veli da su do sad mjenjali samo 1x regler, 3x štelali ventile i 1 set lamela.
 
  • Like
Reactions: Luke and JosipS
Slažem se sa svim napisanim ali samo bi htio dodati da ako ideš na neki put uvijek je bolje imati novi ili noviji motor. Još ako ideš negdje sa ženom koja nema razumjevanja za tvoje stare kante.

Takova ti onda ne treba.
 
  • Like
Reactions: e39
Ma ne..da se razumijemo..5 hiljadarki nije malo..
Malo je u smislu da si ispuniš neku dugogodišnju želju sa starim drlogom koji je još donekle fino očuvan a istovremeno te nov plastični drlog kojeg ubiti ni ne želiš posjedovati odnosno ti ne pruža neko zadovoljstvo košta minimalno 15hiljadarki.
Da imam 15 hiljadarki, uzeo bi još tri rabljena i garažu u najam, barem. i to bandita 1200. bandita 400 i horneta (jer živim na rubu). Da i Tomosa nekog ak ostane....
 
Pa ajde..bandit 1200 može proč,al prva serija..al ja bih radije Inazumu 1200
 
Trenutno je kupnja novog motora najisplativija..okrenes sve oglasnike i onda vidis kako su cijene 15-20 god starih motora doslovno pola cijene novih iz iste klase...to je suludo al nazalost tako je.. primjer Honda CBR 954rr trenutno 3500 do 4000 a gledam stare oglase iz '15 tad se cijenila 3300 do 3500...wtf pa to je 9 god
Ja 2012 uzeo r1 2006 sa 18t za 5500,kum prije god proda r1 2004 sa valjda 50tkm za 5700. Nedavno sam moga svoju zutu prodat za 5500.
Nebulozne su cijene dosle ali ocito prodaja ide i nitko nije lud spustati
 
Malo sam prostudirao cijenovne komentare zadnje 2-3 stranice,i nis ne kuzim...Ajte No Prding...