Nikada više u kupovinu polovnog motora!

@gvo
Rekao ja okrene se tema da se vidi kako čoek diše.
Lakše ga je skužit i ako ti se ne svidi samo odeš.
Motora će bit.
I ja imam tu filozofiju, bolje polovan Jap nego novi Kin.
Jedino radi kasnije prodaje.
Budimo iskreni:
Tko će se u Hrvata riješiti predrasuda?
 
  • Like
Reactions: gvo
ma otvorio 😁 se on samo tako 😂

samo da vidiš koliko je popiz..


prestao persirati, zamucuje, kad je vidio kako se ne javljam, SMS-ovi puni tipfelera 😁

...ti ćeš mene zayebavati
i hop: blokiran 😁
Da nije to,... e jbg, ima nas,sa foruma.
Sad da ne imenujem,...😂😂😂
 
@gvo
Rekao ja okrene se tema da se vidi kako čoek diše.
Lakše ga je skužit i ako ti se ne svidi samo odeš.
Motora će bit.

Kad je nešto predobro da bi bilo istinitio - predobro je da bi bilo istinito.

I ja imam tu filozofiju, bolje polovan Jap nego novi Kin.
Jedino radi kasnije prodaje.
Budimo iskreni:
Tko će se u Hrvata riješiti predrasuda?

Za borbu protiv predrasuda, možeš reći 'prodavaju se u Italiji'. To je ultimativni argument Joketa i jeftinih Q klonova za izmust lovu naivcima. :mrgreen:
To što ih kupuje mahom kalabreška sirotinja koja bolje ne može kupit je drugi par opanaka.:mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Spori
ne znam... ja sam prije par miseci uzeja japanca starog 9 godina (bez ikakve opreme), za 1000€ manje od ful opremljenog TRK702... bija je opcija i TRK702, ali sam prije vozio 700 kubika (naravno isto japanac i naputovali se sa njim) i kao umislio da mi triba nešto jače... nije bitno...
ne kažem da 702 nije dobar izbor (znam jednog što ga vozi i super je zadovoljan), ali sa japancem sam nekako "mirniji"... što se servisera, djelova, a i pouzdanosti (moje iskustvo)
 
Ti si vjerovatno jedan od onih koji bi svojedobno radije kupio polovnog golfa 1 nego novog Yuga 45.
 
  • Like
Reactions: e39
ovisi koji novci... ako su isti ili slični novci polovni golf i novi yugo, a šta triba nacrtat...
jedina "zastava" u kući je bija prvo auto u familili, žuti Fićo sa kontra vratima, nakon toga Fiat ijadutrista, Golf 1 TAS... i onda nan je neko uplalija svitlo hahaha
 
upravo to i ja govorim, ja bi uvijek recimo rađe novog japanca nego polovnog švabu, ali bi zato rađe polovnog austrijanca nego polovnog švabu. Isto tako rađe bi novog kineza nego polovnog austrijanca, odnosno, time ispada da bi rađe i novog kineza nego polovnog švabu. S druge strane novi njemac mi je draži od novog japanca, ali ne i od novog austrijanca. Tu se onda malo kompliciraju stvari, jer se nećkam između novog kineza ili polovnog japanca.
Upravo iz navedenih razlog i vozim polovnog talijana, odnosno draži bi mi bio novi talijan, ali zbog odnosa novi kinez-polovni japanac, biram polovnog talijana.
 
Da nije to,... e jbg, ima nas,sa foruma.
Sad da ne imenujem,...😂😂😂
a jebmti sunce 👍😂
trebalo mi je vremena da posumnjam kako me netko zay.

bilo je još toga u konverzaciji, 😁ali tek kad mi je smuljao za
boju u vezi godišta motora koji
kao vozi onda se otkrio😁
(rekao sam kako mu poklonim
i poklopac suvoz. sica-naran.)

mislim, ako je i švercer, neće se
opariti nešto na tome itd.

uglavnom 👍😁
 
  • Like
Reactions: Spori
Stari Ford je davno reka: najbolji auto je novi auto.🤔
 
Ja sam isto uvijek za polovnog Japanca nego novoga Kineza, al se sječam u svezi auta kakvo je mišljenje bilo poslije rata u svezi Japanaca i Korejaca. I sve osim "švaba" je bio grijeh. Mene kad sam kupio Hondu a frend Micubishija, su gledali kao na idiote. Ono tipa: "Mogo je kupit BMW ili Pasata a uzeli ovo čudo." A kakva je sad percepcija prema Korejcu, a da ne govorimo od Japancu.
Evo sad taj isti frend testirao ovo kinesko ćudo i dobro se važe.
 
Pozdrav svima, često čitam ovaj forum, ali evo danas sam odlučio da se registriram, jer kao što možete vidjeti iz naslova isfrustriran sam promašenim kupovinama, na izgled brtualno očuvanih mašina.
Pa ukratko:
- 1. dvotočkaš, skuter Piaggio Bevelry 250 (kupio od lika kojeg relativno poznajem), predobar skuter, prevalio 15500 kilometara za 2 sezone, nikada kvara nikada problema.... Kupio sam ga 10 godina starog i sa 42000 kilometara.

- 2. dvotočkaš, Suzuki gsr 600, kupljen 13 godina star sa 37 000 kilometara (upitnih). Na prvi pogled sav uglanjcan, nove gume, novo ulje, nov lanac... ma kao iz tvornice. Vozio od 5 do 9 mjeseca kada dolazi do totalnog raspada radilice (nikada ga nisam gasao, niti patio)... Sreca pronasao kupca koji ima totalno ispravan motor, samo karoserija slupana.

- 3. dvotočkaš, Honda cbf 500 8 godina star sa 44 000 kilometara, a stanje kao da je jucer izasao iz tvornice. Iz iskustva sa prethodnim motorom, pregledam cijelu struju, ležajeve, pumpe... i sve 5. Nakon 7 mjeseci voznje, poceli problemi sa strujom, pa sa ubrizgavanjem... pa me ostavio 2 puta 250 kilometara daleko od kuce, pa cak i preko granice... Uglavnom uzas.

Na 2 zadnja motora popušio novce, kraj sezona bio uništen itd... E sada što nisam kupio novog japanca? - Pa jednostavno motor je hobi sa velikom ljubavi, a auto je potreba (žena, djeca ...), tako da prije umjesto novog V-Strom bitnije je da uložim u dobro i sigurno auto (jbg nemamo svi novce za sve). Prije svega na samom početku čitao sam razne forume što kupiti, zašto itd... i pročitao sam dosta komentara tipa: "Bolje kupiti polovnog japanca, nego novog kineza, jer sa polovnim japancem znam šta vozim" - a u mom iskustvu ispade jeste vraga.

Sa polovnim motorom nikada ne znaš šta voziš jer tko zna kako je vožen, kako je održavan, kako i gdje je provodio zimski san... a za pretprodaju motor je najlakše ušminkati, ako treba i prebojiti. Tako da smatram da je bolje samo novo, ako se nema novca za novog japanca, nije loše da se uzme nešto poput Benelli-a (vidim prelaze po planinama i po 60 000 kilometara), a isto nešto razmišljam da imam npr predobar V-Strom ili GS-a, da me služi savršeno, da sam se vezao za njega ... Zašto bi ga prodavao, osim ako mu nije neki vrag ili ako ubzo očekujem velike vragove?

Kakva su vaša iskustva i što gledate prije kupovine što se tiče stanja mehanizma, struje itd...
Očito nisi imo sreće BAD LUCK, ili nemaš dovoljno iskustva da skužiš motor.

Do sada sam imao samo polovne motore, i ni sa jednim nisam imao problema,isto tako uvezo sam iz njemačke desetak komada i iste te prodao bez ijedne reklamacije.
 
  • Like
Reactions: e39 and prpa
Ja nikad nisam imao problema sa motorima koje sam kupio, a određeni primjerci su imali preko 20 godina i ohoho kilometara...i ponovo bi uzeo motor sa 100k + ak znam da je održavan...
 
  • Like
Reactions: JosipS and prpa
ne znam... ja sam prije par miseci uzeja japanca starog 9 godina (bez ikakve opreme), za 1000€ manje od ful opremljenog TRK702... bija je opcija i TRK702, ali sam prije vozio 700 kubika (naravno isto japanac i naputovali se sa njim) i kao umislio da mi triba nešto jače... nije bitno...
ne kažem da 702 nije dobar izbor (znam jednog što ga vozi i super je zadovoljan), ali sa japancem sam nekako "mirniji"... što se servisera, djelova, a i pouzdanosti (moje iskustvo)
Sta si uzea
 
Ja sam isto uvijek za polovnog Japanca nego novoga Kineza, al se sječam u svezi auta kakvo je mišljenje bilo poslije rata u svezi Japanaca i Korejaca. I sve osim "švaba" je bio grijeh. Mene kad sam kupio Hondu a frend Micubishija, su gledali kao na idiote. Ono tipa: "Mogo je kupit BMW ili Pasata a uzeli ovo čudo." A kakva je sad percepcija prema Korejcu, a da ne govorimo od Japancu.
Evo sad taj isti frend testirao ovo kinesko ćudo i dobro se važe.
Ma kineski auto ajde de….(uzet cu novog Geelyja kad dode )ali motor….
Motor za sada mora bit japanac i tocka….polovni ili ne….zavisi od kolicine rasplozivog novca….
 
Bas sad brojim koliko sam ih do sad promjenio...

Brojka kaze 13 komada... svi kupljeni polovni... neki od godinu dana stari do pet godina... sa od 1000 km do 25 000 km

A bilo je i dva komada koji su bili stari i 18 godina sa 70 000 km koji su mi ajmo rec dugo bili zelja ( npr Honda SP1)

Ni s jednim nisam imao nekih problema... u principu kad bi ih kupio znao sam unaprijed vise manje sto treba jos doradit i u skladu s time su bili tako i placeni...