Sa takvim i sličnim stvarima sam se sretao redovito, onda nađeš odličnog majstora i ne pitam za cijenu.
Meni nikad nije bio problem platiti i više ako sam dobio to što sam platio, ali brate kad ja potegnem šaberom inicajale po filteru ulja i nađem ih nakon servisa na autu onda ti ne dam ni kune.
Evo jutros primjer, konačno žena odlučila koju bi vešmašinu, i odemo u emecetu kad tamo nemaju nego moram u stupnik po nju, ma brate otišli u pevec i kupili istu takvu za istu lovu strpali i već pere. Pa nije to trafika već veliki centar pa kakav moraš bit poslovđa ili skladištar ili tko god vodi brigu o tome da nemaš ne jednu već nekoliko modela od svake na stanju. Ja to zovem jednostavno nemarom.
Isto tako zovem nemarom i ovakvo mijenjanje lanca koji je uredno plaćen i treba biti tako i stavljen, jer zbog takvog “nemara“ netko može ostati invalid, pa bih ja takvog “majstora“ zaboravio što prije i našao novog.
Koliko god ekipa tvrdi da je to ok i samo gas, ja znam da ja ovako spojen lanac sigurno ne bih ni platio, a još manje vozio, ali kao što je rekao poviše kolega, “to sam samo ja.“
Motor meni nije niti ušminkan niti izglancan, stoji vani sve godine, ali mehanički je sve tip top, i tako mora biti jer dovoljno je samo jednom da ne bude i zbog nemara vlasnika ili tzv majstora...