stipe_zxr
Well-known member
Znas kako se kaže ako ispod alfe nema ulja nema ni u njoj 🤣🤣
Kad se približiš vremenu profesionalca na 10--12 sekundi onda možeš počet pričat o gumama, ovjesima, TTX i ostalim sranjima. Ako voziš 30-40 sekundi od profesionalca, onda si očito spor ko blato, dobre su ti i drvene gume i fiksni ovjes sa stare bicikle, jer je očito da si jako spor i da moraš puno radit najprije na sebi, a tek onda po motoru.
Ma za gume se slažem, mislim da je glupo ić na pistu sa takvom gumom (touring), ne treba ni slick jer ga neće moć ugrijat, ali neka supercorsa ili slično.Šta je žalosno, rekao bih da je Sredzu ovdje u pravu.
Cestovne (touring) gume i amater lako pregrije na stazi. Ne trebas ici na KR slick, al neki gp racer ili supercorsa bi svakome odgovarli na stazi (prvenstveno pišem o sebi tu).
Cestovnjača nakon 4 kruga postaje opasna, amateri (uključujući mene) su skloni ispucavanju jer sporo ulaze u zavoj i lako je završiti na glavu.
Dva su moguca razloga da ti na cbr 600rr fali konja.. li ne znas vozit ili si kapacitet za motoGP 😆
Zadnji zx636 ide i brže ....dobar 600rr ide malo slabije od dobrog v2 1000
VTR SP je valjda jedini V2 koji se po pitanju razvoja snage vozi ko redni 4... zato i je fora, al da nešto spektakularno ide pa bome i nejde
636 mu uzme mjeru bez problema, ko uostalom i svakom V2 starije generacije
od tih V2, 1299 ili 1290 već pristojno povuku
V4 1100 talijani lete