Nikada više u kupovinu polovnog motora!

Mi sa talijanskim motorima starim 20+ godina dok citamo ovo...
 

Attachments

  • images.jpeg
    images.jpeg
    5.2 KB · Views: 0
Ne kupujem novo, to je po meni bacanje novaca. Dok si zakačio na njega tablicu ,već si izgubio 30%, tako da kupujem godinu - dvije star auto ili motor, svejedno. Obavezno da ima garanciju, barem godinu dana, ali preferiram do 5. godine, kada i prodajem to vozilo. Uredno sve servisiram i pazim i održavam, ali ne želim vise brinuti. Jednom sam kupio govno, i ne želim vise to sebi. Imam garanciju, ako se nešto desi, ne plaćam ništa, dobijem zamjenski auto i uvijek sam mobilan. Jbga, ne želim razbijati glavu ili jebati se ako se nešto i desi. Prošle godine, pokvario mi se mjenjač na putu nazad iz HR, a imao sam i prikolicu s motorom iza. Lijepo su mi platili šlepanje u neko jebeno mjesto, platili 3 dana jeben hotel, onda i taksi do rent a cara, i rent a car do doma. Poslije mi je auto kuca dala auto sve dok mi nisu popravili moj. Super. Produžio godišnji još 3 dana, sve plaćeno, dok sam čekao odluku da li će mi popraviti odmah auto ili šlepati, bio u wellnessu, skinuo motor s prikolice i još napravio par izleta oko tog mjesta gdje sam spavao. Ma milina. A zamisli da nisam imao garanciju? Bankrot. Na kraju su mijenjali elektroniku od automatskog mjenjača.
 
Hehehe ! Baš tak... :mrgreen:

Evo baš bili u điru u nedjelju ujutro prema Samoboru i 3 puta stao..
Fergić počeo preljevat i to brutalno.
To su sve čari vožnje s polovnim i starim drlogima . :)

Kak bi moj prijatelj rekao : " Sa novim motoriom ideš u vožnju. A sa starim drlozima to se pretvara u avanturu ! " :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: diesel power
Pa kako uspiješ onda prodati te mačke u vreči, kad polovno ne valja?
pa na moju sreću, a na njihovu žalost, oni vjeruju da im je isplativo, a pošto te novce ja reinvestiram pametno, ja ne izgubim ništa, dapače uz uračunatu inflaciju i stopu dividende ja time kupim nova vozila.
Mislim, tko sam ja da im sudim.
 
Gledam nesto motore stare po 2-3 godine, presli cca 20-30k i prodaju se samo za cca 1500€ manje od novog sa garancijom. Cak i to je neisplativo.
 
Gledam nesto motore stare po 2-3 godine, presli cca 20-30k i prodaju se samo za cca 1500€ manje od novog sa garancijom. Cak i to je neisplativo.
Bila bi veća razlika u cijeni da je manje onih koji su spremni toliko platiti za rabljeno.
 
ne razumin baš ovo veliko čuđenje !?
kupiš polovno pa očekuješ kako nema kvara i da si miran ??
hmmm toj logici znači samo budala kupuje nove motore po punoj cijeni....
naravno da se očekuje od polovnog da se kvari.

proda san desetak polovnih motora i nikad mi nije palo na pamet nekome dati garanciju na takav motor.
dok su bili kod mene doslovno u min, san ih održava a šta će biti dalje otkud bi ja to moga znati...
 
meni isto nisu jasni oni koji kupuju polovno, to je u 99,99% slučajeva mačak u vreći i uvijek kad se napravi ozbiljna derivacija i integracija svih troškova, ispadne kumulativno više nego NOVO. (to ne mislim samo na običnu excel tablicu sa troškovima održavanja, nego ozbiljnu makro analizu sa potencijalnim rizicima, inače to mi je posao- analiza tržišta na Londoskoj burzi tako da DOBRO znam o čemu pričam)
Ja imam uvijek 2 nova auta i 2 nova motora na raspolaganju, čisto zbog sigurnosnog faktora, jer čak i novo se može pokvarit, a dovoljno su male šanse da se 2 nova u isti čas i pokvare- čitaj prihvatljiv rizik.
Isto tako, uvijek imam i 2 seta NOVIH guma, ukoliko se i ove koje su isto nove (obavezno DOT mora bit iz akademske godine u kojoj se i vozim) probuše. Rezervne dijelove ne skladištim, jer su vozila nova, ali obavezno svake godine novo ulje, antifriz (i voda naravno nova) a i kočiona tekućina, i uvijek, ali baš UVIJEK napomenem u dućanu da neću antifriz, motorno ulje i kočionu tekućinu ako nisu iz trenutne akademske godine Gospodnje. (to pišem jer se često zna desit da mi daju ulje staro godinu dana, a to nije NOVO, i to ulje je već oksidiralo i zbog toga bi mi mogli namotaji pregorit u motoru). Također i na vakum stroj izvučem sav stari zrak iz pneumatika, i onda opet napumpam na prijelazu godine.
Jedina stvar koju držim do 2 godine starosti su kočione pločice.
Nakon 2 godine vozila prodam i opet uzmem iste modele, samo nove, jer nakon dvije godine smatram da bi trebalo promjeniti sva crijeva za gorivo, rashladnu tekućinu i sve sajle, a to mislim da je prevelik trošak ako ću svejedno nakon godinu dana prodat vozilo, pa zato prodam nakon 2 godine svoja vozila.
Apsnoštumfno potpisujem.

I ja sam si isto ikeslicu napravio i ostao sam u PAFu (nema veze s forumskim kolegom)!!!

Ikselica kaže da je najbolja investicija što starija krama za koju očekuješ da krepa svako malo pa se niti ne voziš na dalje ture! Ušteda goriva, guma, živaca i svega ostaloga! A i rizik od pada je daleko manji.
 
ja bi kupio polovni možda samo neki dobro očuvan oldtimer,😎
misleći kako bi me vratio u mladost,

isto kao kad vidiš frendicu iz osnovne i misliš, uhhh kako bi bilo, ali onda se trgneš i


aaaa, bolje ne, nekad treba živjeti u neznanju 😁
 
...ne bih htio biti bezobrazan, nisam ni ja nešto 😁
ali malo koja izgleda kao Ana Sasso, a i "Bog te pita koliko km ima" 😁
 
...ne bih htio biti bezobrazan, nisam ni ja nešto 😁
ali malo koja izgleda kao Ana Sasso, a i "Bog te pita koliko km ima" 😁
Ma propadaju i od stajanja, odnosno ne korištenja. :)

Mislim da je problem polovnjaka u prevelikim očekivanjima.
Nedavno sam kupio CBFku 19 godina staru od čovijeka koji dosta putuje sa suprugom na motoru izvan ljepe naše i on se odlučio se za noviji motor sa više opreme. Meni je i ovaj dobar za prve moto korake i lokalno tandrkanje.