Novi Burgman?

mana gt, vfr1200, fjr ok to je poluautomatik ali opet te oslobodi skakanja po mjenjaču

opet ti motori nude odličnu elastičnosti tako da možeš od 50-150 u jednoj brzini, nije toliko stvar u automatiku ili maunalu, gube ono bitno kod skutera a to je svakodnevna iskoristivost u gradskoj vožnji
 
seki22 said:
Evo da iznesem svoja razmisljanja.Mislim da sa novim burgmanom idu u pogresnom smjeru.Po meni trebaju ostat na 650 cc,obnovit agregat,smanjit mu potrosnju,povecat rezervar na 20 ltr.Vanjski izgled modernizirat(pogotovo zadnji kraj),stavit ksenon,auspuh dotjerat(izgleda ka kua).Stavit obje gume 15 cola,poradit na ciklistici(uzor u Tmaxu),Modernizirat crne plastike sa unutrasnje strane,stavit analogne instrumente na kontrolnoj ploci koliko je to moguce(SW T 400 ili Tmax za uzor)
I sta je najvaznije zadrzat sadasnju cijenu(83 tkn).
Ako bude sta se najavljuje minimalna cijena ce mu bit 100 tkn a onda to vise nema smisla.

e vidiš to je razmišljanje za koje bi ti mogao radit u toj branši.

650 burgman je i više nego dobar skuter a naročito jer u gradu možeš koristiti sekvencijalni mjenjač a na otvorenoj cesti automatski.
možda bi trebalo malo estetski obraditi taj skuter, ugraditi dupli far sa xenonima, srediti plastike makar neznam kakve su orginalne jer nisam imao prilike vidjeti burgmana a kamoli sjesti na njega.

imao sam priliku ubosti burgmana ali iz 2000 godine sa 30000km pokvarenim KM satom i ugrađenim nekim drugim za red veličine 32000kn.

previše za takav skuter usto nije bio 650 več verzija 400ccm.

trebali bi oni razmišljati i upotpuniti gamu tog modela i slabijom verzijom jer tu bi imali dobru prodaju u zemljama sa slabijim plačama i usto da malo skinu cjenu jer usprkos svojoj kvaliteti isti su preskupi.
 
gorank said:
A bombasticne su cijene i ovih sada na trzistu!!! Nema veze, biti ce ga lijepo vidjeti na cesti, samo ne znam tko ce moci platiti taj autobus!!!
A i pitanje je gdje će se moć kupit
 
joke said:
Ja kad sam prodavao vozila nova i nisam imao informaciju da će se dešavati problem u agregatu.
Nakon što je problem postao očigledan, trudio sam se svim silama pronači rješenje (bez uspjeha), a istovremeno sam se kod uvoznika "borio" da se ljudi obeštete na način da im se po otkrivanju problema gratis mjenjaju ulje i filter.
U isto vrijeme sam i sam imao cijelo vrijeme upravo najproblematičniji agregat, onaj od 460 ccm, i to u dva vozila, X9 i Nexus.

Dakle, daleko, daleko od definicije pojma "uvaliti"  8)
a znaš li dal mješanje ulja i benge spada pod garanciju?  (y)
 
malaguti said:
u svakom slucaju ljepsi je od tmaxa...
Tebi...Meni ne.. Ljepota je u oku promatrača a...burgman :povraca:  ...međutim.."de gustibus non est disputandum"
 
I evo da se vratimo na topic, jer u biti topica nije bilo od početka,
Burgman 650 2010 predstavljen je i ima jednu spomena vrijednu razliku s obzirom na dosadašnje, a to je 7.brzina.
Koliko mi je poznat sustava rada "mjenjača" kod Burgmana, 7. brzina nije ništa više nego npr. več famozne nove mape paljenja kod svake Aprilije.
Novitet je i automatsko prebacivanje u vušu brzinu pri postizanju vršnih okretaja čak i ako ste u "manual" modu, te novi km/sat koji je sad projektiran kao jedanveliki LCD ekran

01_suzuki-burgman-650-7marce.jpg
 
Ovaj put si Seki "uboa u sridu". Potpisujem svaku rijec. Uz malo srece i "nesto" novaca, r-ica ce naci put do moje garaze ali iza maksi skutera.
Btw jeli istina da pripadnici "podzemlja" imaju uredan rabat na burgmana?
 
Koliko znam veči dio ih je kupio istog preko "sivog" uvoza, tako da su automatski imali bolju cijenu nego što je bila u ovlaštenog uvoznika.
E sad, nazvati isto rabatom, nebi baš bilo pametno, jer kod ovog ovlašenog bar je službena garancija postojala u RH.
A to što je ovlašteni na kraju rada danas, isto kao i servis, to je druga prića.
 
mv_agusta said:
mana gt, vfr1200, fjr ok to je poluautomatik ali opet te oslobodi skakanja po mjenjaču

opet ti motori nude odličnu elastičnosti tako da možeš od 50-150 u jednoj brzini, nije toliko stvar u automatiku ili maunalu, gube ono bitno kod skutera a to je svakodnevna iskoristivost u gradskoj vožnji

ako tebi nije bitno da li je automatik,tvoja stvar,ali meni je..taj argument jednostavno ne možeš upotrebljavati u uvjeravanju mene da postoje alternative Burgmanu..
Mana GT..nju uopće ne bih ni svrstao pod velike putne motore..to što je automatik ne pomaže puno s obzirom da ima lanac..tako da ona nije nikakva konkurencija Burgmanu..u tom cjenovnom rangu bih bez pardona i razmišljanja uzeo Burgmana 650..
VFR 1200..ponavljam,taj motor kod nas neće koštati ispod 20 000 eura ziher..da košta i 140 000 kuna,preskup u odnosu na Burgija..za 65 000 kuna razlike napravim finu kilometražu..a da novi Burgman 900 dođe 100 000 kuna,opet prevelika razlika..
FJR..poluautomatik..znači,svejedno moram razmišljati o brzinama i mjenjanju istih,samo bez kuplunga..ok,da to i prihvatim,opet dolazimo do pitanja cijene..FJR sa takvim mjenjačem košta 140000 kuna..opet previše..objašnjenje je već navedeno..
o svakodnevnoj iskoristivosti tih motora si se složio sa mnom: skuteri su ipak u prednosti..
znači,alternative Burgmanu 650 ili 900,a koje bi ispunjale moje zahtjeve,trenutno nema..


 
joke said:
I evo da se vratimo na topic, jer u biti topica nije bilo od početka,
Burgman 650 2010 predstavljen je i ima jednu spomena vrijednu razliku s obzirom na dosadašnje, a to je 7.brzina.
Koliko mi je poznat sustava rada "mjenjača" kod Burgmana, 7. brzina nije ništa više nego npr. več famozne nove mape paljenja kod svake Aprilije.
Novitet je i automatsko prebacivanje u vušu brzinu pri postizanju vršnih okretaja čak i ako ste u "manual" modu, te novi km/sat koji je sad projektiran kao jedanveliki LCD ekran

kako misliš da nije bilo topica?  :misli:
našao sam meni zanimljivu informaciju,pa postavih pitanje o tome da li netko možda zna nešto više o tome i što ljudi misle o takvom projektu.. što treba više?  :misli:  8)

a ovo sa LCD-om zvuči intersantno..zanima me kako će izgledati upaljen.. :misli:
ovo dosadašnje rješenje mi se nikako nije sviđalo..ali,prešao bih ja i preko toga.. :mrgreen:
 
Burgmanu skidan kapu na zvuku kad se odvrne gas. Ima nekakv reski metalni zvuk kao da zvizdi nesto u prijenosu. Mrak! Steta sta mu je top onako polegnut pa je bezveze ikakve topove stavljat.
 
cosmic said:
Burgmanu skidan kapu na zvuku kad se odvrne gas. Ima nekakv reski metalni zvuk kao da zvizdi nesto u prijenosu. Mrak! Steta sta mu je top onako polegnut pa je bezveze ikakve topove stavljat.

:LOL: :LOL: jako, jako  :LOL: :LOL: (y)

...pa i zviždi mu, kad mu je prenos unutar sklopa za koje večina misli da krije remen u biti cijela kaskada zupčanika. Još bolje se isto čuje kad radi na minimumu, s tim da onda klapa neugodnim zvukom. Ja sam prodao jednog ili dva Malossi ispuha za Burgmana i isto se lipo čuje, a dosta ga i otvori, jer idu s kompletnim granama.

sw650_32-1075.jpg


3212614.jpg


vb322725.jpg
 
Eto...nism ni ja znao. Covjek uci dok je ziv. Ej...ali iman uvo :)
 
Naravno da zna 8)
Ovo u biti nije varijabilan dio (na slici) več doslovno prenosnik snage koji je kod npr. (evo ga opet :mrgreen:) TMax-a lanac u uljnoj kupki.
Variomat mu je klasičan s remenom, s tim da ga prati elektromotor u njegovom radu i blokira remenice na određenom promjeru.
Što je taj promjer manji, veča je snaga, odnosno kao da pričamo o nižoj brzini.
Znači npr., šaltaš preko prekidača na upravljaću iz druge u prvu, a eletromotor na silu fixno smanji promjer prednje remenice i dobiješ dojam da si mehanički prebacio u nižu brzinu, zajedno sa "pripadajučim" stenjanjem agregata i usporavanjem vozila.
Obrnuto je naravno pri prebacivanju u višu brzinu, promjer se stepenatsto povečava i time daje dojam mjenjanja brzina.
Narvno, sve to može normalno funkcionirati i u full automatic modu kada radi kao i bilo koji drugi scooter.
Postoji i "Power" mode koji u bilo kojem trenutku smanji promjer remenice u odnosu na trenutni položaj i time da osječaj da trenutno "ubaciš u nižu" i dobiješ višak snage i okrtaja potreban za npr. pretjecanje.
 
joke said:
Naravno da zna 8)
Ovo u biti nije varijabilan dio (na slici) več doslovno prenosnik snage koji je kod npr. (evo ga opet :mrgreen:) TMax-a lanac u uljnoj kupki.
Variomat mu je klasičan s remenom, s tim da ga prati elektromotor u njegovom radu i blokira remenice na određenom promjeru.
Što je taj promjer manji, veča je snaga, odnosno kao da pričamo o nižoj brzini.
Znači npr., šaltaš preko prekidača na upravljaću iz druge u prvu, a eletromotor na silu fixno smanji promjer prednje remenice i dobiješ dojam da si mehanički prebacio u nižu brzinu, zajedno sa "pripadajučim" stenjanjem agregata i usporavanjem vozila.
Obrnuto je naravno pri prebacivanju u višu brzinu, promjer se stepenatsto povečava i time daje dojam mjenjanja brzina.
Narvno, sve to može normalno funkcionirati i u full automatic modu kada radi kao i bilo koji drugi scooter.
Postoji i "Power" mode koji u bilo kojem trenutku smanji promjer remenice u odnosu na trenutni položaj i time da osječaj da trenutno "ubaciš u nižu" i dobiješ višak snage i okrtaja potreban za npr. pretjecanje.

Aha...upravo sam ovako ja i zamišljao te 'promjene' brzina na burgmanu...pa mi je zato i bilo čudno ovo sa zupčanicima....dakle klasični variomat samo sa elektormotorom koji pomiće remen ovisno o 'stupnju prijenosa'....

btw....postoji li tako nešto u aftermarket verziji ? Može li se tako nešto ugraditi na normalni variomat, konkretno na SW-u ?
 
BaDly said:
Aha...upravo sam ovako ja i zamišljao te 'promjene' brzina na burgmanu...pa mi je zato i bilo čudno ovo sa zupčanicima....dakle klasični variomat samo sa elektormotorom koji pomiće remen ovisno o 'stupnju prijenosa'....

btw....postoji li tako nešto u aftermarket verziji ? Može li se tako nešto ugraditi na normalni variomat, konkretno na SW-u ?

ma štabi ti to :misli: pa i oni koji to imaju ne koriste
nemože se to ugradit ako tvornica nije, to zahtijeva drukčiju konstrukciju i dodatno prostor za to...
 
Stara tema,al da ne otvaram novu za k.. zanima me svako koliko mu je servis(veliki-mali)? uziman ga za 2 miseca pa da se malo informiran prije.