mate
Administrator
Vez said:Čini se da Iveco zajebe sam bez potrebe da ga reklamiraju!
Ono bi mogla biti kopija Magirusa Deutza , bar se po obliku kabine tako čini.....
Ma bravo, a ko je vlasnik Magirusa već 30-tak godina?
Vez said:Čini se da Iveco zajebe sam bez potrebe da ga reklamiraju!
Ono bi mogla biti kopija Magirusa Deutza , bar se po obliku kabine tako čini.....
Vez said:Nismo svi isti, na primjer ja ludujem od želje da jednom tamo stvarno odem, u biti prođem putem svile.....
Vez said:Ono bi mogla biti kopija Magirusa Deutza , bar se po obliku kabine tako čini.....
Vez said:... Puno mu puta pomažem tako da je moje znanje o kamionima više praktično kako nešto treba napraviti nego kao kompletno znanje o nečemu koje uključuje i povijest neke marke...
Znam to za tamića, zato je u tom slučaju najbolje promjeniti sve komplet...James1100 said:da, da, znam kako vam je
Tamići nisu toliko problem sa diferencijalima, koliko sa kučištima poluosovina koje vole pucati i ostaviti cijelu osovinu na cesti
Dizalice su u principu rađene za bilo koji kamion, stvar je najviše u mjerama šasije zbog samog postavljanja.
itd, itd
za kamione sam bio fanatik prije, sad me malo pustilo jer sam bio prisiljen prestati sa špedicijom. je posao sranje, ali ja sam ga volio raditi. Sad vozam Atego po gradu i ne pratim toliko više.
PS
nema Mate pojma
al će ti povoljno prodati kamion
ispravak. 6x6 su al su prednji sa iskopčavanjem i u reduktoru i u hubovima. kod otvorene voznje smanjuje se broj rotirajucih djelova. brze ide, manje trosi!spori_lori said:ak je rijec o to natrljigama s kojima su isli to su 4x6 kamioni. vozaci su vrhunski bili
skuco said:Ajd ne kakaj. I mi da imamo toliko sponzora otišli bi u p.m.!
dav_or said:Kad smo već kod kamiona i i njihovim osovinskim razmacima evo jednoga koji je imao premali osovinski razmak ili možda predugi teret. To ni vozaču nije bilo jasno.
James1100 said:ide, ide :wink:
probavali smo sa Scaniom na Medvedgradu
problem kaj ne ide svaki drek natrag na cestu