Rudar
Active member
Fotografija je samo u svrhu "smirivanja tenzija" fluidi su potrošeni pri, prikladnoj temp. hahahhaDvije stvari...
1. ne grij vino;
2. šteta je žlahtinu miješat s mineralnom ( dobra je ta, PZ, a ionako ima malo alkohola)
Fotografija je samo u svrhu "smirivanja tenzija" fluidi su potrošeni pri, prikladnoj temp. hahahhaDvije stvari...
1. ne grij vino;
2. šteta je žlahtinu miješat s mineralnom ( dobra je ta, PZ, a ionako ima malo alkohola)
Špricer, ili gespritzte (kako u originalu kažu u Austriji) bi se u stvari trebao praviti sa soda-vodom. Ali sodara slabo ima... U inozemstvu prodaju aparate da sm doma praviš soda-vodu, to je i okolišno opravdano jer se rabe staklene boce koje se mogu više puta uporabiti. Ovdje se u Konzumu prodavalo srbijansko vino uz koje je dolazila plastična boca soda-vode kao poklonDvije stvari...
1. ne grij vino;
2. šteta je žlahtinu miješat s mineralnom ( dobra je ta, PZ, a ionako ima malo alkohola)
Ima u ZG boce i ampule....te sam napraviš sodu vodu, isti princip kao šlag samo se uzmu ampule CO2! Ja si radim i gazirano vino kao kolege u VenetuŠpricer, ili gespritzte (kako u originalu kažu u Austriji) bi se u stvari trebao praviti sa soda-vodom. Ali sodara slabo ima... U inozemstvu prodaju aparate da sm doma praviš soda-vodu, to je i okolišno opravdano jer se rabe staklene boce koje se mogu više puta uporabiti. Ovdje se u Konzumu prodavalo srbijansko vino uz koje je dolazila plastična boca soda-vode kao poklon
@TREK , ne vidim u profilu šta voziš. Jesi li ikad vozio GS-a ili ove senzacionalističke vijesti iz kafića širiš? Da, i GS ima problema, ali svejedno su to motori s kojima se najviše putuje. Znam da vodenjak grije nogu više nego prijašnji zračno hlađeni, ali baš ništa strašno. Kod lijetne vručine baš nezapaženo.
Da bi mi to nešto zamijenili ili "popravili",najprije bi morali priznati tvorničku grešku no oni to ne priznaju unatoč jako puno reklamacija na tu temu.
Radi se o pretjeranoj toplini s desne strane (desna noga-list suvozača,desna noga-list i desno bedro prema guzici vozača).
Navodno,ako se montira Akrapovič to se neće događati Nemam ništa protiv...o njihovom trošku.
https://www.bmwmotos.com/foro/threads/queja-conjunta-excesivo-calor.491697/page-75
https://www.r1200gs.info/threads/heat-on-right-side.46714/
https://www.rs-motorcyclesolutions.de/en/heat-protector-bmw-r1200-gs-r1250gs-adventure.html
https://advrider.com/f/threads/gsw-gsaw-hot-foot-leg-poll.1161598/
http://www.quellidellelica.com/vbforums/showthread.php?p=9497154#post9497154
http://www.quellidellelica.com/vbforums/showthread.php?p=9505726#post9505726
http://www.quellidellelica.com/vbforums/showthread.php?t=475782
https://www.motadd.com/scheda/spoiler-anti-calore--r-1200-1250-gs-lc-adv-lc-motadd/247
"Have had several talks with the dealer and letters to BMW. Standard answer is they never heard of this issue which is a common answer from BMW on all issues, in order to shift blame away from the bike. I have a 2017 BMW GSA and the heat is extreme from the same area u r talking about. Bear in mind that I live in Phoenix, AZ where I have not ridden since mid May. It's been a really hot summer here. I have taken the back mud gard off which did nothing to help. I put on a Puig accessory to block some of the cat heat which helps a little. Someone on this forum was experimenting with some heat shields, but have not seen an update for 3 months. Someday someone will experiment and solve the problem I hope . below 90 deg it is bearable, but above that I have to wear HD gear . https://www.r1200gs.info/threads/burning-right-foot.49951/
"I have exactly same problem living in Sydney Australia with a 2017 GSA. I believe the only solution is to remove the cat. Illegal here in OZ. Actually thinking about selling the bike. Was thinking about highway pegs but the cylinders are so wide it would be stupid. A few years on from tgeh last post has anyone come up with a solution as yet? https://www.r1200gs.info/threads/burning-right-foot.49951/
https://www.r1200gs.info/threads/heat-on-right-side.46714/
Za R seriju važi samo, ako ga uzimaš sa ABS-om, uzimaj ili starije R 1100 (RS, RT, R, S) ili one proizvedene iza 2006. Modeli u međuvremenu - ABS se stalno kvari, prekup za popraviti i ako popraviš, ne znaš hoće li i koliko izdržatiKako ste se raspisali o R seriji kao da me zelite odgovoriti od kupnje...
Tko je iz ZG?
Prihvaćaš li da hrpa drugih ljudi ne misli kao ti i da su tržišta Italije,Španjolske i Njemačke (kao i njihovi forumi) ipak mjerodavniji uzorak od ovog hrvatskog na kojem sad komentiramo (trenutnih 4 stranice ove objave sa dva ili tri argumentirana mišljenja.Ostalo u ovoj objavi je gostionica)?Grijanje kao problem mi je nevjerojatno cjepidlačenje...................
Nažalost,"omašio si ceo fudbal".@TREK , ne vidim u profilu šta voziš. Jesi li ikad vozio GS-a ili ove senzacionalističke vijesti iz kafića širiš? Da, i GS ima problema, ali svejedno su to motori s kojima se najviše putuje. Znam da vodenjak grije nogu više nego prijašnji zračno hlađeni, ali baš ništa strašno. Kod lijetne vručine baš nezapaženo.
Prihvaćam. I kažem svoje mišljenje poslje x km. U taljanskom forumu (redovito čitam) ima puno onih koji se bune po tom pitanju a vrlo malo voze.Prihvaćaš li da hrpa drugih ljudi ne misli kao ti i da su tržišta Italije,Španjolske i Njemačke (kao i njihovi forumi) ipak mjerodavniji uzorak od ovog hrvatskog na kojem sad komentiramo (trenutnih 4 stranice ove objave sa dva ili tri argumentirana mišljenja.Ostalo u ovoj objavi je gostionica)?
Npr na jednom talijanskom forumu imaš blizu 400 stranica te teme sa konkretnim pokušajima rješenja istog kao i angažmana oko slanja prigovora Bmw-u http://www.quellidellelica.com/vbfo...5237&highlight=Forte+calore+alla+gamba+destra i čitajući ga, uopće mi ne odaje dojam da su to "kafanske priče"
I ja sam zadovoljan sa uslugom u konkretnom Bmw servisu i uvijek to naglašavam.
Nisam zadovoljan sa Bmw-ovim nepriznavanjem opoziva u vidu bočne topline.
Jednostavno.
Se ispričavam ako sam te uvrijedio. Ali veliku većinu problema sa BMW imaju oni koji ga nemaju.Nažalost,"omašio si ceo fudbal".
Ako je tebi mjerodavno samo vlastito iskustvo i iskustvo "tvojih frendova" onda neka na forumima samo bude tema "gostionica".
Potpuno je nebitno što baš tvoj Bmw kako ti kažeš nema problem sa bočnom toplinom ili što je općenito gs "najbolji","najprodavaniji",itd motocikl.
Isto tako je nebitno da li je netko napravio 20000 km ili 100000 km.
Bmw nerado i zakašnjelo proglašava opozive.Čak ih odbija proglašavati (bočna toplina)
Mislim da razumeš razliku za problem sigurnosti sa viljuškama i osjetlivosti za toplinu.Nadalje,prilikom opoziva zbog zazora prednjih vilica i mogućeg puknuća, Bmw na globalnoj razini teškom mukom proglašava opoziv i dalje negirajući da se radi o...opozivu:
"Iako BMW zastupa čvrsti stav da se ne radi o opozivu, diljem svijeta u servis mora čak 168.500 tekućinom hlađenih R 1200 GS-a modelske oznake K50/K51. Razlog? Potencijalni problemi s teleleverom
Upravo kod montaže tih prstenova na prednje vilice,na mojem motociklu je utvrđeno da zazora praktički nema iako je i moj motocikl bio obuhvaćen opozivom.U servis čak 168.500 BMW GS-ova - Novosti - Motorevija
U servis čak 168.500 BMW GS-ova - Iako BMW zastupa čvrsti stav da se ne radi o opozivu, diljem svijeta u servis mora čak 168.500 tekućinom hlađenih R 1200 GS-a modelske oznake K50/K51www.motorevija.com.hr
Na motociklu pored mojeg, je taj zazor bio poprilično velik.Jebiga ,zbog toga što je na mom motociklu bilo sve u redu, ne tvrdim da su to kafanske priče.
Bmw-u je povišena bočna toplina na određenim gsa ipak poveći financijski ili konstrukcijski zalogaj koji nije toliko sigurnosni pa ga vjerovatno zato i ne priznaju.
Slažem se naravno da ta hrpa drugih ljudi misli da GS nenormalno grije, ali moraš se i ti složiti da je moje iskustvo jednako relevantno kao i njihovo, i dokazano iz prve ruke, a ne u flejmovima tipa BMW je zakurac, treba kupiti neznamšta itd. Ne pišem u temi o kojoj nemam nikakvog iskustva tako da i dalje tvrdim da moji receptori topline na desnoj nozi nisu nimalo uznemireni proizvodnjom topline moga GSA niti za najvrućeg dana u kome se vozim u kratkim hlaćama i mojim specijalnim moto sandalama .Prihvaćaš li da hrpa drugih ljudi ne misli kao ti i da su tržišta Italije,Španjolske i Njemačke (kao i njihovi forumi) ipak mjerodavniji uzorak od ovog hrvatskog na kojem sad komentiramo (trenutnih 4 stranice ove objave sa dva ili tri argumentirana mišljenja.Ostalo u ovoj objavi je gostionica)?
Npr na jednom talijanskom forumu imaš blizu 400 stranica te teme sa konkretnim pokušajima rješenja istog kao i angažmana oko slanja prigovora Bmw-u http://www.quellidellelica.com/vbfo...5237&highlight=Forte+calore+alla+gamba+destra i čitajući ga, uopće mi ne odaje dojam da su to "kafanske priče"
I ja sam zadovoljan sa uslugom u konkretnom Bmw servisu i uvijek to naglašavam.
Nisam zadovoljan sa Bmw-ovim nepriznavanjem opoziva u vidu bočne topline.
Jednostavno.
Nažalost,"omašio si ceo fudbal".
Ako je tebi mjerodavno samo vlastito iskustvo i iskustvo "tvojih frendova" onda neka na forumima samo bude tema "gostionica".
Potpuno je nebitno što baš tvoj Bmw kako ti kažeš nema problem sa bočnom toplinom ili što je općenito gs "najbolji","najprodavaniji",itd motocikl.
Isto tako je nebitno da li je netko napravio 20000 km ili 100000 km.
Bmw nerado i zakašnjelo proglašava opozive.Čak ih odbija proglašavati (bočna toplina)
Npr Bmw Australia je nakon saznanja za moguće curenje ulja iz mjenjača čekao još šest tjedana da proglase "recall",a da pritom nisu barem obavjestili vozače da sami učine pregled prije vožnje:
"Čini se čudnim da vlasnici nisu barem obaviješteni o problemu kako bi mogli redovito provjeravati curenje prije odlaska na vožnju.......
.......No kašnjenje u izdavanju opoziva i neobavještavanje vlasnika zabrinjava jer bi problem potencijalno mogao dovesti do pada." https://motorbikewriter.com/bmw-delay-r-1200-gs-safety-recall/
Nadalje,prilikom opoziva zbog zazora prednjih vilica i mogućeg puknuća, Bmw na globalnoj razini teškom mukom proglašava opoziv i dalje negirajući da se radi o...opozivu:
"Iako BMW zastupa čvrsti stav da se ne radi o opozivu, diljem svijeta u servis mora čak 168.500 tekućinom hlađenih R 1200 GS-a modelske oznake K50/K51. Razlog? Potencijalni problemi s teleleverom
Upravo kod montaže tih prstenova na prednje vilice,na mojem motociklu je utvrđeno da zazora praktički nema iako je i moj motocikl bio obuhvaćen opozivom.U servis čak 168.500 BMW GS-ova - Novosti - Motorevija
U servis čak 168.500 BMW GS-ova - Iako BMW zastupa čvrsti stav da se ne radi o opozivu, diljem svijeta u servis mora čak 168.500 tekućinom hlađenih R 1200 GS-a modelske oznake K50/K51www.motorevija.com.hr
Na motociklu pored mojeg, je taj zazor bio poprilično velik.Jebiga ,zbog toga što je na mom motociklu bilo sve u redu, ne tvrdim da su to kafanske priče.
Bmw-u je povišena bočna toplina na određenim gsa ipak poveći financijski ili konstrukcijski zalogaj koji nije toliko sigurnosni pa ga vjerovatno zato i ne priznaju.
Isto objašnjenje kao što netko voli crno, netko bijelo, netko nijedno nego pivo,..Jel ima neko logicno objasnjenje zasto je GS/GSA vec godinama najprodavaniji motor u EU ako se vec toliko kvari, grije, ne ide i sta sve vec ne? Ne provociram nego ozbiljno pitam. Vec godinama hocu da kupim GS-a i onda naletim na sva ta neka pljuvanja i informacije koje me onda obeshrabre pa odustanem. Imam cak i dobrog prijatelja koji je vjerojatno jedan od najvecih mrzitelja GS-a i GS-ovaca, a da ni on sam ne zna zasto niti moze objasniti sta je to toliko lose na GS-u osim nepotkrepljene izjave "Kvari se".