Novi GS/GSA

Dao sam motor na servis i za sad rekao da samo azuriraju softver. Nekak sam nesklon busenju kardana i ugradnji tog smijesnog ventila koji malo stisnes s prstom i upadne u kardan. Imam garanciju 5 godina s neogranicenom kilometrazom, ali mi se ovo nikak ne svidja.
Taj ventil spriječava nabiranje kondenza i posljedično hrđanje kardana. Do sad nisam čuo za nikakav problem vezi toga, osim koji odpadnut ventil, koji se lahko zamjeni.
Pored toga je priporučeno mazanje kardana iako nije predviđeno.
 
  • Like
Reactions: pbc250
Neka oni odrade što misle da treba pa ako krepa kardan njihov problem. Ovako ako odbiješ a onda krepa pitanje kako bi se postavili.
 
  • Like
Reactions: pbc250
Ptanje za vlasnike R1250GS i R1250GSA… Jeste odradili onu servisnu akciju na kardanu i ugradili ventile protiv vlage? Jel ima ekipe koja nije dozvolila da im to odrade na motoru?
Meni provjerili po broju šasije vele nije obuhvaćen nikakvim opozivom ni kontrola ni gumeni ventil. Nahrani svinje, niš ne diraj i samo gass
 
  • Like
Reactions: pbc250
!
 

Attachments

  • IMG_8087.jpeg
    IMG_8087.jpeg
    733.4 KB · Views: 0
To sto rade na GS-ovima nije nikakav ventil, nego buse obicnu rupu u zadnjoj viljusci koju potom ukrase gumicom. Rupa sluzi kako bi kondenzat mogao izlaziti van. Busi se i jedna na prednjoj manzetni, do mjenjaca, da se eliminise vakum i omoguci neometano “dreniranje” kroz rupu na viljusci.
Da li ste kandidat za zamjenu kardana procjenjuju pomocu alata-instrumenta koji se umjesto zadnjeg digerencijala nakaci na kardan i na odredjenim obrtajima motora i brzini mjeri vibracije. Ako predje granicu - iskace upozorenje i ide novi kardan, a ako ne - dobijete samo dzidzi-midzi (busenje rupe :mrgreen: ), dok stari kardan ostaje
 
Last edited:
Znam kaj rade i bas zato mi se to i ne radi, ali vidim da je vecina dozvolila da im to naprave… :)
Pa ako ti je motor pod garancijom onda uradi, da te ne bi kasnije zezali ako se desi neki problem sa kardanom. A mozda osim rupe dobijes i novi kardan.
Ako nije pod garancijom ili je pred istekom, u tom slucaju ja ne bi nista busio. Samo svakih 20-30k km prekontrolises spoj kardana sa diferencijalom, po potrebi ocistis/podmazes i gas
 
  • Like
Reactions: pbc250
Jel ovo ona tipicna hrvatska situacija, di je pojedinac jednostavno pometniji od hrpe tamo nekih inzinjera?
 
Ponekad treba gledati na problem na način kako ugasiti požar ali da to gašenje košta ništa ili minimalnu cifru. Nikome od proizvođača nije u interesu trošiti lovu koja je zarađena i već vjerojatno i potrošena na nekakve drastične preinake.
 
  • Like
Reactions: pbc250
Jel ovo ona tipicna hrvatska situacija, di je pojedinac jednostavno pometniji od hrpe tamo nekih inzinjera?

Ovisi, jesu li to isti oni inžinjeri koji već 2-3 generacije GSa nisu u stanju projektirat i proizvest pouzdan kardan, ili neki drugi, novi i bolji inžinjeri? :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Nike11
Ovisi, jesu li to isti oni inžinjeri koji već 2-3 generacije GSa nisu u stanju projektirat i proizvest pouzdan kardan, ili neki drugi, novi i bolji inžinjeri? :mrgreen:
Pouzdan je kardan samo se nesmije skakat sa motorom i naglo dodavat gas..ponekad malo podmazat i pokupit vode ako ima.. :mrgreen:
 
Pouzdan je kardan samo se nesmije skakat sa motorom i naglo dodavat gas..ponekad malo podmazat i pokupit vode ako ima.. :mrgreen:
posteno, al kaj je alternativa ak ocu motor slicnih mogucnosti a da ima kardan?
 
kaki motor taki kupac vaki opoziv

dvije rupice jbte….da nije istina bi se prehitil od smijeha kakve spike bmw pacijent mora pofafat ak hoće bit fora pred susedima




Srki