Nova Honda Africa Twin

Slik je guma koja mora imat temperaturu, na stazi se kada je mokro ne postižu te brzine na kojima bi slik držao temperaturu, pride što ga voda hladi.
Daj, nemojte odmah lupati.
Ja sam u šumi naletio na fleku u zavoju, znači, nije pada kiša, već što je ostala od rose, sa mitas e09, izletile su ispod mene kao po ledu.
 
AnteK ti je reka razlika u smjesi.
Tvojom logikom slick bi bija najbolji po kisi
Ma OK da cepaljke ne drze ko cestovna intermid gooma... Al to i kazem, mitas E09 ima veci cep a definitivno je manje pustala. Desi se al ne ko ovde da idem 40kmh u drugoj, pustim gas a motor proklize par metara na mokroj, ne zaledjenoj, cesti
 
Last edited:
Daj, nemojte odmah lupati.
Ja sam u šumi naletio na fleku u zavoju, znači, nije pada kiša, već što je ostala od rose, sa mitas e09, izletile su ispod mene kao po ledu.
E09... Prilicno sam siguran da bez cepova bi bilo samo gore
IMG_20210202_191924_519.jpg
 
4950574F-F44B-453D-810E-C1D530F14F57.jpeg

Bilo vec nekoliko puta
Onako…..po pricama nisu puno falili…..
S tim da je Anakee Adv po suhom jako dobra…..Ovi sta je vozia ST2 i TA3 kaze da je tu sa njima osim sta se malo vise cuje…..
Inace kao 80-20 ali mislin da nije ni 90-10…..makadam da ali nista vise……

zaboravih…..trosenje Anakee….po meni tu su dosta falili…..jako izdrzljiva
 
Mitas E-07+
e07+.jpg

e07+2.jpg

I po kisi i po suhome nemam zamjerke. Vise nego dobro.
Razlika je od Bridgestone Batlaxx Adventurecross Tourer AX41T
batlaxx.jpg

koje su bile original gore, mislim da su te 80/20.
Dosta vise se osjete kramponi i vidi se razlika kod kocenja. Ne velika ali se primjeti. Sve u svemu sam super zadovoljan.
 
Javi koliko ti budu Mitas odradile kilometara obzirom da te "nove" E07 s širom šarom navodno traju manje. Imao sam stariji prvi Mitas e07 sasvim ok guma i tada best buy cijenom ispod 1000 kn set.
 
Pazite se tog Mitasa E-07! Imam ga trenutno na motoru na zadnjem točku, a naprijed TKC80 (990 adventure). Bio mi je čist ok na cesti, po suhom i mokrom, iako po mokrom inače vozim kao po jajima. Sve do zadnje vožnje, temperatura ispod 10 stupnjeva, mjestimice mokra cesta. Na mokrom je zadnji kotač proklizavao kod otvaranja gasa čak i kod brzine od 80 kmh! Zadnja kočnica neupotrebljiva, abs se palio pri najmanjem stisku. Jeza, napatio sam se straha kao nikada! Po hladnom i mokrom najbolje ostaviti motor u garaži sa tom gumom. Po terenu mi je guma čak iznenađujuće dobra s obzirom da nema klasične čepove.
 
Pazite se tog Mitasa E-07! Imam ga trenutno na motoru na zadnjem točku, a naprijed TKC80 (990 adventure). Bio mi je čist ok na cesti, po suhom i mokrom, iako po mokrom inače vozim kao po jajima. Sve do zadnje vožnje, temperatura ispod 10 stupnjeva, mjestimice mokra cesta. Na mokrom je zadnji kotač proklizavao kod otvaranja gasa čak i kod brzine od 80 kmh! Zadnja kočnica neupotrebljiva, abs se palio pri najmanjem stisku. Jeza, napatio sam se straha kao nikada! Po hladnom i mokrom najbolje ostaviti motor u garaži sa tom gumom. Po terenu mi je guma čak iznenađujuće dobra s obzirom da nema klasične čepove.
Evo cijelu zimu vozim po mokrom i temperaturama oko 0 stupnjeva. Svaki dan. Nikad proklizio ni milimetar. Ne glupiram se i ne jurcam, ali niti ne vozim kao po jajima. Normalno. Možda jer su ove E-07+
 
Javi koliko ti budu Mitas odradile kilometara obzirom da te "nove" E07 s širom šarom navodno traju manje. Imao sam stariji prvi Mitas e07 sasvim ok guma i tada best buy cijenom ispod 1000 kn set.

Nisu to nove postoje E07 i E07+

Ova plus je mislim dakar verzija, ima širu šaru i tvrđi "zid" od ove obične...

Ja sam ovo ljeto stavio E07 običnu na Africu OK guma, ali u usporedbi s TKC70 koju sam prije imao E07 dosta lošije drži. Recimo s TKC70 bi se TC palio samo kad bi forsirao na gasu, čak i po mokrom... Dok E07 nonstop proklizava, po suhom čim življe ubrzavam, na mokrom da i ne govorim... Ona lampica od TC svijetli kao u disko klubu...

Obzirom da se po kiši vozim oprezno nije mi toliki problem, ali slijedeća će vjerojatno biti opet TKC 70 ili nešto slično njoj...
 
  • Like
Reactions: HrvojeR
Pazite se tog Mitasa E-07! Imam ga trenutno na motoru na zadnjem točku, a naprijed TKC80 (990 adventure). Bio mi je čist ok na cesti, po suhom i mokrom, iako po mokrom inače vozim kao po jajima. Sve do zadnje vožnje, temperatura ispod 10 stupnjeva, mjestimice mokra cesta. Na mokrom je zadnji kotač proklizavao kod otvaranja gasa čak i kod brzine od 80 kmh! Zadnja kočnica neupotrebljiva, abs se palio pri najmanjem stisku. Jeza, napatio sam se straha kao nikada! Po hladnom i mokrom najbolje ostaviti motor u garaži sa tom gumom. Po terenu mi je guma čak iznenađujuće dobra s obzirom da nema klasične čepove.

Mislis na ovu E-07?
Inace Mitasa sam vozija E-09 prednja/zadnja na mokrome uzas i C-02 zadnja jer je bila jedini pravi izbor za felgu 17 i to je bila katastrofa na mokrom asvaltu
Nikad nisam moga svatit da netko ko ima novaca i vozi motore od cca 10 000eura kupi Mitasa tj spara na gumi i onda ima traume kad padne kisa.
Neznam jesu li se sad minjale smjese guma i jel Mitas sta bolji al prije 5 i vise godina je bija uzas na mokrome.
 

Attachments

  • 04688.jpg
    04688.jpg
    28.8 KB · Views: 0
Nisu to nove postoje E07 i E07+

Ova plus je mislim dakar verzija, ima širu šaru i tvrđi "zid" od ove obične...

Ja sam ovo ljeto stavio E07 običnu na Africu OK guma, ali u usporedbi s TKC70 koju sam prije imao E07 dosta lošije drži. Recimo s TKC70 bi se TC palio samo kad bi forsirao na gasu, čak i po mokrom... Dok E07 nonstop proklizava, po suhom čim življe ubrzavam, na mokrom da i ne govorim... Ona lampica od TC svijetli kao u disko klubu...

Obzirom da se po kiši vozim oprezno nije mi toliki problem, ali slijedeća će vjerojatno biti opet TKC 70 ili nešto slično njoj...

I "stara" je imala + , tj Dakar verziju sa tvrđom bočnicom. Promijenili su šaru i smjesu mada i tu staru koju su vozili 10k + sam potrošio u nekih 5-6k (običnu, ne+ ili ti Dakar)
 

Attachments

  • IMG_20210901_214655.jpg
    IMG_20210901_214655.jpg
    4.2 MB · Views: 0
  • IMG_20210901_214551.jpg
    IMG_20210901_214551.jpg
    968.3 KB · Views: 0
Last edited:
Imaju dvi verzije E07. Oznaka plus označava tvrđu bocnicu kod stare i nove
 

Attachments

  • download (1).jpeg
    download (1).jpeg
    10.7 KB · Views: 0
  • images.jpeg
    images.jpeg
    41.8 KB · Views: 0
dakar oznacava tvrdju karkasu, a e07+ ima drugaciji profil.
u stvari dakar oznacava kod svih mitasa E tvrdju karkasu.
 
Mislis na ovu E-07?
Inace Mitasa sam vozija E-09 prednja/zadnja na mokrome uzas i C-02 zadnja jer je bila jedini pravi izbor za felgu 17 i to je bila katastrofa na mokrom asvaltu
Nikad nisam moga svatit da netko ko ima novaca i vozi motore od cca 10 000eura kupi Mitasa tj spara na gumi i onda ima traume kad padne kisa.
Neznam jesu li se sad minjale smjese guma i jel Mitas sta bolji al prije 5 i vise godina je bija uzas na mokrome.

Ne spara, nema druge gume, osim conti tkc 80 , tj. ima sad, anakee wild, k60 ranger
imao je karoo 3, karoo 3 i prvih 1000 km izgubi pola profila
mada je meni suludo trazit 50/50 gumu za 240 kila motor, eto.
ubije ti svu zabavu voznje na asfaltu, jer ne drzi.
evo u drustvu se svi napalili na te krave i koze, i vidim da su u nedoumici oko guma.
duple kotace ili aparat za mjenjanje guma i duple gume i mjenjaj .
 
  • Like
Reactions: diesel power
Mitas je isao 40%gore sad dal uzmes conti ili mitas nije neka razlika. Mitas e07,e8,e09 set 1300kn. Metz tourance 1500kn conti tkc 70 1700kn.... to za mog
 
Ne spara, nema druge gume, osim conti tkc 80 , tj. ima sad, anakee wild, k60 ranger
imao je karoo 3, karoo 3 i prvih 1000 km izgubi pola profila
mada je meni suludo trazit 50/50 gumu za 240 kila motor, eto.
ubije ti svu zabavu voznje na asfaltu, jer ne drzi.
evo u drustvu se svi napalili na te krave i koze, i vidim da su u nedoumici oko guma.
duple kotace ili aparat za mjenjanje guma i duple gume i mjenjaj .

Da nema druge gume, o cemu ti pricas?
Ima si uvik izbor samo sta je Mitas bija upola jeftini al si valjanim razlogom jer je po kisi bija opasnost.
 
Ja sam sebi nasa kombinaciju i trosim vec 3 set, naprid pirelli scorpion rally (bez STR) a nazad dunlop d908rr, al ja volim offroad i nije africa nego tenera.
Gume su mi na cesti ok, dobre na mokrom i dobre na off-u i traju 6-7kkm.
Prije sam odvozija jednu e09 dakar zadnju i bila mi je dobra 2kkm posli toga je krenula klizat po asfaltu iako je imala jos mesa, na 3kkm sam je skinija.
Ova prednja ima i priko 8kkm, nestasica je guma i cekam novi set
 

Attachments

  • IMG_20220110_150736.jpg
    IMG_20220110_150736.jpg
    3.1 MB · Views: 0