Nova Honda Africa Twin

Bočni dijelovi maske podsjećaju na Caponord, prvu generaciju....kao što je netko rekao, segmenti izgledaju kao već viđeno ali cjelina ne djeluje tako. Iako u tom segmentu industrije teško je izmisliti nešto novo, čak i KTM sa novim 1190 je po meni zasrao izgled prednjeg kraja.

Po podacima koji su dostupni, dakle 200 kg, 110 konja, 21-18 kotači, paralelni twin sa dvije kontrabalansne osovine i radilicom "zakrenutom" pod 270 strupnjeva izgleda da Honda stvarno izbacuje terensko vozilo koje nam je svima nedostajalo.

Palalel twin je po meni zicer, nemožeš sigurnije u ovom trenutku na tržištu napraviti. Jednostavno održavanje, snaga, okretni moment (radilica "zakrenuta" pod 270 stupnjeva vuče na rad dva jednocilindraša više nego na dvocilindraš).

Težina je realnost, kotači su tu, lanac, uska silueta, još nam ostaje samo saznati koliko je tank velik....

Ono što je po meni ključno da ovaj motor bude pun pogodak na terenu su samo detalji, za koje se nadam da će ih Honda prepoznati; razdjelnik kočionih crijeva kod mostova, centralni štender, jaka svjetla, jednostavna kontrolna tabla, sic na kojem ne sjediš "u motoru" već "na motoru", dobro zaštićen i visoko postavljnen filter zraka, mogućnost postavljanja pravih nosača kofera (na aktualnim slikama izgleda da će biti BMW varijanta koja je jednostavno glupa za teren....  :? ), a kad bi baš išao detalje onda bih poželio i usku zadnju felgu i neki lagani top auspuha. I servisni interval od 15000 km tako da se ulje može mijenjati svakih 7500km ozbiljnije uporabe.


I cijena od 90tkn.  :mrgreen:
 
makazica said:
Po podacima koji su dostupni, dakle 200 kg, 110 konja, 21-18 kotači, paralelni twin sa dvije kontrabalansne osovine i radilicom "zakrenutom" pod 270 strupnjeva izgleda da Honda stvarno izbacuje terensko vozilo koje nam je svima nedostajalo.

Palalel twin je po meni zicer, nemožeš sigurnije u ovom trenutku na tržištu napraviti. Jednostavno održavanje, snaga, okretni moment (radilica "zakrenuta" pod 270 stupnjeva vuče na rad dva jednocilindraša više nego na dvocilindraš).

E to je to, samo da bude tako.  (y)
 
Profesore inja isto očekujem. Samo u tom, isključivo u tom slučaju, se prebacujem na Hondu.
 
sta ce biti u konačnici vidjet ćemo, uglavnom ovo su samo predpostavke i dosta dijelova skinuto sa BMW-a što teško da će biti na Hondi
 
99af3bc284d73956dfb19016a1098e81.jpg
 
Sve se nesšto mislim kako bi ovs DCT varijanta šljakala na terenu... :misli:
 
sviđa mi se, vidjeti ćemo hoće li je izmjeniti do finalnog proizvoda  (y)
 
cosmic said:
Sve se nesšto mislim kako bi ovs DCT varijanta šljakala na terenu... :misli:

Prema onome šta je Honda pustila u javnost, doradili su DCT posebno za off-road.

"Furthermore, in a first for the category, the Africa Twin will feature the option of a new evolution of Honda’s Dual Clutch Transmission (DCT) *** technology, which remains unique to Honda in motorcycling. This latest evolution of DCT has been specifically developed and programmed to provide the off-road ability with which the Africa Twin is synonymous.".

http://world.honda.com/news/2015/2150512CRF1000L-Africa-Twin/index.html


Kako će to izgledati u stvarnosti, vidjet ćemo..

A koliko čitam na jednom drugom forumu, dosta ekipe za offroad, i to žestoki, koristi i Rekluse kuplunge, s time da onda neki i miču ručicu kuplunga i tamo stavljaju kočnicu.
 
Malo mu izdušena zadnja. :misli: :mrgreen:
 
Shepa said:
Malo mu izdušena zadnja. :misli: :mrgreen:

pih..kako nisi primjetio da vozi na zadnjem :misli: :misli: (pogledaj treću fotku prednji kotač)  :mrgreen:  :wink:

inače mi ok izgleda. proporcije mi se čine kao na staroj.. (y) (y)
 
Kaj ni taj zic malo prenisko? Mislim nekak mi to čoperaški položaj tak duboko u motoru? Tak i na staroj? :misli:
 
borisp said:
Kaj ni taj zic malo prenisko? Mislim nekak mi to čoperaški položaj tak duboko u motoru? Tak i na staroj? :misli:

da, nizak je.
stara ima višlji i "iz komada" pa je ovo recimo nekakav "minus". pa što bi radilo aftermarket tržište da toga nema ??