NINJA - generalni topic

ja bi rađe da mi je konstantno na 90-100 nego da mi pada do 60...sigurno i ECU drugačije šiba gorivo na 60, 70 i 100 stupnjava...
 
CroKick said:
ne ne, samo sam imal bolji osječaj :wink:

a cdawg-ov motor na kojem su propale kočnice je bil novi ako se ne varam
Nova generacija kawića ima po meni užasno lošu kočnicu nakon konstantnih naprezanja, znači Grobnik, i mislim da sam u pravu ako kažem da je to najlošija komponenta novih kawića jer su motori u odnosu snage i ciklistike odlični za serijsku prodaju. Osobno sam imao strašnih problema sa ručkicom kočnice na kočenju koja je dolazila na najtvrđoj poziciji skoro do ručkice gasa. Nije da motor ne stane ali daje izuzetno neugodan osjećaj kad se hvatište kočenja ručkice nakon par krugova pomiće za skoro 1cm. Rješio sam tako ta sam s još jednom podloškom udaljio ručkicu odnosno stavio na malo mekšu poziciju.Oscilacije još uvijek postoje ali u manjoj mjeri. U razmjeni iskustava sam čak čuo da se ništa bolje ne dobiva niti zamjenim pumpe ali za to nemogu tvrditi.
 
erik said:
Nova generacija kawića ima po meni užasno lošu kočnicu nakon konstantnih naprezanja, znači Grobnik, i mislim da sam u pravu ako kažem da je to najlošija komponenta novih kawića jer su motori u odnosu snage i ciklistike odlični za serijsku prodaju. Osobno sam imao strašnih problema sa ručkicom kočnice na kočenju koja je dolazila na najtvrđoj poziciji skoro do ručkice gasa. Nije da motor ne stane ali daje izuzetno neugodan osjećaj kad se hvatište kočenja ručkice nakon par krugova pomiće za skoro 1cm. Rješio sam tako ta sam s još jednom podloškom udaljio ručkicu odnosno stavio na malo mekšu poziciju.Oscilacije još uvijek postoje ali u manjoj mjeri. U razmjeni iskustava sam čak čuo da se ništa bolje ne dobiva niti zamjenim pumpe ali za to nemogu tvrditi.
E to za propadanje ručke nakon dosta agresivne vožnje (staza) se slažem. Isto se i na mojoj devetki događa kad ga počinjem forsirati da glava boli.
 
Ako se ne varam, sljedeće godine izlazi novi model 10-ke, jel se pojavila već kakva slika na netu? Ovaj zadnji model i nije baš nešto vizualno sjeo ljudima.
 
evo radosna vijest vozača kawe sa 40 i nekaj sitno soma kilometara - otišao dihtung ventil poklopca pa lagano slini ulje van, niš kritično, naručen novi pa čekam (y)
 
CroKick said:
evo radosna vijest vozača kawe sa 40 i nekaj sitno soma kilometara - otišao dihtung ventil poklopca pa lagano slini ulje van, niš kritično, naručen novi pa čekam (y)
kaj to košta i kak je zahebano za promjenit?
 
pajdo said:
evo nove desetke
to nebude nova 10-ka 100%

ta ista slika se podmetala prone pod novi zx6r :wink:

za novu 10-ku nebude nikakve pouzdane slike bar još mjesec i pol-dva

iako već ima ljudi koji su dali kaparu za nju :mrgreen:
 
marko88 said:
idendična slika je 100%

uglavnom nebu tak izgledala :mrgreen:

nisam ja :mrgreen:
je to je stara slika... tak nebu izgledala...to je šatro bila nova 6tica

pajdo said:
istina :palacdolje:ja sam imao model 04 05menije  taj model bio naj naj
zađto si ju prodavao? to je najljepši R motor od soma kubika
 
Bump said:
zađto si ju prodavao? to je najljepši R motor od soma kubika
(y) (y) (y)

definitivno najlijepši soma ikad (y)

a i najbrutalniji :mrgreen:

vozio sam nedavno zx10r 2006/07 od severina do gornjeg jelenja i po brutalnosti nije ni blizu staroj ali je zat jako vozan motor (y)
 
Bump said:
kaj to košta i kak je zahebano za promjenit?

250 i nekaj sitno kuna, sad dal je zaebano, mislim da je jer treba točno zategnut, ni previše, ni premalo
 
marko88 said:
(y) (y) (y)

definitivno najlijepši soma ikad (y)

a i najbrutalniji :mrgreen:

vozio sam nedavno zx10r 2006/07 od severina do gornjeg jelenja i po brutalnosti nije ni blizu staroj ali je zat jako vozan motor (y)

desetka 2004 je bila najbrutalnija. Onda su mali japanci tu nekaj sprčkali pak su dobili nešto više linearno oslobađanje snage.

 
marko88 said:
vozio sam nedavno zx10r 2006/07 od severina do gornjeg jelenja i po brutalnosti nije ni blizu staroj ali je zat jako vozan motor (y)

I kako ti je bilo sjest nazad na 50 konja slabiji motor? Si dobio volju za somovima ili ti je i dalje R6 dovoljno jak?
 
I ovogodišnja 6-ica je ispeglana, model '04 je bio puno brutalniji!
 
aj da se i ja oglasim..

spominjali ste kocnicu..

da, prednja mi propala na 8000 km (2. put s njim na grobniku) i tako stoji..
na najtvrdjem mi dodje na pola, ali sreca sto ne prelazi tih pola ni kad se zagrije.

uglavnom, evo i mojih sliČica
 
..
 
freebikercroatia said:
Nego ninđoljupci, ima li ko poklopac sjedala za devetku 00.?

pitaj clana tom360 tu na forumu
 
Ivek said:
I kako ti je bilo sjest nazad na 50 konja slabiji motor? Si dobio volju za somovima ili ti je i dalje R6 dovoljno jak?
kad sam sjeo nazad na R6 i spuštao se prema krku par puta mi je ušo u blokadu jel nisam gledo sat i očekivao još nešto snage pošto sam sišo s 10-ke  :mrgreen:


a volja za somovima je uvijek tu ali i 6-ica ima čist dosta snage sam je velika  razliku u režimu gdje  razvija snagu a to je kod 6ica iznad 10 000 dok je na 10-ki već nakon 5000-6000 čist dosta snage

A i mislim da i imam priliku još nebi mjenjao 600  za 1000 jer mi je 600 nekak super legao i oprašta neke greške koje 1000 ne a i čini mi se puno upotrebljiviji na  cesti nego 1000 a i sa 600 se može vozit jako blizu tisučicama sam treba vrtit ko lud :mrgreen:
 
marko88 said:
kad sam sjeo nazad na R6 i spuštao se prema krku par puta mi je ušo u blokadu jel nisam gledo sat i očekivao još nešto snage pošto sam sišo s 10-ke  :mrgreen:


a volja za somovima je uvijek tu ali i 6-ica ima čist dosta snage sam je velika  razliku u režimu gdje  razvija snagu a to je kod 6ica iznad 10 000 dok je na 10-ki već nakon 5000-6000 čist dosta snage

A i mislim da i imam priliku još nebi mjenjao 600  za 1000 jer mi je 600 nekak super legao i oprašta neke greške koje 1000 ne a i čini mi se puno upotrebljiviji na  cesti nego 1000 a i sa 600 se može vozit jako blizu tisučicama sam treba vrtit ko lud :mrgreen:

Makar nisam još vozio soma (iako budem vrlo brzo i to CBR 1000 RR), slušajući komentare drugih ljudi i samom mi se nekako nameće zaključak vrlo sličan ovom tvom. Meni je 6-ica također super legla i ima mi sasvim dovoljno snage, a full je lagana i okretna i kao što kažeš, oprašta neke greške koje somovi ne. Makar bi ponekad i sam poželio motor kojem je dovoljno samo malo jače dodati gas da ode na zadnji ili da pleše zadnjim kotačem po asfaltu (plešu i ovi naši ali na višim okretajima :)), opet mislim da su to za moje potrebe prejaki i preživčani motori.