Novi Hondin chopper

shonyo said:
U konačnici uopće nije loš. Ne sviđa mi se baš taj zadnji blatobran, ali sve u svemu, nije strašno.
Malo bode oko zadnji blatobran,trebali su ga spustiti prema podu kao i prednji pa bi bilo 5+ (y).

Honda već dugo nije izbacila ništa u tom segmentu , ne izgleda lože,mat boja,stajliš!!!
 
Sa opremom
Honda_Fury_6-thumb-415x272-2718.jpg


Osnovni model, još slika
Honda_Fury_1-thumb-415x276-2728.jpg

Honda_Fury_2-thumb-415x276-2726.jpg

Honda_Fury_3-thumb-415x276-2724.jpg

Honda_Fury_4-thumb-415x239-2722.jpg

Honda_Fury_5-thumb-415x630-2720.jpg

 
joke said:
Sa opremom
Honda_Fury_6-thumb-415x272-2718.jpg
Vidim da ipak nisu ostali na prvobitnoj ideji, kaj se tiče hladnjaka. Ipak su ga ugurali naprijed.
 
FURY KEY FEATURES:

- Full-on chopper styling

- Longest wheelbase ever in a production Honda motorcycle

- Muscular V-twin power, sound and feel

- Clean looks, superior attention to detail

- Spacious riding position

- Low seat height

- Single-shock rear suspension features "hard tail" look

- Extra-wide 200-series rear tire

- Slim-look 21-inch front tire

- Legendary Honda fit, finish and reliability

- Unrivaled value


FURY SPECIFICATIONS:

Engine Type: 1312cc liquid-cooled 52° V-twin

Bore and Stroke: 89.5mm x 104.3mm

Compression Ratio: 9.2:1

Valve Train: SOHC; three valves per cylinder

Induction: PGM-FI with automatic enricher circuit, one 38mm throttle body

Ignition: Digital with three-dimensional mapping, two spark plugs per
cylinder

Transmission: Five-speed

Final drive: Shaft

Suspension

Front: 45mm fork; 4.0 inches travel

Rear: Single shock with adjustable rebound damping and five-position spring
preload adjustability; 3.7 inches travel

Brakes

Front: Single 336mm disc with twin-piston caliper

Rear: Single 296mm disc with single-piston caliper

Tires

Front: 90/90-21

Rear: 200/50-18

Wheelbase: 71.24 inches

Rake (Caster Angle): 38.0°

Trail: 3.5 inches

Seat Height: 26.7 inches

Fuel Capacity: 3.4 gallons

Colors: Dark Red Metallic, Metallic Silver, Ultra Blue Metallic, Black,
Matte Silver Metallic (2010 special color?limited production)

Curb Weight*: 663 pounds

 
Ne vidim dobro ili nema: HP?  :misli:
 
joke said:
dobro vidiš, nema

Uf, već san pomislija...  :mrgreen:
Pa dobro onda jel se zna, sumnjam da ima sve ove specifikacije a nema jedne od najosnovnijih...?
Aj Joke...  :D
 
alien said:
Uf, već san pomislija...  :mrgreen:
Pa dobro onda jel se zna, sumnjam da ima sve ove specifikacije a nema jedne od najosnovnijih...?
Aj Joke...  :D



For more, see the January 21 issue of Motorcycle News.  :mrgreen:
 
joke said:
For more, see the January 21 issue of Motorcycle News.  :mrgreen:

Stvarno glupost  :palacdolje:
Daju sve te specifikacije a ne daju snagu...mislim da je to jedan od glupljih početaka reklamiranja di čak moš pomislit da nisu ni oni sigurni šta rade i šta žele...
 
U pravu si snaga je najvaznija za ovakve motore  :LOL:
 
Mocippaldi said:
U pravu si snaga je najvaznija za ovakve motore  :LOL:

Gdje si ti to pročitao?
maloprije smo ustanovili da nisan toliko ostarija da ne vidim, al eto ti jesi jer se tebi poprilično priviđa...to je već i delirium tremens!  :LOL:
 
nisam nikada vozio copera. kada gledam ove fotke stalno pomisljam na udobnost ove honde i ne izgleda mi kao da je nesto previse ima. ispravite me ako grijesim.
 
cobRRa said:
nisam nikada vozio copera. kada gledam ove fotke stalno pomisljam na udobnost ove honde i ne izgleda mi kao da je nesto previse ima. ispravite me ako grijesim.
Moj Suzuki je i nije imao nešto pretjerano, al jebiga. To je valjda neki mazohistički poriv. :mrgreen:
 
Na kraju, kad pogleddam ove "realne" slike, više mi se sviđa. Čak i nebih toga previše mijenjao. Ali za takve zaključke bi ipak bilo bolje vidjeti motor u živo.





cobRRa said:
nisam nikada vozio copera. kada gledam ove fotke stalno pomisljam na udobnost ove honde i ne izgleda mi kao da je nesto previse ima. ispravite me ako grijesim.

Položaj tijela je stvar afiniteta vozača. Većini  se ne sviđa, a meni osobno je super. I nisam do toga došao gledajući slike, nego nakon prerade jednog motora, kad sam vidio da mi se to sviđa. I na sadašnjem motoru misli dizati volan gore.
I dalje ti sama udobnost ovisi kako je podešen ovjes, tvrdo ili mekano, jer si tu "na kičmi" i manje si možeš pomoći nogama. Još jedno: za ovu vrstu motora je najveća ponuda aftermarketa pa je lako, i za ne pretjerane novce, prilagoditi položaj tijela kako ti paše. Ako i neki dijelovijesu skuplji (na pr. nožne kontrole), to je ipak motor koji se kupuje na malo duži rok.
 
james 1100, kad je joke izbacio jos slika i kad sam gledao i gledao i meni se se pocinje sad svidjati. kad malo razmislim, za solijandera je fury skroz ok.
 
shonyo said:
Moj Suzuki je i nije imao nešto pretjerano, al jebiga. To je valjda neki mazohistički poriv. :mrgreen:

Moja Honda je!
Osječa san se ko na kauču doma, samo mi je televizija falila isprid mene...  :D
 
alien said:
Moja Honda je!
Osječa san se ko na kauču doma, samo mi je televizija falila isprid mene...  :D
A jebiga, ja sam ga otvrdnuo, stavio sic koji ima tolko spužve tek da ne hladi ona plastika od dole. :mrgreen:
I znalo je gadno bolit ako sam pogodio neku rupu.