NINJA - GPZ900R

šta reći nego svaka čast  (y) to će biti pravi pornić od motora kad bude gotov  :0648:
 
FZR_1000 said:
Nedelja je bila radna, nakon 10 godina raskapanja razno raznih drloga napokon da sam navario pošteni stol.
Stol je dimenzija 55 visine, 70 širine i 230 duljine. Niti je previsok dok sjedim, niti je prenizak dok sam na nogama, jedino šta nemam rampu nikakvu pa se zasad snalazim s nekim komadom iverice, tražim da kupim alu rampu od cca 2,20m.

Malo sam isprobavao dijelove, uspoređivao ih s mojim kopijama koje sam na laser rezao i moram se pohvaliti da su odstupanja minimalna, 99% sam ih skinuo preko fotografija...
Montirao sam ralicu i downbarove i sve paše iz prve.
Danas mi je majstor povario rezervare, izmaknuli smo pipu goriva 3cm naprijed, jer je original pozicija bila točno iznad flahšibera.
Ovid dana moram kompletno očistiti rezervare od hrđe i zaštiti ih s nečime, jedan je toliko hrđav da je pitanje hoču li ga moći spasiti dok sam drugi nedavno obradio s KREEM kitom ali nije prošlo 2 mjeseca i več ce taj njihov emajl ljušti, ili nisam dobro očistio od hrđe ili je proizvod smeče...s time da me nisu upozorili da jedan taj kit/kombo sadrži doze dovoljne za neki manji rezervar dok za gpzov treba najmanje 2 ili čak 3 komba.
http://v-strom.hr/teme-o-odrzavanju-motora/por15-kit-za-zastitu-unutrasnjosti-rezervara/
 
luka737 said:
http://v-strom.hr/teme-o-odrzavanju-motora/por15-kit-za-zastitu-unutrasnjosti-rezervara/
Svaka čast! Uljepšo si mi dan s ovim postom, več sam čovjeku poslao mail i ako mi se javi nosim mu odmah rezervare! Muka mi je bila kad sam se sjetio da cu tri dana morat izgubiti na mučkanje i na kraju opet upitno šta sam napravio...
 
FZR_1000 said:
Svaka čast! Uljepšo si mi dan s ovim postom, več sam čovjeku poslao mail i ako mi se javi nosim mu odmah rezervare! Muka mi je bila kad sam se sjetio da cu tri dana morat izgubiti na mučkanje i na kraju opet upitno šta sam napravio...
(y)


odlican projekt (y)
 
Ja bih tank od korozije ipak čistio elektrolizom pa poslije toga ovaj Poor15 ili kako se već zove.
 
Elias said:
Ja bih tank od korozije ipak čistio elektrolizom pa poslije toga ovaj Poor15 ili kako se već zove.

Mislim da ću jedan probat očistiti s elektrolizom dok je drugi već tretiran Kreem preparatom pa moram saznati kako da skinem taj kreem liner, tek onda elektroliza.
 
imam predosjećaj da će ovo biti krasan motor, vjerojatno imaš svog favorita među AC Sanctuary sređenim gpz900r-ovima
 
discovery said:
imam predosjećaj da će ovo biti krasan motor, vjerojatno imaš svog favorita među AC Sanctuary sređenim gpz900r-ovima

Iskreno nisam izabrao favorita, njihovi su mi svi radovi nevjerojatni!
Da uspijem motor do pola srediti kao njihovi to bi bio uspjeh!
 
pratim njihove radove već neko vrijeme i što se z1000,kz i gpz-aca tiče, našao sam puno inspiracije za svoj XJR

to je klasa "factory-aftermarket" motora, vrh vrhova
 
pratim tu i tamo teme o preradama na ovom forumu i više manje sve što se ima za vidit su teže bljuvotine (čast izuzecima poput Grge ili onog Irselovog cafea) al FZR_1000 ovo što ti radiš je stvarno prva liga (y) od izbora motora i stila pa definitivno do ovih japanskih porno dijelova :mrgreen:
 
tibor_zg said:
pratim tu i tamo teme o preradama na ovom forumu i više manje sve što se ima za vidit su teže bljuvotine (čast izuzecima poput Grge ili onog Irselovog cafea) al FZR_1000 ovo što ti radiš je stvarno prva liga (y) od izbora motora i stila pa definitivno do ovih japanskih porno dijelova :mrgreen:

Imao sam i ja par tema u preradama i slagao sam motore koji su mi sad smješni ali sve je to dio odrastanja i sazrijevanja i ja ponekad zaboravim da večinu pitanja po preradama postavljaju i pišu decki od 16-17 godina. Ja sam tad mislio da sve sta treba znat o motorima piše u streetfighter časopisu :D
Prvi sam motor kemijao jer sam imao 15 i starci nisu dali novce za motor pa sam kupio pola gilere sp2 i sastavio streetfightera to je bila jeftinija varijanta od vraćanja u orginal stanje, drugi opet streetfighter yamaha fzr1000 motor od 500e, treći stretfighter na bazi gpz-a i tu se iz totalnog gađenja prema "kockastim ležaljkama" rodila ljubav prema istima, sreća da kroz tih par godina nisam pobacao baš sve dijelove, neke sam podijelio, neke prodao ali velika večina dijelova mi je bila ostala.
Ovo šta radim danas je nešta o čem sam mogao samo sanjati prije 5 ili 10 godina, danas imam imam uvijete i buđet koji mi to dopušta i sve šta danas napravim dobro najvjerojatnije sam zahebo pet puta prije ovog na nekom drugom motoru pa znam da se to radi tako a ne onako  :mrgreen:
Danas me vilica košta koliko me tad koštao cijeli motor s registracijom  :mrgreen:
 
discovery said:
pratim njihove radove već neko vrijeme i što se z1000,kz i gpz-aca tiče, našao sam puno inspiracije za svoj XJR

to je klasa "factory-aftermarket" motora, vrh vrhova

Meni je 99% posto inspiracije došlo od njih. Sama ideja da uzmeš kultni motor nekog vremena i na njemu izmjeniš svaki dio do zadnjeg šarafa i zamjeniš ga nekom suvremenom, poboljšanom varijantom je ludilo. Godinama pratim Japanske blogove, između ostalih i Sanctuary i dosta dijelova i riješenja sam uspio iskopirati, čak sam i cnc glodalicu sastavio da bi mogao izraditi te iste dijelove. Nažalost vremena imam sve manje a ideja oko motora sve više, ove godine sam ideje ograničio na one lako izvedive kako bi se napokon mogao voziti, a onda ću ostale ideje izvoditi u hodu.

Kod nekog na ovom forumu sam pročitao dobru rečenicu; Japanci ne kopiraju, oni uzmu neku stvar, promatraju je, proučavaju, shvate je i onda je usavrše da bude dva puta bolja od predhodne!

Tako je s gpz-om, motor se prestao proizvoditi 97', a yoshimura 2015 izbacuje model bregastih za gpz900 koji je 10 bolje riješenje od orginalnih :D
 
FZR_1000 said:
Mislim da ću jedan probat očistiti s elektrolizom dok je drugi već tretiran Kreem preparatom pa moram saznati kako da skinem taj kreem liner, tek onda elektroliza.

Ništa ne makne koroziju kao elektroliza.

A za onaj koji je već mazan nemam ideju.
Možda probat sa nekom kiselinom, limunova ili solna, neam pojma...