Nero
Well-known member
Divlja Kwaka
Mijau!
I da, hostese
Te profesor!
Mijau!
I da, hostese
Te profesor!
Last edited:
Je li ovo kvar u pitanju ili aerodinamika?Ne opet?
Je li ovo kvar u pitanju ili aerodinamika?
Kao klinac sam imao slican stil za aerodinamiku sve dok na jednom kocenju nisam skuzio frenda ispred sebe, naravno puno prekasno 🤓
To nije Jurenec nego šogor mu Radotović, ostatak priče je istinit.U Rači mu je cviknuo, a radio je probleme i u Križevcima (nakon generalke). Iza 1og treninga je mijenjao opet
Moram priznati da me zaintrigirala ova tema i stvarno FIM ne priznaje V4R nastupe u STOCK klasi I onda kazu da komitet kontrolira svijet utrkamalo vozačkih kontroverzi, šta kaže struka, ko je kralj Križevaca i koji je stock motor
@Nero , zanimljivo je pročitati tvoj osvrt na utrke i sva zbivanja, jer si najbliži nama, amaterima.
Zanima me, koja je matematika na kraju sezone, bez cijene koštanja motora, već put, treninzi, gume, gorivo ,kotizacije itd za tvoju klasu?
Ukoliko je porezna na repu, zanemari pitanje
očekiva sam 5 k € da je neki trošak, tako da sam otprilike bia tu negdi, plus izleti do Marofa izvan sezone , Grobnik lala, nakupi se dobar motorin, al virujen da je gušt.Žestoki sam amater koji sporo uči. Tako da, ako mogu ja, može bilotko.
Mene košta jebački, daleko sam od zbivanja. Bilo bi puno lakše da sam npr. iz Zg.
Nova Rača me koštala 2500 Kn (autoput 500, gorivo za auto oko 1000, prijava 300, gorivo za motor 200, hrana, cuga i gluposti po putu 500 Kn). Spavao sam u autu (vreća), gume su polovne i traju 3 gradske trke ili 2 Grobnika (platio 1000 Kn, montirao solo u Jukića). 500 eur je vikend cca, ako su dvije utrke u vikendu onda 600. Tako da je sezona oko 4000 eur za prijevoz, gume, gorivo i startnine. To je bez padova, motora i gluposti oko motora.
Zvuči puno, ali jedna kazna na cbr-u je bila 1500 eur, a policije je sve više i više. Također, veće su šanse za najebat u prometu nego na trkicama. I iako sam loš, gušt mi je. Učim i polako napredujem. Koliko vidim, većina koja su danas dobri su prolazili taj trnoviti put učenja. Siguran sam da se dio ljudi naslađuje, ali sam dovoljno odrastao da me to ne dira (previše). Da sam malo sposobniji i puno mlađi, ciljao bih brzince, klasu 600, to mi se čini odlično. Pouzdani, brzi, okretni i ne preskupi motori.
S tim da su oldtimeri jeftiniji za voziti od npr. brzinaca.
Iduće godine se nadam da ću izabrati klub koji će barem pokriti startnine, trenutno je sve iz mog džepa. Kvarner jedino daje mogućnost besplatne staze kad je open day (nisam još naletio na to).
Mene spašava što dosta toga odradim sam oko motora (ili frendovi, npr krpanje plastika i lakiranje su mi dvaput radili besplatno, montiram gume solo u Saloni Moto i tako to).
Dalmatincima je usrana udaljenost (vremenski i financijski), ali to smo sami krivi jer nismo ništa mi organizirali.
Dalmatincima je usrana udaljenost (vremenski i financijski), ali to smo sami krivi jer nismo ništa mi organizirali.
ajmo lapo-lapo tu u zaleđu napravit bar neki poligon tipa marof..baš gledam ima mjesta za šta hoćeš..smajlić..