odzračivanje kočnica

max34

New member
Možda je već bilo riječi o ovome, ali nisam uspio ništa pronaći pa molim za pomoć.
Imam namjeru za koji dan lakirati kompletan motor, te bih također kočiona kliješta farbao u zlatnu boju. Kako ih trebam rastaviti zbog toga serviser me odgovara od navedenog jer kaže da je jako teško poslije dobiti kočnicu kakva je bila prije rastavljanja kliješta, odnosno da se poslije događa da ručica kočnice bude tvrđa i da motor slabije koči??
Kakva su Vaša iskustva sa ovakvim stvarima i na koji način ste ih riješili??
 
Odzracivanje... Ozracit ih mozes recimo u krskom  :LOL:
 
Tommee said:
Odzracivanje... Ozracit ih mozes recimo u krskom  :LOL:

Evo ispravljeno, imaš li kakvo rješenje....?
Slao si mi fotke (ako se ne varam) nekih kliješta od zeca (baš u zlatno lakirane)....čini mi se od nekog tvog frenda, znaš li kako se poslije ponašala kočnica??
 
max34 said:
Kakva su Vaša iskustva sa ovakvim stvarima i na koji način ste ih riješili??
Bez ikakvih problema (na Z-u) i promjene u kočnici. Jedino ćeš trebati promijeniti one podložne pločice.

 
Hrvoje said:
Bez ikakvih problema (na Z-u) i promjene u kočnici. Jedino ćeš trebati promijeniti one podložne pločice.

Meni isto nije jasno zašto bi se nešto trebalo promijeniti, ali serviser (a inače usto mi je jako dobar prijatelj) kaže da se njemu na Z1000 i na CBR600RR kad je mijenjao crijeva dogodilo upravo to, kočnica lošija i teže je dozirati...??
Nije je jednostavno odzračiti kao na autu....tako kaže :misli:
 
max34 said:
Meni isto nije jasno zašto bi se nešto trebalo promijeniti, ali serviser (a inače usto mi je jako dobar prijatelj) kaže da se njemu na Z1000 i na CBR600RR kad je mijenjao crijeva dogodilo upravo to, kočnica lošija i teže je dozirati...??
Nije je jednostavno odzračiti kao na autu....tako kaže :misli:
Pa promijenio je crijeva, a ti ih ne mijenjaš koliko sam shvatio....
I uopće nije komplicirano! Samo trebaš imati komad prozirne cjevčice, volju za pumpanje i amen  :mrgreen:
 
odzračiš ju bez ikakvih problema,samo pazi kod sklapanja klješta da ti gumice na plipičima dobro sjednu i da ih ne oštetiš prilikom montiranja  (y)
 
Hrvoje said:
Pa promijenio je crijeva, a ti ih ne mijenjaš koliko sam shvatio....
I uopće nije komplicirano! Samo trebaš imati komad prozirne cjevčice, volju za pumpanje i amen  :mrgreen:

U mene su već pletena.... :mrgreen:
Ali ih nisam ja mijenjao nego prijašnji vlasnik pa ne znam kakva je kočnica bila prije....to i je ono što me buni, meni motor koči odlično...
 
Ima u Louis za 35 eur zgodan alat za odzračivanje kočnica.
Vrlo korisno za imati
 
max34 said:
Možda je već bilo riječi o ovome, ali nisam uspio ništa pronaći pa molim za pomoć.
Imam namjeru za koji dan lakirati kompletan motor, te bih također kočiona kliješta farbao u zlatnu boju. Kako ih trebam rastaviti zbog toga serviser me odgovara od navedenog jer kaže da je jako teško poslije dobiti kočnicu kakva je bila prije rastavljanja kliješta, odnosno da se poslije događa da ručica kočnice bude tvrđa i da motor slabije koči??
Kakva su Vaša iskustva sa ovakvim stvarima i na koji način ste ih riješili??

Glupost. Po tome se ne bi moglo npr. mijenjati ulje za kočnice, jer bi to poremetilo rad kočnica.  :misli: Tvrda ručica je znak zraka u sistemu (i propadanje). Pitanje farbanja kliješta je drugo pitanje obzirom da boja mora biti kvalitetna i predviđena za visoke temperature jer će se oljuštiti.
 
na problemčić kod odzračivanja sam do sad naišao jedino na zadnjoj kočnici nekog italjeta ..... ali ne veliki ...


a na ostalim motorima se to napravi za cca nekoliko minuta ....  :wink:
 
max34 said:
U mene su već pletena.... :mrgreen:
Ali ih nisam ja mijenjao nego prijašnji vlasnik pa ne znam kakva je kočnica bila prije....to i je ono što me buni, meni motor koči odlično...
(y)
E onda mislim da znam koji je prijašnji vlasnik i ako je to zaista tako onda sam ja imao čast biti kopilot u odzračivanju tih kočnica :lolcry:

Motor ti koči bolje nego sa originalnim crijevima (gumenim), možda su čak originalna negdje u mojem ormaru  :misli: :misli: :misli:
 
Hrvoje said:
(y)
E onda mislim da znam koji je prijašnji vlasnik i ako je to zaista tako onda sam ja imao čast biti kopilot u odzračivanju tih kočnica :lolcry:

Motor ti koči bolje nego sa originalnim crijevima (gumenim), možda su čak originalna negdje u mojem ormaru  :misli: :misli: :misli:

Neizmjerno si u krivu.... :LOL:
Gumena su crijeva kod mene, dobio sam ih sa motorom, ajd na pp napiši to o vlasniku, ali ja mislim da si pobrkao stvari...a možda stvarno znaš, pa policajac si... :mrgreen:
Motor koči dobro, nema priče, pa ne bi volio nešto pokvariti...



zokx said:
Glupost. Po tome se ne bi moglo npr. mijenjati ulje za kočnice, jer bi to poremetilo rad kočnica.  :misli: Tvrda ručica je znak zraka u sistemu (i propadanje). Pitanje farbanja kliješta je drugo pitanje obzirom da boja mora biti kvalitetna i predviđena za visoke temperature jer će se oljuštiti.

legendo za boju znam, nije mi problem u tome nego u odzračivanju...
a vidiš meni je sa pletenim crijevima tvrda ručica kočnice, a motor koči odlično??  :misli:



berislavv said:
Ima u Louis za 35 eur zgodan alat za odzračivanje kočnica.
Vrlo korisno za imati

Jel misliš na vakum pumpicu??
 
max34 said:
Neizmjerno si u krivu.... :LOL:
Uvjeren sam da nisam  :mrgreen:

Osim što je moguće da gumena nisu kod mene.  :mrgreen: :mrgreen:
 
max34 said:
Neizmjerno si u krivu.... :LOL:
Gumena su crijeva kod mene, dobio sam ih sa motorom, ajd na pp napiši to o vlasniku, ali ja mislim da si pobrkao stvari...a možda stvarno znaš, pa policajac si... :mrgreen:
Motor koči dobro, nema priče, pa ne bi volio nešto pokvariti...

legendo za boju znam, nije mi problem u tome nego u odzračivanju...
a vidiš meni je sa pletenim crijevima tvrda ručica kočnice, a motor koči odlično??  :misli:

obzirom da se crijevo ne moze siriti jer je izradjeno od takvog matrijala i opleteno, sva sila pritiska na rucicu se prenosi na celjust, dakle nema efekta pumpanja, tj da prvo klipici stisnu plocice pa se otpor poveca pa se crevo lagano rasiri pa tek onda nastavi stiskati plocice.
Opletena creva  (y)
 
pa bit pletenih crijeva i je da je kočnica tvrđa i lakše je dozirati kočenje iz razloga jer se gumena crijeva šire a pletena ne  :misli:
 
Uzmeš komad prozirnog gumenog crijeva i veliku špricu (oko 5 kn u apoteci) i to ti posluži umjesto onog alata iz Louisa za 35€.
 
Pa u čemu je problem s odzračivanjem...

Otvoriš poklopac na pumpici gore, ulijes ulja do vrha i pumpaš tak dugo dok ti se ulje skoro do kraja isprazni i onda još dodaš ulja i nikad ti se nesmije skroz isprazniti jer ti onda dođe zrak, uliješ još ulja i pumpaš tak dugo dok ti ručica ne postane tvrda, zamoliš nekog prijatelja da ti stisne do kraja ručicu a ti za to vrijeme na klještima otpustiš šaraf za odzračivanje, van izleti ulje i onda zategneš(prijatejl nesmije otpustiti ručicu tak dugo dok ne zategneš. I postupak ponavljaš tak dugo dok ti gore na pumpici ne prestanu mjehuriči izlaziti. Jednostavno...
 
sid said:
obzirom da se crijevo ne moze siriti jer je izradjeno od takvog matrijala i opleteno, sva sila pritiska na rucicu se prenosi na celjust, dakle nema efekta pumpanja, tj da prvo klipici stisnu plocice pa se otpor poveca pa se crevo lagano rasiri pa tek onda nastavi stiskati plocice.
Opletena creva  (y)

znam znam, nego zokx kaže da je tvrda ručica simptom zraka u sistemu....ja znam samo da se kod zraka u sistemu javlja propadanje, nisam, dosada čuo ovo za tvrdu kočnicu.... :misli: