Jučer smo frend i ja uzeli GSA i XR na probu nekih sat i pol.
Obzirom da sam vozio ovakvu vrstu motora prvi put, nemojte me (dojmove) uzeti zdravo za gotovo :wink:
Prvo sam ja uzeo XR-a, a frend GSA, pa se kasnije zamjenili još par puta.
XR:
dimenzijama i položajem baš po mojoj mjeri (180cm/85kg), na prvu mi je sjedalo bilo pomalo čudno(malo), uz to su ručice kočnice i
kvačila (pogotovo!) dosta udaljene. Mjenjač je na prvu skroz čudan, ler sam jedva naciljao dok nisam uhvatio malo osjećaj, znači da bi ga ubacio u ler
treba doslovno liznuti polugu i to je to. Samo šaltanje brzina je glatko, ali skroz bezosjećajno naspram GSA, GSA ima osjetno bolji mjenjač i šifter.
Motor lijepo vuće i jednostavno ima takav karakter da se ne možeš voziti normalno/opušteno i kruzati okolo, možeš ali taj motor nije za to, GSA je.
Zaštita od vjetra je osrednja, čak i loša, očekivao sam više. Iznad 150 vjetar užasno šamara, i motor počinje raditi čudne vibracije na upravljaču,
čak sam se i šokirao kad sam maknuo jednu ruku i vidio kako upravljač doslovno pleše :shock:
Kočnice su odlične, jedan prst je dovoljan. Ovjes isto tako
, meni paše takav tvrdi ovjes.
Motor ima lagane vibracije na upravljaču i sjedalu (lagano škaklja jaja
), na prvu me to nije smetalo, no kad sam se vratio s GSA na XR-a je.
Da ne ispadne da je motor loš, motor je dobar, ali za ovu cijenu ovih par nedostataka bi me baš smetalo.
GSA:
kad sam vidio motor prva pomisao mi je bila kako ću ja voziti ovu grdosiju :shock:
Vraga, vozi se ko bicikl, čak i manevriranje u mjestu nije problem
Sjedalo udobno, položaj za upravljačem dobar, ovjes čudan, ko da sam si legao u vodeni krevet, o tome kasnije
Motor fino ide, no ima problem da sam prvo vozio XR-a...
Zaštita od vjetra osjetno bolja nego na XR-u, nisam imao uopće dojam brzine kojom sam se vozio,
u usporedbi s XR-om vibracija skoro i nema. Kočnice su ok, ali pomalo drven osjećaj, XR ima osjetno bolje.
E sad ovjes. Prvi puta sam vozio motor s takvim ovjesom pa mi je bilo skroz čudno, udoban, ali jednostavno nisam
imao osjećaj za cestu ko na XR-u i nisam se mogao opustiti ko na XR-u. Računam da treba i neko vrijeme da se naviknem
na to pa ne bi to naveo ko minus.
Rezime:
kako je netko već naveo, XR je za nekog tko se hoće maknuti s R motora, a da mu ostanu skoro sve karakterstike istog.
GSA je finjak motor za duga putovanja i uživanciju.
Ova dva motora po meni nisu uopće za usporedbu, zajedničko im je samo 2 kotača i ista značka. E da, XR ima začuđujuče dobar zvuk sa serijala ispuhom.