odzračivanje kočnica

stone said:
Pa u čemu je problem s odzračivanjem...

Otvoriš poklopac na pumpici gore, ulijes ulja do vrha i pumpaš tak dugo dok ti se ulje skoro do kraja isprazni i onda još dodaš ulja i nikad ti se nesmije skroz isprazniti jer ti onda dođe zrak, uliješ još ulja i pumpaš tak dugo dok ti ručica ne postane tvrda, zamoliš nekog prijatelja da ti stisne do kraja ručicu a ti za to vrijeme na klještima otpustiš šaraf za odzračivanje, van izleti ulje i onda zategneš(prijatejl nesmije otpustiti ručicu tak dugo dok ne zategneš. I postupak ponavljaš tak dugo dok ti gore na pumpici ne prestanu mjehuriči izlaziti. Jednostavno...

Svu teoriju znam iz prakse, na autu.....ali fora je u tome šta mi frend vozi motore i serviser je i on mi je počeo spominjati probleme prilikom odzračivanja pa me zanimaju vaša iskustva...zato sam i otvorio temu.... :mrgreen:
 
Propadanje se javlja kolko ja znam iz iskustva dok je ili zrak ili voda u sistemu. Meni je ušla voda jedanput jer je motor stajal vani dost dugo, a nisam dobro zatvoril poklopac gore i vozil sam se i nakon nekog vremena dok se zagrijala kočnica je samo počela propadati, kasnije je opet bilo dobro dok se ohladilo.

 
max34 said:
Svu teoriju znam iz prakse, na autu.....ali fora je u tome šta mi frend vozi motore i serviser je i on mi je počeo spominjati probleme prilikom odzračivanja pa me zanimaju vaša iskustva...zato sam i otvorio temu.... :mrgreen:

Pa kakav je on serviser onda... pa ako se dobro napravi motor ništ slabije ne koči... može samo bolje kočiti zbog novog ulja. On je vjerovatno mislil da ako to radi neko bez iskustva i koj to napravi na brzinu da onda se događaju sranja ali ako se to napravi motor nemože slabije kočiti, po njegovoj logici zamjena ulja u sistemu se nikad nebi trebala raditi.  :palacdolje:
 
stone said:
Pa kakav je on serviser onda... pa ako se dobro napravi motor ništ slabije ne koči... može samo bolje kočiti zbog novog ulja. On je vjerovatno mislil da ako to radi neko bez iskustva i koj to napravi na brzinu da onda se događaju sranja ali ako se to napravi motor nemože slabije kočiti, po njegovoj logici zamjena ulja u sistemu se nikad nebi trebala raditi.  :palacdolje:

odličan serviser.....i ne misli ništa nego govori iz velikog iskustva....
otišla mi ova tema u krivom smjeru, želim samo iskustva iz prakse, onih koji su to radili... :mrgreen:
 
Pa ja sam to radil na puno motora tak da znam o čemu pričam, ali ako mi ne vjeruješ vidiš da ti i drugi govore da nebude ništ slabije kočil  (y)
 
stone said:
Pa ja sam to radil na puno motora tak da znam o čemu pričam, ali ako mi ne vjeruješ vidiš da ti i drugi govore da nebude ništ slabije kočil  (y)
Vjerujem ti, zašto ne, nisam znao da si već radio, djelovalo mi je kao da govoriš teoretski, što sam i sam već znao, ali nemam nikakvog iskustva što se tiče toga... (y)
 
max34 said:
znam znam, nego zokx kaže da je tvrda ručica simptom zraka u sistemu....ja znam samo da se kod zraka u sistemu javlja propadanje, nisam, dosada čuo ovo za tvrdu kočnicu.... :misli:

Naravno, ali ne u generalnom smislu kao npr. promijeniš gumena crijeva sa opletenim pa je kočnica tvrđa. Pa naravno da je tvrđa jer tvrđa i mora biti obzirom na ne širenje kočionog crijeva kod pojačanog pritiska/kočenja. Kada si se navikao na tu razinu tvrdoće, a kočnica naprimjer odjednom postane još tvrđa - nekako tupo tvrda i kada gubiš osjećaj gdje je točka hvatanja onda je to jedan od simptoma zraka u sistemu.
 
max34 said:
Svu teoriju znam iz prakse, na autu.....ali fora je u tome šta mi frend vozi motore i serviser je i on mi je počeo spominjati probleme prilikom odzračivanja pa me zanimaju vaša iskustva...zato sam i otvorio temu.... :mrgreen:

Jedan od tih problema je taj da kod R motora ručica stoji prema dolje, i događa se to da je vrh pumpe tamo gdje su zašarafljena crijeva najviša točka i tamo ostaje zrak koji ovim klasičnim postupkom ne možeš istjerati van. Znači, ili ti treba ona spravica iz luisa ili odpusti pumpu i zakreni ju te pumpaj kočnicu da sav zrak izađe. (y)
 
boRRis929 said:
Jedan od tih problema je taj da kod R motora ručica stoji prema dolje, i događa se to da je vrh pumpe tamo gdje su zašarafljena crijeva najviša točka i tamo ostaje zrak koji ovim klasičnim postupkom ne možeš istjerati van. Znači, ili ti treba ona spravica iz luisa ili odpusti pumpu i zakreni ju te pumpaj kočnicu da sav zrak izađe. (y)

Vidiš, ovo mi je totalna nepoznanica bila.... :shock:
U pitanju je Z750 kod mene,  mislim da mi frend ima i tu pumpicu, idući tjedan ide rastavljanje pa ćemo vidjeti hoće li to sve biti o.k. kad se sklopi...
 
Eh napokon je sve sastavljeno, kočnice su uspješno odzračene.....  :mrgreen:
Sve je urađeno vakum pumpicom i osjećam da su osjetno bolje nego prije svega....ne znam jel to samo zbog novog ulja u sistemu ili je bolje odzračeno nego prije....uglavnom sve za pet  (y)
 
max34 said:
Eh napokon je sve sastavljeno, kočnice su uspješno odzračene.....  :mrgreen:
Sve je urađeno vakum pumpicom i osjećam da su osjetno bolje nego prije svega....
ne znam jel to samo zbog novog ulja u sistemu ili je bolje odzračeno nego prije....uglavnom sve za pet  (y)

Bit će da je obadvoje bilo u pitanju.
 
:misli: Čitam po netu da je dobro nakon odzračivanja stegnut polugu prednje kočnice plastičnom vezicom da koči i ostavit tako preko noći.

Drži li ta priča vodu? I koliko treba stegnut? - Koliko god ide do kraja ili kao kod normalnog kočenja?
 
bricksrheavy said:
:misli: Čitam po netu da je dobro nakon odzračivanja stegnut polugu prednje kočnice plastičnom vezicom da koči i ostavit tako preko noći.

Drži li ta priča vodu? I koliko treba stegnut? - Koliko god ide do kraja ili kao kod normalnog kočenja?
42

:mrgreen:
 
:LOL:
Neman deset milijuna godina vrimena čekat da saznan koje je pravo pitanje, tako da... :mrgreen:
 
bricksrheavy said:
:misli: Čitam po netu da je dobro nakon odzračivanja stegnut polugu prednje kočnice plastičnom vezicom da koči i ostavit tako preko noći.

Drži li ta priča vodu? I koliko treba stegnut? - Koliko god ide do kraja ili kao kod normalnog kočenja?

Bullshit
 
Kad stegneš kočnicu, zrak ti se "pogubi" u sitne mjehuće po tekučini i možda je bolji osječaj kojih 2-3 dana  :wink:

Ako odzraćiš kak se spada, nema nikakve potrebe  (y)
 
bricksrheavy said:
:misli: Čitam po netu da je dobro nakon odzračivanja stegnut polugu prednje kočnice plastičnom vezicom da koči i ostavit tako preko noći.

Drži li ta priča vodu? I koliko treba stegnut? - Koliko god ide do kraja ili kao kod normalnog kočenja?

znalo se desit da recimo novi dihtung na sebi ima jedva vidljiv zarez (ono veličina vlasi kose) ili ga nepažnjom jednostavno oštetiš prilikom montaže, tak da ti je to dobra fora ako si mjenjo crijeva, pa samim time i dihtunge tj bakrene podloške, da na taj način onda provjeriš da li svi dihtaju pod opterečenjem, s tim da netreba ostavit preko noći nego na par min ... ili ako si hazaRRdeRR tu istu provjeru možeš obavit ako odeš na kraći điRR :mrgreen:
 
tibor_zg said:
... ili ako si hazaRRdeRR tu istu provjeru možeš obavit ako odeš na kraći điRR :mrgreen:
Ne hvala, prednja na ER5 je dovoljno opasna i kad je 100% ispravna :mrgreen: - U planu je opleteno, pa ću je stegnut nakon što ga montiram i odzračim (y)
 
bricksrheavy said:
Ne hvala, prednja na ER5 je dovoljno opasna i kad je 100% ispravna :mrgreen: - U planu je opleteno, pa ću je stegnut nakon što ga montiram i odzračim (y)

S opletenim cijevima nećeš dobiti ništa