Novi GS/GSA

Evo nekidan na trajektu za Bari, jedno 30 motora... Šta mislite koji se izvrnija kad se okrića za izać... Ok, BMW naravno... Al jel 1200 ili 1250? Obicni ili advenčjer? .. Neki francuz, očalinko...A mi ostali luzeri gledamo i nije nam jasno...kako, di, na šta je zapeja boktejebo...
Nije se on izvrnija nego BMW nagneš tako da se osloni na cilindar i možeš okrenit
cili motor za 180 stupnjeva ili više i to je praktično pogotovo na terenu di je malo mista.🤔
 
Pričaš notorne gluposti, nemoj se ljutiti...
Uspoređuješ 100 godina star motor sa najnovijim BMW-om GS.

Nakon onog niza tvojih postova natjerao sam se pogledati tvoj video. Prosječno dobar off road vozač vas obojicu pojede nizbrdo, uzbrdo i u rikverc.

Sorrry
Ja nisam off road vozač jer 98% km je xt napravio na cesti Ali prije sam imao quad i njega sam non stop po terenu gazio i polomio mu vilicu zadnju kod amortizera od bočenja po terenu. Po boku vozit znam dobro s quadom. A na motoru se ne userem ko grlica kad pusti zadnji kraj i znam izac iz zavoja po boku.. ovo su mitas terraforce gume 90/10 i ja vozim lagano jer cekam gs mogao sam i brze. I meni je taj motor prenizak malo
IMG_20230916_110536.jpg


I ovdje sam prosao na potrosenim 85/15 gumama nizbrdo di je jedan enduraš rekao da je jedva prosao uzbrdo s ktm 250 2t
Po sljemenu do zicare sam isto s njima prosao do vrha na metz tourance. Tako da njub nisam i ne padam ko kruska ko neki po yt jer ne zelim rasturiti motor a plastike neke nema vise za kupiti.... kad bi imao ktm 250 4t bi se vise vozio po terenu jer kod mene je raj za enduro.

Pa dobro usporedba je glupa pa sta opet Gs ide voziti Tet....

Screenshot_2023-09-23-06-59-39-967_com.facebook.orca-edit.jpg

Mitas terraforce na plominci rip 4800km

Screenshot_2023-09-23-06-57-43-994_com.instagram.android-edit.jpg

E07 preko učke.
 
Last edited:
Evo nekidan na trajektu za Bari, jedno 30 motora... Šta mislite koji se izvrnija kad se okrića za izać... Ok, BMW naravno... Al jel 1200 ili 1250? Obicni ili advenčjer? .. Neki francuz, očalinko...A mi ostali luzeri gledamo i nije nam jasno...kako, di, na šta je zapeja boktejebo...
 
Gs treba se ubuduće zvati samo S-strabe cesta end toćka.

Ako ti tako kažeš.... misliš StraSSe? ToĆka?

Pa i nova S klasa je zmaj za staru mećku ali opet neko kaze radi nostalgije da vozi i da je sve to kvalitetnije nekad i da se manje kvari i da nema 109 senzora i da je viječno..

Ne treba biti "viječno"... no ako je sve ispravno, kvalitetno, u redu i mene dobro služi i zadovoljava sve moje potrebe, a za servis i dijelove ima svega u izobilju, zašto bih trošio novac na novo??

ma tko reče jednu riječ u smjeru toga da se GS loše ili sporo vozi neka samo dode odvoziti Karlobag jednu lijepu subotu da vidi kako ih voze oni koji znaju, brzo će popiti dozu skromnosti

Potpisujem, to je najbolji dokaz koliko su u krivu likovi koji robuju predrasudama jer ne mogu sažvakati neke istine, i o sebi i o motoru...

Nitko ne reče sporo i loše, već, ima brže i bolje.

Brže je vrlo upitno glede smisla, kao i komfora dok se španaš brzo i koliko to dugo možeš, a bolje je definitivno na strani GS-a,,,
 
Samo me cudi da jos nitko nije napisao da za cjenu GS-a moze kupit tri benellija, u razlicitim bojama naravno...

Možeš i za cijenu Merca još više Dacia, pa nije baš da ljudi (koji imaju love) razumiju o čemu pričaš...

Najgluplje što ljudi mogu pokretati u ovakovim primjerima je traženje nekog smisla i logike - da te jebe logika i smisao ne bi ni vozio motore, ni gubio vrijeme tu na forumu...

Taj Benelli je vjerujem dobar motor za početnike i nezahtjevne vozače, no svejedno je između njega i GS-a previše razlika da bi uopće imalo smisla uspoređivati ih... osobno ne volim lanac, ne želim suprugu i stvari i sebe staviti na takav kineski proizvod i očekivati komfor, kvalitetu, povjerenje i performanse, a meni je seljaku eto baš to važno... to je motor za likove kojima je bitno imati NOVI motor, iako za cijenu toga kupe rabljeni GS koji će nadživjeti i kvalitetom, održanjem cijene i svime ostalime taj NOVI motor... ja sam i u autima i u motorima pristalica da radije uzmem renomirani rabljeni proizvod nego neki novi poluproizvod samo zato jer je isti nov, to me ne jebe...

Šta mislite koji se izvrnija kad se okrića za izać... Ok, BMW naravno...

Zašto naravno??

Sad je BMW primjer lošeg motora jer ga vozi neki nespretni lik?

u liku 45 kg, muško samo u ličnjaku

popikava se na rinzol, gospodar avanture ga poklapa pred Lidelom ko panceta pacova

Vauuu, još jedan argumentirani i zdravorazumski analitički pristup argumentaciji zašto je GS jebeno loš motor... OK, ako već nemaš veze sa pameti, bar ti je humor loš...
 
  • Like
Reactions: pirotehnicar
Sad je BMW primjer lošeg motora jer ga vozi neki nespretni lik?

Ne, GS je primjer motora koji se prodaje po inerciji.
Taj lik bi vrlo vjerovatno bio zadovoljniji i sigurniji s RSom, kao i večina ljudi ispod 1.90cm.
Ali eto RS nije GS, niti ga selo percipira takvim.
 
Ne, GS je primjer motora koji se prodaje po inerciji.
Taj lik bi vrlo vjerovatno bio zadovoljniji i sigurniji s RSom, kao i večina ljudi ispod 1.90cm.
Ali eto RS nije GS, niti ga selo percipira takvim.
Ajde da si reka ispod 180 cm OK
 
normalno je da se najvise ljudi prevrne na semaforu sa maxi endurom.
ja sam do sada vidio 5-6, ali sa svih tipa, triumph, bmw itd
doduse samo, triumph i bmw
ali te motocikle i kupuju ljudi koji manje poznaju tu sortu motocikla
nije kao kod ktm, ktm vozac je kovani enduras, cak i afrikin, ako izuzmemo sekija
:)
 
  • Like
Reactions: s2r
Ne, GS je primjer motora koji se prodaje po inerciji.
Taj lik bi vrlo vjerovatno bio zadovoljniji i sigurniji s RSom, kao i večina ljudi ispod 1.90cm.
Ali eto RS nije GS, niti ga selo percipira takvim.
Pa RS nije ni blizu udoban i prostran kao GS. Posebno ako kupac trazi nesto gdje ce uspravno sjediti. A za niske ljude ima i GS sa spustenim ovjesom; takvog ga i zene mogu bez problema voziti (y)
I nije GS toliko visok motor kao sto se percipira - ja sa svojih 178 cm taj motor bez problema drzim u mjestu sa oba stopala full na podu. Visi je XR od od njega po tom pitanu, jer siri noge u sicu i ovjes se manje sabija pod teretom vozaca.
 
Last edited:
Pa RS nije ni blizu udoban i prostran kao GS. Posebno ako kupac trazi nesto gdje ce uspravno sjediti. A za niske ljude ima i GS sa spustenim ovjesom, takvog ga mogu i zene bez problema voziti (y)
I nije GS ni toliko previsok motor kao sto se percipira - ja sam 178 i taj motor bez problema sa oba stopala full na podu drzim u mjestu. Visi je XR od od njega po tom pitanju…

Ja sam 182, GS mi je visok, isto kao i XR, Versys, i cijela ta klasa. Nije problem stajanje u mjestu, problem je kad se neplanirano zaustavi na kosini (kao onaj lik na videu sa Stelvija) ili skliskoj podlozi (trajekt) - u kominaciji s neiskustvom. Netko s duljim nogama je tu u puno boljoj situaciji.
Za neke moje pojmove komfora RS je sasvim udoban i prostran motor. Odvalio bih s njim bez problema pola njemačke u danu.
Noge opuštene, položaj opušten, dobra zaštita od vjetra, vjerujem da ima i opcija povišenih upravljača kome smeta tih par stupnjeva blage nakošenosti.
 
Sastavni dio vožnje enduro motora je da buš se izvrtal imao ti 170 ili 190 cm, kada se pomiriš s time onda ti je lakše, u protivnom kupiš nekog čopora i onda ti je rit pol metra od poda.

Lolo
 
Ja sam 182, GS mi je visok, isto kao i XR, Versys, i cijela ta klasa. Nije problem stajanje u mjestu, problem je kad se neplanirano zaustavi na kosini (kao onaj lik na videu sa Stelvija) ili skliskoj podlozi (trajekt) - u kominaciji s neiskustvom. Netko s duljim nogama je tu u puno boljoj situaciji.

A to ti je stvar navike, ja sam 183 i meni je GS 1200 iz 2018 ( taj provozam povremeno ) taman, čak da je i cm-dva još viši bilo bi mi bolje.
Meni je puno bitniji razmak od fuzića do sica i da su mi noge što manje zgrčene, jer onda je i taj efekt "da si kratak" manje izražen.
 
Ja sam 182, GS mi je visok, isto kao i XR, Versys, i cijela ta klasa. Nije problem stajanje u mjestu, problem je kad se neplanirano zaustavi na kosini (kao onaj lik na videu sa Stelvija) ili skliskoj podlozi (trajekt) - u kominaciji s neiskustvom. Netko s duljim nogama je tu u puno boljoj situaciji.
Za neke moje pojmove komfora RS je sasvim udoban i prostran motor. Odvalio bih s njim bez problema pola njemačke u danu.
Noge opuštene, položaj opušten, dobra zaštita od vjetra, vjerujem da ima i opcija povišenih upravljača kome smeta tih par stupnjeva blage nakošenosti.

Kada se zaustavljas na kosinama, posebno natovaren, uvijek imas rizik da se izvrnes.
Imao sam vodenog R1200R (inace, RS je identican motor, samo sa oplatama i nize postavljenjim ruckama) i to je bio nizak motor - noge mi savijene u koljenima kada stojim u mjestu, a dok vozim onda su mi bas savijene. I sa tako niskim motorom je opet trebalo pripaziti na kosinama i pod teretom.
Na GS ili XR koljena su puno otvorenija i meni je to vaznije od mogu li komplet stopalima dohvatiti pod. A kad pominjes Stelvio, bas ove godine sam se sa XR-om interventno zaustavio na jednoj od njegovih serpentina - lik se sa Toyotom Hilux okretao polukruzno u sred serpentine… Kod mene puni koferi plus zena nazad, i nisam pao. Krenuo sam :) ali brzi kliz sa sica na stranu na koju sam se oslanjao, guvernala u kontru i situacija spasena :)
Stelvio i nije bas dobar primjer, tu imas visoku sansu da ces kod zaustavljanja u serpentini pasti i ako si 190, jer je razlika izmedju ulaza i izlaza u serpentinu velika, noge ostanu doslovno u zraku.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: gvo
Evo nekidan na trajektu za Bari, jedno 30 motora... Šta mislite koji se izvrnija kad se okrića za izać... Ok, BMW naravno... Al jel 1200 ili 1250? Obicni ili advenčjer? .. Neki francuz, očalinko...A mi ostali luzeri gledamo i nije nam jasno...kako, di, na šta je zapeja boktejebo...
I stomatolozi padaju, zar ne?