Nova generacija kawića ima po meni užasno lošu kočnicu nakon konstantnih naprezanja, znači Grobnik, i mislim da sam u pravu ako kažem da je to najlošija komponenta novih kawića jer su motori u odnosu snage i ciklistike odlični za serijsku prodaju. Osobno sam imao strašnih problema sa ručkicom kočnice na kočenju koja je dolazila na najtvrđoj poziciji skoro do ručkice gasa. Nije da motor ne stane ali daje izuzetno neugodan osjećaj kad se hvatište kočenja ručkice nakon par krugova pomiće za skoro 1cm. Rješio sam tako ta sam s još jednom podloškom udaljio ručkicu odnosno stavio na malo mekšu poziciju.Oscilacije još uvijek postoje ali u manjoj mjeri. U razmjeni iskustava sam čak čuo da se ništa bolje ne dobiva niti zamjenim pumpe ali za to nemogu tvrditi.CroKick said:ne ne, samo sam imal bolji osječaj :wink:
a cdawg-ov motor na kojem su propale kočnice je bil novi ako se ne varam
E to za propadanje ručke nakon dosta agresivne vožnje (staza) se slažem. Isto se i na mojoj devetki događa kad ga počinjem forsirati da glava boli.erik said:Nova generacija kawića ima po meni užasno lošu kočnicu nakon konstantnih naprezanja, znači Grobnik, i mislim da sam u pravu ako kažem da je to najlošija komponenta novih kawića jer su motori u odnosu snage i ciklistike odlični za serijsku prodaju. Osobno sam imao strašnih problema sa ručkicom kočnice na kočenju koja je dolazila na najtvrđoj poziciji skoro do ručkice gasa. Nije da motor ne stane ali daje izuzetno neugodan osjećaj kad se hvatište kočenja ručkice nakon par krugova pomiće za skoro 1cm. Rješio sam tako ta sam s još jednom podloškom udaljio ručkicu odnosno stavio na malo mekšu poziciju.Oscilacije još uvijek postoje ali u manjoj mjeri. U razmjeni iskustava sam čak čuo da se ništa bolje ne dobiva niti zamjenim pumpe ali za to nemogu tvrditi.
kaj to košta i kak je zahebano za promjenit?CroKick said:evo radosna vijest vozača kawe sa 40 i nekaj sitno soma kilometara - otišao dihtung ventil poklopca pa lagano slini ulje van, niš kritično, naručen novi pa čekam
to nebude nova 10-ka 100%pajdo said:evo nove desetke
idendična slika je 100%pajdo said:ti????
ne slična je bila slika imala je ispod auspuh
je to je stara slika... tak nebu izgledala...to je šatro bila nova 6ticamarko88 said:idendična slika je 100%
uglavnom nebu tak izgledala
nisam ja
zađto si ju prodavao? to je najljepši R motor od soma kubikapajdo said:istina alacdolje:ja sam imao model 04 05menije taj model bio naj naj
Bump said:zađto si ju prodavao? to je najljepši R motor od soma kubika
Bump said:kaj to košta i kak je zahebano za promjenit?
marko88 said:
definitivno najlijepši soma ikad
a i najbrutalniji
vozio sam nedavno zx10r 2006/07 od severina do gornjeg jelenja i po brutalnosti nije ni blizu staroj ali je zat jako vozan motor
marko88 said:vozio sam nedavno zx10r 2006/07 od severina do gornjeg jelenja i po brutalnosti nije ni blizu staroj ali je zat jako vozan motor
freebikercroatia said:Nego ninđoljupci, ima li ko poklopac sjedala za devetku 00.?
kad sam sjeo nazad na R6 i spuštao se prema krku par puta mi je ušo u blokadu jel nisam gledo sat i očekivao još nešto snage pošto sam sišo s 10-keIvek said:I kako ti je bilo sjest nazad na 50 konja slabiji motor? Si dobio volju za somovima ili ti je i dalje R6 dovoljno jak?
marko88 said:kad sam sjeo nazad na R6 i spuštao se prema krku par puta mi je ušo u blokadu jel nisam gledo sat i očekivao još nešto snage pošto sam sišo s 10-ke
a volja za somovima je uvijek tu ali i 6-ica ima čist dosta snage sam je velika razliku u režimu gdje razvija snagu a to je kod 6ica iznad 10 000 dok je na 10-ki već nakon 5000-6000 čist dosta snage
A i mislim da i imam priliku još nebi mjenjao 600 za 1000 jer mi je 600 nekak super legao i oprašta neke greške koje 1000 ne a i čini mi se puno upotrebljiviji na cesti nego 1000 a i sa 600 se može vozit jako blizu tisučicama sam treba vrtit ko lud