seki22
Well-known member
NEBolje ukucat 2000 u öhlins ttx.
Bolje ukucat 2000 eura u benzinu
NEBolje ukucat 2000 u öhlins ttx.
Zumo XT….veri gudView attachment 744365Konacno ulovio i ja malo vremena za voznju posto je malo zatoplilo 😊
Puno sretnih km ti zelim 👍Vol 2.0. stigla na dvorište
Puno puno sretnih kilometara !!!Vol 2.0. stigla na dvorište
Oni sta su je vozili kazu da se bolje vozi od 18-19 modela….Vol 2.0. stigla na dvorište
Uvijek računaj uspored ostalih tvrdki.A koliko je naprednija cijena? Može neka usporedba po godinama?
CRF1000 i CRF1100 su dva razlicita motora. Sredju ti je sve napisao.Ja uspoređujem istu bengu na istoj benzinskoj prije 4 godine i sad. Cijena je osjetno viša, a auto isto ide i onda i sad. Sad ne znam dali smo se skužili. Ako su se na motoru promijenile boje i dodana neka mapa koja tvornicu realno ne košta ništa, a cijena otišla osjetno u zrak, onda je to jedino extra profit za proizvođača koji prodaje muda pod bubrege. Nemam ništa protiv Honde, čak bi rado i udomio jednu takvu da financije dopuštaju, znam isto tako da i svi ostali rade isto. S druge strane motori su postali nerealno skupi u odnosu na aute, žalosno mi pogledati cjenike i vidjeti kuda to vodi.
i ja sam očekivao pad cijena svih motocikala s obzirom na stanje u svijetu (korona, rat, cijene goriva, hrane...), a motori ipak spadaju pod nešto što ti ne treba pod obavezno pa bi spuštanjem cijene možda održali prodaju kakvom takvom, no obrnuto, raste sve pa tako i cijena vozila, a da ne pričam o tome kako na neke modele moraš čekati mjesecima ili čak cijelu godinu nakon naruđbeS druge strane motori su postali nerealno skupi u odnosu na aute, žalosno mi pogledati cjenike i vidjeti kuda to vodi.
Neznam kako si ocekivao pad cijena kad doslovno SVE ide gore? Znaci da kosta vise i napraviti motor... sad to spoji s tim da je svim proizvodacima tesko uopce nabaviti neke stvari sto rezultira time da ne mogu napraviti koliko motora zele (i/ili koliko brzo zele) i vise manje sve postaje jasno. Na kraju mi spusimo, kao i uvijek.i ja sam očekivao pad cijena svih motocikala s obzirom na stanje u svijetu (korona, rat, cijene goriva, hrane...), a motori ipak spadaju pod nešto što ti ne treba pod obavezno pa bi spuštanjem cijene možda održali prodaju kakvom takvom, no obrnuto, raste sve pa tako i cijena vozila, a da ne pričam o tome kako na neke modele moraš čekati mjesecima ili čak cijelu godinu nakon naruđbe
Zapravo neznan kolika jw cijenaJa uspoređujem istu bengu na istoj benzinskoj prije 4 godine i sad. Cijena je osjetno viša, a auto isto ide i onda i sad. Sad ne znam dali smo se skužili. Ako su se na motoru promijenile boje i dodana neka mapa koja tvornicu realno ne košta ništa, a cijena otišla osjetno u zrak, onda je to jedino extra profit za proizvođača koji prodaje muda pod bubrege. Nemam ništa protiv Honde, čak bi rado i udomio jednu takvu da financije dopuštaju, znam isto tako da i svi ostali rade isto. S druge strane motori su postali nerealno skupi u odnosu na aute, žalosno mi pogledati cjenike i vidjeti kuda to vodi.