Novi Hondin chopper

shonyo

Active member
Ovo su samo dvije "špijunske" slike nove Honde Fury. Pretpostavka je da bi trebala biti od 1300-2000 ccm.
Hoće ili neće? Ali konkurencija je već daleko ispred njih sa takvim motorima.



 
markookram said:
kaj nije to custom   :misli:
Custom je inače riječ koja označava da je nešto ručno rađeno, tako da mi je to malo blesavo pisat. Iako niti chopper nije pravi naziv za ovo.

Najbliže bi bilo cruiser.
 
shonyo said:
Custom je inače riječ koja označava da je nešto ručno rađeno, tako da mi je to malo blesavo pisat. Iako niti chopper nije pravi naziv za ovo.

Najbliže bi bilo cruiser.
pa u hondi su poznati po tome http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,121386.0.html  :mrgreen:
 
Najzanimljivija stvar je vodeno hlađenje i hladnjak sakriven pod sjedalom(ne "ljubi" se baš sa custom filozofijom), te poseban sustav amortizacije stražnjeg ovjesa(ni amortizacija str. ovjesa se ne "ljubi" sa custom filozofijom, pogotovo onom USA)

Evo slike iz patentnog ureda

za cooler i položaj amortizera
patent4-thumb-415x363.jpg


za dovod zraka do coolera
Patent2-thumb-415x533.jpg
 
James1100 said:
Imitacija Arlen Nessa i Victorya.

Isto kao i imitacija zračnog hlađenja i krutog stražnjeg ovjesa.
Hebiga največem tržištu(USA) se treba podilaziti i prilagođavati.
Samo je najjača fora ta što time u biti olakšavaju vožnju i u konačnici svojevrsnom "prevarom" vozačima ovog vozila doživljaj motora čine ugodnijim
 
Ako sam dobro skužio slike  :misli: taj zadnji ovjes nije ništa specijalno. Kopija HD-ovog softaila, koji je naravno, nastao iz istih razloga, ali već poodavno. Tu Honda stvarno debelo kasni, što im i nije baš za pohvalu. Bolje da nisu to naglašavali. Čak je i Yamaha na Dragstaru to napravila odavno. Možda Honda ima neke specifičnosti na ovom sad motoru, ali uz globalu je to već isfurano.

Za ovaj kiler u zadnjem kraju, svaka čast! Jebeš ti rebra na cilindrima kaj su i do sad stavljali kad ti hladnjak zatvori cijelu prvu stranu rame. Estetski, ta me stvar uvijek smetala na japanskim chopperima. A sad ispada da to i nije bilo komplicirano napraviti. Jedino čekam da taj motor vidim u živo, interesira me koliko će taj kiler biti podložan prljanju.

Victorya i Nessa sam spomenuo zato što je to preočita kopija. Gora nego Kawasakijev Custom 900. Mogli su bar vanjski izgled cilindara malo promijenit  :palacdolje: Istina je da se velikom tržištu treba prilagoditi (a Victory je par godina za redom proglašen za bike godine u USA), ali vozači takvih motora ipak cijene inovativnost u izgledu isto kao i vozači sportskih motora u tehnici. Zato je Suzuki Intruder bio omiljen u cijelom svijetu, a u Americi je bio najprodavaniji japanski chopper u svoje vrijeme.
 
U svakom slučaju,  (y) za Hondu. Već im je bilo zadnje vrijeme da se trgnu u ovoj klasi. Yamaha ih je prepišala i to jako.
 
cobRRa said:
meni je za oko jako lijep. imas li koju sliku navedenih motora ili znas gdje bih mogao pogledati. hvala.

http://www.arlenness.com/motorcycles.aspx
http://www.polarisindustries.com/en-us/victory/Pages/Home.aspx


Arlen Ness ima svoju firmu, ali ga je Polaris angažirao za designera njihove custom/cruiser game. To je međusobna veza.

 
  meni je pomalo gadan, neskladan , vuce mi vise na kymcoeove tvorevine
  nego hondu.....

      no nije to final product,to je samo zastita od radoznalih ociju nadam se
 
lemoo said:
  meni je pomalo gadan, neskladan , vuce mi vise na kymcoeove tvorevine
   nego hondu.....

      no nije to final product,to je samo zastita od radoznalih ociju nadam se

To je tzv. "Test mule" model, iako je prednji kraj poprilično definiran, stražnji to definitivno nije, pogotovo debljina gume
 
  istina, to sam i mislio, samo nikad, bas nikad necu shvatiti sto lijevane felge rade na customima......

  jeftinije ih je napravit nego zbicane i tu sva prica prestaje, mislim nemojte me shvatiti kao protivnika
  customa, nego custom je custom , i njegova obuca moraju biti zbicane felge, inace je to smijesno...
  ko da na stara slavonska kola nakalemis lijevane alu  ili karbonske felge i vozi.....

  trendove treba pratiti,sve na custom motoru moras modernizirati sa godinama,i pozeljno je , samo zbicane felge ostavi.........
 
lemoo said:
  istina, to sam i mislio, samo nikad, bas nikad necu shvatiti sto lijevane felge rade na customima......

   jeftinije ih je napravit nego zbicane i tu sva prica prestaje, mislim nemojte me shvatiti kao protivnika
   customa, nego custom je custom , i njegova obuca moraju biti zbicane felge, inace je to smijesno...
   ko da na stara slavonska kola nakalemis lijevane alu  ili karbonske felge i vozi.....

   trendove treba pratiti,sve na custom motoru moras modernizirati sa godinama,i pozeljno je , samo zbicane felge ostavi.........

ti očito nisi u toku...


 
lemoo said:
   ma ja sam u svom toku, a to je najvaznije u custom svijetu......

(y) (y) (y)


ali nažalost, i custom svijet je previše postao podložan trendovima  :(  žbičane felge su old school, to je već postala posebna podklasa ... 
a i ne ide mi baš priča da se sve može modernizirati, a da ostanu kotači starog tipa

na pr. osobno mi je ovaj motor prekrasan, ali mu nikako nebi stajali kotači starog tipa. iako je dobar spoj tradicionalnog i modernog. Slovenski proizvod u čijem stvaranju je sudjelovao i član foruma

 
Pa nemaju ni motori od Ness-a zbicane felge  :misli: a zna se ko je Ness  :wink:
 
Fury izlazi 16.01., kad će se pojaviti kod nas, saznat ćemo nakon odbrojavanja.

http://www.furyisunleashed.com/
 
Ameri naravno znaju nešto više o njemu, i nisu baš oduševljeni činjenicom da če više-manje to biti konvencionalni choper bez nekih inovativnih rješenja. Imaju i sliku iz patentnog ureda, te bi konačan proizvod trebao jako sličiti istoj.

Honda_Fury_patent-thumb-415x271.jpg


Honda_Fury_Patent_2-thumb-415x263.jpg


Honda_Fury_Patent_7-thumb-415x240.jpg