A slusaj........ ne salim se... ne mislim da je dct los, vozio sam ga (i u najsportskijem modu), ali variomat mi je jos uvijek zakon...
Po gradu moga bi se cak i slozit ali van grada S3 je zakon........i naravno kad triba di koja korekcija +-kad bi birao između vožnje variomata ili DCT-a u automatskom modu izabrao bi variomat,
ali vožnja DTC-a u manualu je nenadmašiva za variomatski prenos, to je zakon
Bit skutera je 250 do max 300 ccm i cca 25 do max 30 ks.....Onda cu kupit motor sa QS i minjat brzine, bit skutera je automatski prijenos. Meni je isto variomat zakon.
Sad zamisli Forzu 750 koju si i vidia uzivoXadv mi je bezveze.
Kolikogod obozavao Hondu, kod skutera zelim prtljazni prostor. Usto, kod skutera mi je puno drazi variomat od DCT-a na Xadv.
Ogromna prednost Xadva je da izgleda kao da je sposoban za offroad (iako nije sposoban za ista ozbiljnije od bilog puta bez jebenog pilota kojeg ne brine steta na motoru).
I druga stvar, impresivno izgleda, meni puno bolje od Tmaxa.
velika su razmimoilaženja u mišljenjima općenito...
recimo ja nikako ne mogu razumiti da netko daje prednost prtljažnom prostoru (jedna integralka ispod sica) u odnosu na ciklistiku (malo zadnje kolo od 15'' namjesto 17''), a pogotovo ne mogu razumiti one kojima i to nije dovoljno ispod sica
a ti kojima nije dovoljno nikad prostora ispod sica vjerojatno vuću sa sobom i sve moguće kufere, naravno prazne, neka se vide 👀
A cuj, onaj tko radi sa njim, vozi nekakvu robu, kojem sluzi i kao utovar onda do dosta znaci. Meni osobno znaci puno i zastita od kise koja je sigurno puno veca na Tmaxu nego kod Forze.velika su razmimoilaženja u mišljenjima općenito...
recimo ja nikako ne mogu razumiti da netko daje prednost prtljažnom prostoru (jedna integralka ispod sica) u odnosu na ciklistiku (malo zadnje kolo od 15'' namjesto 17''), a pogotovo ne mogu razumiti one kojima i to nije dovoljno ispod sica
a ti kojima nije dovoljno nikad prostora ispod sica vjerojatno vuću sa sobom i sve moguće kufere, naravno prazne, neka se vide 👀
Cega......f
A cuj, onaj tko radi sa njim, vozi nekakvu robu, kojem sluzi i kao utovar onda do dosta znaci. Meni osobno znaci puno i zastita od kise koja je sigurno puno veca na Tmaxu nego kod Forze.
Jebiga Aprilja......iman sve moguće nosače i kufere za integru i prema potribi ih montiram i skidam
i jednostavno nevidim velike koristi da još mogu stavit integralku ispod sica