Nova Honda Africa Twin

Sredju said:
Skupa je proizvodnja, a ne konstrukcija. Dva lanca, 4 bregaste i blabla, da ne idemo u detalje.
Osim toga hondini V2 su velike zderonje, mi smo jednom vozili duzi put i u drustvu je bila jedna varadero, vjeruj da varadero sipa 5 litara vise za isti put nego suzuki gsxr 1000.

Znam, imao prvu i drugu generaciju. Druga je trošila osjetno manje zbog ubrizgavanja i 6. brzine.

AnteK said:
Varaderov V2 je preglomazan motor za ovu namjenu, odlična mašina ali budževina samo taka.  :mrgreen: (y)

U principu se slažem :mrgreen:

Elias said:
... slika...

Lajkam izgled i šteta što Crosstourer ne izgleda slično.

 
Zanimljivo je čitat komentare članaka...našao se odmah jedan ktm fan... i veli da Honda u principu kopira ktm 990..
nije dugo trebalo čekat na odg...

-Pretty much, with a little extra Honda cleverness thrown in, plus large production numbers and likely much easier maintenance.

-The KTMs are reliable, they just take a ton of expensive work to keep them that way.  :mrgreen:
 
Sa svih strana...
09b6cd03faadf8c0d7ca9a5edcb0e1b5.jpg

9af17c567431dab88325650de3fcace5.jpg

351ce97303ed49ee91481c49a2832484.jpg

50e7e9c464d52dde2bb6760d5806c226.jpg

be189daec19377a29ed33df9a35c7a3a.jpg

6508e9927610b4e87622e010d9c979a1.jpg

3182791f49f7bbbc9536396b756e93b8.jpg

c70626ceb570cff5ed92743ead9e93c0.jpg

 
Kad gledam pojedine dilove motora imam dojam da sam sve negdi več vidija , a opet kao cjelina ima nešto svoje .
 
Sredju said:
Skupa je proizvodnja, a ne konstrukcija. Dva lanca, 4 bregaste i blabla, da ne idemo u detalje.
Osim toga hondini V2 su velike zderonje, mi smo jednom vozili duzi put i u drustvu je bila jedna varadero, vjeruj da varadero sipa 5 litara vise za isti put nego suzuki gsxr 1000.
Varadero (2. generacije sa 6 brz,)  nije ni blizu potrošač kakvim se smatra :misli: :jesus:
bez problema može trošiti ispod 5 litara turističke vožnje to je ziher.
meni je prosjek oko 6, a ne slinim po cesti :mrgreen:
 
imali negdje slika instrument ploće ? Nadam se da neće biti samo digitalni display.
 
cosmic said:
Mediji tvrde da će biti dvije varijante dostupne. Za muškarce i pikice sa DTC-om. Muka mi izgovarat ovo uopće.
Ono što je bitno, a nadam se da će tako i ostat, 180kg suhe mase, 18/21 felge, 100ks... U biti japanski KTM 9X0. (y)

Jel ovo ostaje ili su mjenjali nekaj?
 
Na oko mi se čini da 180kg nema šanse. Zadnja felga izgleda kao 17".
Ništa službeno nisan naša do sada.
 
gianni said:
nek slobodno dodaju 20 konjića :mrgreen: (y)

Ako taj motor zaista bude offroad orijentiran, onda ima i viška snage. Bolje da mu maknu 20 kila nego dodaju 20 konja.
 
lb said:
Ako taj motor zaista bude offroad orijentiran, onda ima i viška snage. Bolje da mu maknu 20 kila nego dodaju 20 konja.
serijski na ovakvom motoru je skidanje 20 kg teško moguća misija za razliku od dodavanja 20 KS
no kako bilo, cijena će biti presudni faktor :ugovor:
 
cosmic said:
Na oko mi se čini da 180kg nema šanse. Zadnja felga izgleda kao 17".
Ništa službeno nisan naša do sada.

Suhih 180, znači gabariti Versysa (650) prve generacije
i zadnja 17 je zanimljivija umjerenijim offroaderima.

gianni said:
serijski na ovakvom motoru je skidanje 20 kg teško moguća misija za razliku od dodavanja 20 KS
no kako bilo, cijena će biti presudni faktor :ugovor:

Ona Borisova cijena nije loša :wink:
 
lb said:
Ako taj motor zaista bude offroad orijentiran, onda ima i viška snage. Bolje da mu maknu 20 kila nego dodaju 20 konja.
Uvik si zna reć pravu rič  (y)
 
Naravno da ima viška snage . Ne treba sto konja ,ma  niti na  cesti , kad ćete to  shvatiti ?  :zid:
Dakle , dvadeset konja i dvadeset kila dolje.  :bananarace:

I dvadeset tkn dolje ... ali tek to je , bojim se , nemoguća misija...  :mrgreen:
 
cosmic said:
Na oko mi se čini da 180kg nema šanse. Zadnja felga izgleda kao 17".
Ništa službeno nisan naša do sada.
http://indefinitelywild.gizmodo.com/2016-honda-crf1000l-africa-twin-leaks-1704644496/+Kyosuke
We’re told Honda is targeting a dry weight of 440lbs.

As we’ve exclusively revealed through various leaks from our Honda insider, that’s a 21-inch front wheel, an 18-inch rear


http://www.amcn.com.au/news/1505/hondas-africa-twin-revealed-in-full!/

We know it’s likely to use a 270-degree crank and feature twin balancer shafts, and power should be somewhere in the region of 110bhp.