NINJA - GPZ900R

tibore..hvala  (y)  :azn:



priključujem se temi..jer je stepenicu iznad ostatka prerada(bar u hr)
ljudima je prerada kad stave far od runnera i rep od r6..

ali ovo..obećavajuće  :afro:
 
irsel said:
tibore..hvala  (y)  :azn:



priključujem se temi..jer je stepenicu iznad ostatka prerada(bar u hr)
ljudima je prerada kad stave far od runnera i rep od r6..

ali ovo..obećavajuće  :afro:

Svaka ti čast nisam prije naletio na tvoju temu, odličan posao radiš!
 
skromno hvala..  :azn:
i također..
ljubomoran sam na cnc detalje  :jesus:

(y)
 
irsel said:
skromno hvala..  :azn:
i također..
ljubomoran sam na cnc detalje  :jesus:

(y)

Na jednoj slici na predhodnoj stranici se vidi cnc glodalica na kojoj trenutno radim, dovršavam neke sitnice i uskoro bi trebala počet izbacivat prve dijelove za gpz-a.
Sad trebam počet učit programiranje g koda i usavršiti crtanje, cam itd.
Ako treba kakvih dijelova slobodno se javi pa možemo pokušati nešta iskemijati.
 
irsel said:
tibore..hvala  (y)  :azn:

nema na čemu :mrgreen:

irsel said:
priključujem se temi..jer je stepenicu iznad ostatka prerada(bar u hr)
ljudima je prerada kad stave far od runnera i rep od r6..

točno to, prerada je kad nešto isplaniraš i gle čuda preradiš u detalj, a konačan proizvod je stilski i tehnički izveden do te mjere da se može reći da je tako izašao iz tvornice - a nije, to je prava (uspjela) prerada ... žalosno je samo što se onda kod nas nekolicina takvih motora nazivno trpa u isti koš sa ovim gilera / r6 nakaradama :wink: :mrgreen:
 
tibor_zg said:
nema na čemu :mrgreen:

točno to, prerada je kad nešto isplaniraš i gle čuda preradiš u detalj, a konačan proizvod je stilski i tehnički izveden do te mjere da se može reći da je tako izašao iz tvornice - a nije, to je prava (uspjela) prerada ... žalosno je samo što se onda kod nas nekolicina takvih motora nazivno trpa u isti koš sa ovim gilera / r6 nakaradama :wink: :mrgreen:

Ima ozbiljnijih prerada, manje ozbiljnih i uništenih motora  :mrgreen: s obzirom koliko kome dopušta buđet, vrijeme i mašta.
Ovo šta ja radim u Sanctuary-u radi radiona s 10 majstora i treba im par mjeseci uz svo iskustvo i resurse... Ja se nadam kad završim da će moja prerada spadat u ovu prvu grupu.
 
Danas je majstor povario i drugi rezervar, javio sam se čovjeku s drugog foruma za sređivanje rezervara s portom15 pa bi trebali vidjeti ovih dana šta će od toga biti, majstor je do sada samo radio sa stromovim rezervarima i sav pomočni alat mu je prilagođen tom modelu rezervara...

Nabavio sam Pingelovu pipu s ebaya od Suzuki Performance trgovca, čovjek ima razno razna čuda za starije motore između ostalog i pipe goriva.
Stara pipa također pingelova je imala samo jedan izlaz za dotok goriva i motor se malo gušio kad bi mu dodao gasa kao da je ostajao bez dovoljno goriva... sad jel to bilo radi toga ili radi loše naštelanih šibera, nebih točno znao reći ja sam svejedno nabavio pipu s dva izlaza za dotok goriva pošto i sami šiberi imaju dva ulaza za gorivo.
Još ga nisam palio s novom pipom pošto nemam rezervar niti jedan rezervar koji bih mogao staviti na motor pa neznam jel ova bolja ili lošija od predhodne.

Šiberi su ultrazvučno očišćeni i zamjenjeni su šarafi za štelanje goriva, jer ih je netko prejako stegnuo i zabio je vrhove mesinganih šarafa u kučišta frgi, malo sam se nazejebavao da to izvadim ali operacija je uspjela, šiberi spašeni :D

Nabavio sam original mikunijeve 50mm duboke, aluminijske trube i Ramair špužvaste navlake/filtere za iste.
Došao mi je ovih dana set za preslagivanje struje i rezervne spojnice razno razne, struju moram malo izrezuckat pošto ima viška žica sada kad je gore Dynatek2000 paljenje, a i neke su žice nezaštićene pa su dotrajale i spremne su za zamjenu.
 
Flachschiebere trebas jos posteno ocistiti, soda.
Inache, moj naklon.
 
Elias said:
Flachschiebere trebas jos posteno ocistiti, soda.
Inache, moj naklon.
Možda je krivi kut slikanja pa ti se čine prljavi, nazalost materijal je takav neki flekav, tu se nemoze bas puno...
 
discovery said:
Budeš uzimao Yoshi ili Advantage bregaste?

Za sada su gore zzr-ove bregaste, trenutno imam puno dijelova na listi zelja koje bi uzeo prije tih bregastih. Neznam iskreno koliko se to osjeti i koliko ih ima smisla uzimati s obzirom na cijenu?!
 
FZR_1000 said:
Za sada su gore zzr-ove bregaste, trenutno imam puno dijelova na listi zelja koje bi uzeo prije tih bregastih. Neznam iskreno koliko se to osjeti i koliko ih ima smisla uzimati s obzirom na cijenu?!

Yoshimura bregaste su skupe, ali vrijedne svakog novčića. Ne samo da se sa njima dosta dobije, nego i jako puno duraju.

U slučaju XJR 1300, to je ono što mogu navesti kao primjer, sa ugradnjom bregastih i sa serijskim karburatorima i airboxom snaga poraste sa 130ks( na radilici ) na otvorenom motoru(veće dizne, otvoren auspuh, FJ štucne fergazera), na nekih 150. U slučaju obrade kanala, portanja i montaže flachschieber Mikuni TMR, RS ili Keihin FCR još te brojke rastu još dosta više :D

Ne znam kak je na GPZ, ali sumnjam da bi sad tak svježe izdali nove bregaste, a da su rezultat razočaravajući  :D



 
Svaka čast zezat se sa takvom pilom.Skidam kapu.Evo i mog gpzejca 1988 godina.Uvoz iz Amerike.6 godina sam ga imal i bil je super.Nepoderivi motori ak ih paziš.Uvijek ih je lijepo vidjet na cesti. (y) (y)
 
discovery said:
Yoshimura bregaste su skupe, ali vrijedne svakog novčića. Ne samo da se sa njima dosta dobije, nego i jako puno duraju.

U slučaju XJR 1300, to je ono što mogu navesti kao primjer, sa ugradnjom bregastih i sa serijskim karburatorima i airboxom snaga poraste sa 130ks( na radilici ) na otvorenom motoru(veće dizne, otvoren auspuh, FJ štucne fergazera), na nekih 150. U slučaju obrade kanala, portanja i montaže flachschieber Mikuni TMR, RS ili Keihin FCR još te brojke rastu još dosta više :D

Ne znam kak je na GPZ, ali sumnjam da bi sad tak svježe izdali nove bregaste, a da su rezultat razočaravajući  :D

Krivo smo se razumjeli... Yoshimura radi klackalice i bregaste za gpz900, a ja imam na jednom mašinu od zzr-a 1100, a na drugom od zrx-a 1100 tako da nema smisla uzimat bregaste od yoshimure kad ova mašina od zzr več sama po sebi ma previše snage, možda kad se zasitim i malo financiski oporavim :)
 
protman said:
Svaka čast zezat se sa takvom pilom.Skidam kapu.Evo i mog gpzejca 1988 godina.Uvoz iz Amerike.6 godina sam ga imal i bil je super.Nepoderivi motori ak ih paziš.Uvijek ih je lijepo vidjet na cesti. (y) (y)

Nažalost sve ih je manje, nekako nije baš nastavio živjeti kao grbe ili neki drugi sad vec oldtimeri.