Novi Burgman?

marac_zg

Member
daklem..
malo sam surfao internetom i naletio na ovo:
http://www.scooter-station.com/Pas-de-maxi-scooter-Burgman-pour.html

tu se spominje Burgman 900..
kako nisam baš vičan francuskom,ubacio sam na to na "google translate" i dobio ovo:

Suzuki Presentation at the Bol d'Or
No Burgman maxi scooter for 2010?

He waited yesterday in Magny-Cours at the presentation of the new Suzuki 2010 Bol d'Or. But replacing the Burgman 650 was not there ... Verra-t-on this new maxi scooter Suzuki in Milan in November ... or rather the end of 2010? Suzuki explained in this exclusive video Scooter-Station.
Saturday, September 12, 2009

Suzuki presented yesterday its new 2010 on the occasion of the 2009 Bol d'Or at Magny-Cours. On the menu, a motorcycle endurance (RMZ 450 X) and two big machines, in fact Evos shy of Bandit current versions roadster (GSF 1250 N) and bus careening down with accessories (GSX 1250 F). .. but no Burgman 900! We know, however well-informed source that Suzuki is working on replacing the 650 and that the project is already well advanced (V-engine, electronic injection, ABS, approx. 900 cm3 ...). But the crisis first explains the timidity of the range 2 wheel unveiled yesterday (we'll talk). According to Francis Etterli, Commercial Director of Suzuki France, most of the news in 2010 was therefore well on the stand. And one should not expect more in Milan, where the mark is represented through yet its local subsidiary ... So, no big Burgman 2010, info ou intox? Listen to the explanations already Francois Etterli our exclusive video ... and stay tuned!

ovo boldano me najviše zaintrigiralo.. 8)
vaša mišljenja?

p.s. ako je ova ili slična tema već bila,ispričavam se i slobodno se može izbrisati..
 
kako san ja uspia svatit planirali su novi burgman 2010 god od cca 900 cc al  je projekt odgoden do daljnjeg zbog svjetske recesije i krize.Mozda za 2,3 godine.A i cijena ce bit bombasticna kad dode
 
seki22 said:
kako san ja uspia svatit planirali su novi burgman 2010 god od cca 900 cc al  je projekt odgoden do daljnjeg zbog svjetske recesije i krize.Mozda za 2,3 godine.A i cijena ce bit bombasticna kad dode
A bombasticne su cijene i ovih sada na trzistu!!! Nema veze, biti ce ga lijepo vidjeti na cesti, samo ne znam tko ce moci platiti taj autobus!!!
 
seki22 said:
kako san ja uspia svatit planirali su novi burgman 2010 god od cca 900 cc al  je projekt odgoden do daljnjeg zbog svjetske recesije i krize.Mozda za 2,3 godine.A i cijena ce bit bombasticna kad dode
Nikad tome kraja,sad ce i 1000ccm pa dokle... (y)
 
khm još jedan brod na cesti pa kome to treba :misli:

umesto da rade i prodaju nešto slično tmaxu oni rade ove trajekte totalno besmisleno
 
sad bu skuter brži od fz6, baš mi je drago da buju kolica prestigla pilu.


više nebute mogli reči da skuteri nisu motori več buju skuteraši govorili gle ove kak se busaju u prsa a mašine im iz kamenog doba.
 
seki22 said:
kako san ja uspia svatit planirali su novi burgman 2010 god od cca 900 cc al  je projekt odgoden do daljnjeg zbog svjetske recesije i krize.Mozda za 2,3 godine.A i cijena ce bit bombasticna kad dode

jap,trebao bi biti predstavljen krajem iduće godine,a na tržištu 2011..
ne znam,imam osjećaj da nas je ova kriza i recesija zakinula za fini broj novih maxiskutera.. :misli:  
 
marac_zg said:
.................................

jap,trebao bi biti predstavljen krajem iduće godine,a na tržištu 2011..
ne znam,imam osjećaj da nas je ova kriza i recesija zakinula za fini broj novih maxiskutera.. :misli:  

Tu bih se sasvim složio. BMW je za sada odustao od svog maxi skutera (mada je bio u "oblacima" ali u Italiji je dobro tržište), Yamaha za sada čeka sa "večim" od 500, na Kymco MyRoad 700 se čeka več 2 godine tako da je i Burgman 900 za sada verovatno stavljen na "led". Ali pošto Aprilia ima 800ccm mislim da če svi negde u bodučnosti biti "tamo" negde.
 
mv_agusta said:
khm još jedan brod na cesti pa kome to treba :misli:

umesto da rade i prodaju nešto slično tmaxu oni rade ove trajekte totalno besmisleno
Potpuno se slazem (y)
 
mv_agusta said:
khm još jedan brod na cesti pa kome to treba :misli:

umesto da rade i prodaju nešto slično tmaxu oni rade ove trajekte totalno besmisleno

corluka said:
Potpuno se slazem (y)

nije mi jasno zašto mislite da bi svi trebali raditi samo skutere koji bi bili izvedenice/kopije TMaxa.. :misli:
to je kao da kažete da BMW i Honda ne bi trebali raditi Gold Wing ili onaj LT,nego samo R-ove.. :misli:
kao što vidite,ima nas zaintersiranih i za ovakve tipove skutera.. :mrgreen:
 
svi bi se trebali ugledati na dizajn nexusa 500 sto se tice maxiscootera (y)
 
marac_zg said:
nije mi jasno zašto mislite da bi svi trebali raditi samo skutere koji bi bili izvedenice/kopije TMaxa.. :misli:
to je kao da kažete da BMW i Honda ne bi trebali raditi Gold Wing ili onaj LT,nego samo R-ove.. :misli:
kao što vidite,ima nas zaintersiranih i za ovakve tipove skutera.. :mrgreen:

ne ali u toj klasi od 500ccm jer na skuteru je nepotrebno više, nema smisla
maxiskuter je izmišljen kako bi objedinio sve prednosti skutera i mogućnosti prelažanja većih udaljenosti brže i udobnije nešto poput sport-touring motora koji se trude biti udobni i sportski u isto vrijeme

sada ako imaš skut od 250+kg gubi se ona agilnost u gradskoj vožnji i dobiva se veliki putni "motor" sa automatskim mjenjačem a to već postoji i bolje je nego veliki skuter jer npr gtr1400 će puno lakše, brže uz istu udobnost svladati put
 
mv_agusta said:
ne ali u toj klasi od 500ccm jer na skuteru je nepotrebno više, nema smisla
maxiskuter je izmišljen kako bi objedinio sve prednosti skutera i mogućnosti prelažanja većih udaljenosti brže i udobnije nešto poput sport-touring motora koji se trude biti udobni i sportski u isto vrijeme

sada ako imaš skut od 250+kg gubi se ona agilnost u gradskoj vožnji i dobiva se veliki putni "motor" sa automatskim mjenjačem a to već postoji i bolje je nego veliki skuter jer npr gtr1400 će puno lakše, brže uz istu udobnost svladati put
Kao da san ja napisa.U potpunosti se slazem. (y)
 
malaguti said:
svi bi se trebali ugledati na dizajn nexusa 500 sto se tice maxiscootera (y)
A što se ima za vidjeti,molim te?? Nešto revolucionarno možda??
 
Tmax said:
Tu bih se sasvim složio. BMW je za sada odustao od svog maxi skutera (mada je bio u "oblacima" ali u Italiji je dobro tržište), Yamaha za sada čeka sa "večim" od 500, na Kymco MyRoad 700 se čeka več 2 godine tako da je i Burgman 900 za sada verovatno stavljen na "led". Ali pošto Aprilia ima 800ccm mislim da če svi negde u bodučnosti biti "tamo" negde.
sorry ali koji je to model aprilie od 800ccm...?  reko da mi nije promaklo...  :)  :)  :)
 
uvik iste dileme :LOL:
pa dovoljno su prodali burgmana da vide jeli imaju ili nemaju računicu...ja mislim da imaju.
a dilema što je "bolje" u toj klasi skut ili motor...e pa ja bi reka skuter. tu se traži udobnost, sigurnost, prostor...a to jedan suvremeni skut. kao burgman ima.
 
mv_agusta said:
khm još jedan brod na cesti pa kome to treba :misli:

umesto da rade i prodaju nešto slično tmaxu oni rade ove trajekte totalno besmisleno

Fascinantno...i u ovoj temi smo uspjeli doći do tmaxa....  :palacdolje: :palacdolje:

2 mv_agusta....Ne slažem se....mislim da kupci tmaxa i burgmana od skutera traže totalno različite osobine...jedni kupuju tmaxa zbog sportskih gena i sportskih mogućnosti, a s druge strane kupci burgmana od skutera traze puno bolje mogućnosti za touring i putovanja....mislim da su to totalno dva različita svijeta i nisu usporediva...  :wink: :misli: (y)

 
mv_agusta said:
ne ali u toj klasi od 500ccm jer na skuteru je nepotrebno više, nema smisla
maxiskuter je izmišljen kako bi objedinio sve prednosti skutera i mogućnosti prelažanja većih udaljenosti brže i udobnije nešto poput sport-touring motora koji se trude biti udobni i sportski u isto vrijeme

sada ako imaš skut od 250+kg gubi se ona agilnost u gradskoj vožnji i dobiva se veliki putni "motor" sa automatskim mjenjačem a to već postoji i bolje je nego veliki skuter jer npr gtr1400 će puno lakše, brže uz istu udobnost svladati put

a koji to točno postoji veliki putni motor sa potpuno automatskim mjenjačem?  :misli:
FJR ima polu automatizrani,GTR nema automatski mjenjač,BMW K 1300 GT nema,Honda Pan European nema..nova VFR će imati,ali je meni presportska i preskupa(kod nas ispod 22 000 eura sumnjam da će biti)..
i kako je sad Burgman 650 ili eventualno 900 suvišan?  :misli:  
a i čini mi se da je Burgman ipak nešto bolji za vožnju po gradu u odijelu nego GTR..
 
Evo da iznesem svoja razmisljanja.Mislim da sa novim burgmanom idu u pogresnom smjeru.Po meni trebaju ostat na 650 cc,obnovit agregat,smanjit mu potrosnju,povecat rezervar na 20 ltr.Vanjski izgled modernizirat(pogotovo zadnji kraj),stavit ksenon,auspuh dotjerat(izgleda ka kua).Stavit obje gume 15 cola,poradit na ciklistici(uzor u Tmaxu),Modernizirat crne plastike sa unutrasnje strane,stavit analogne instrumente na kontrolnoj ploci koliko je to moguce(SW T 400 ili Tmax za uzor)
I sta je najvaznije zadrzat sadasnju cijenu(83 tkn).
Ako bude sta se najavljuje minimalna cijena ce mu bit 100 tkn a onda to vise nema smisla.