Slazem se. Zato treba kupovat mv Aguste i Bimote. Ducati je zastranio ima 10g skoro i vise mi nije u toj grupi :/joke said:Kakvo tržište takvi i proizvodi ... što mislite tko "kroji" ponudu :misli:
s2r said:Slazem se. Zato treba kupovat mv Aguste i Bimote. Ducati je zastranio ima 10g skoro i vise mi nije u toj grupi :/
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sudeći po ovom kaj se vidi u videu, kak šalta u 6. na cca 150, ima ta mašinica nekaj konja
Definitivno jako interesantan motor, mislim da će definitivno bit investicija kroz koju godinu...
Šteta,al ne mora značit da ih neće bit po Europi,vjerojatno će bit ljudi koji će ih tamo pokupovat i uvest u Europu (čuo sam da je tak bilo početkom 90-ih sa onim motorima od 400 kubika koji su isto bili namjenjeni za azijsko tržište).Novitet: Kawasaki Ninja ZX-25R ima 51 KS
Kawasaki je konačno predstavio super250-icu, sa 4 cilindra, 51 KS pri čak 15.500 o/min i obiljem elektronskih pomagala. Iako su se informacije o najmanjoj (ne i najslabijoj) Ninji pojavljivale i na stranicama Kawasaki uvoznika iz nekih drugih dalekometnih zemalja, možemo reći da je Ninja ZX-25R...www.motopuls.com
Super je! Steta samo za Aziju i ne moze kod nas na A2..
Šteta,al ne mora značit da ih neće bit po Europi,vjerojatno će bit ljudi koji će ih tamo pokupovat i uvest u Europu (čuo sam da je tak bilo početkom 90-ih sa onim motorima od 400 kubika koji su isto bili namjenjeni za azijsko tržište).
KR1S sam jednom vidio uživo,i probao fotkat al mi nisu nekaj ispale fotke (bio sam suvozač u autu u prolazu).Da, Grey import: Honda CBR 400/NSR 250 R/VFR 400, Yamaha FZR 400/250 R, Kawasaki ZX-R 400/KR-1/S 250, Suzuki GSX-R 400/RGV 250 Gamma. Sve legende.
KR1S sam jednom vidio uživo,i probao fotkat al mi nisu nekaj ispale fotke (bio sam suvozač u autu u prolazu).
A da imam dosta love i nađem CBR400 u dobrom stanju,čak bi volio kupit taj motorić za tu i tamo otić na Grobnik i tamo ga provozat.