Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

Volan, retrovizori i žmigavci nisu tvornički, oba dekla bojana u crno, donji dijelovi satova bojani u crno ili su zamjenski. Što se tiče kvačila malo mi je čudno da treba mijenjati već na 50000, svoj ER5 sam prodao sa 86000 i mijenjanje kvačila mi nije bilo ni u primisli.

Sve ovo ne mora nužno značiti da je motor loš (možda je volan mijenjao radi ergonomije, a žmigavce jer su mu ovi ljepši itd.) ali povlači za sobom dozu opreza (y)
Ne mora značiti, ali je napisao da je sve tvornički, treba ga sada pitati zašto nije, i srušiti još cijenu radi toga ako je sve ostalo dobro mehanički.
 
Točno tako, potpuno otvoreno.
Dobar dan zanima me ovaj motor, da li se može probat, kolika je cijena za gotovinu?
Onda će ti oni reći da ne mogu za gotovinu nego mora biti virmansko plaćanje pa da ti položiš lovu u banku itd. isl. onda veliš hvala lijepo idem dalje. Onda molim VAs sačekajte idem do direktora pravnice isl. na kraju priče sam izbrojao 83kkn na pult i odvezao se sa probama.
To recimo ne ide kod WV i onih kojima dobro ide, ok, možda danas može proć zbok korone .
Kad sam kupio Swifta, riješio sam dobar popust ali tada (cca 6 god,) ih nije bilo previše po cestama, vjerujem da danas je druga situacija .
 
vidi li jos netko nesto vrijedno spomena u opisu il slikama? zanimljivo da kaze da je sve oriđiđi a vi ste nasli par stvari koje nisu (il ne zna, siguno nije prvi vlasnik, il nes skriva)
 
Mislim da je i sic tapeciran - tvornički sic ima šav na mjestu suvozača;
KAWASAKIER-5-3054_1.jpg
KAWASAKIER-5-3054_2.jpg
 
Gdje mu je je "ER 5" naljepnica na stražnjim plastikama?

- jbt, ovo je ko ona igra u novinama "Uočite razlike između ove dvije slike" 🤣
 
Last edited:
Cijeli taj CSI Drniš je lijep, al to je stari, jeftin motor.

Sigurno je klizao, sigurno je netko tapecirao sic. Bitno da je skroz ispravan, lijepo radi i da izgleda "održavano". Koje klizanje mu neće ništa. To s kvačilom, tražio bih da on sredi. Ako su samo lamele, to je do 100 eur. To bi mu trebalo biti ok popraviti
 
Kvačilo na njima obično klizi kad se ulije full sintetika, zamjena ulja riješi problem ako su kilometri stvarni i nije vožen od semafora do semafora. Skini mu cijenu, realno je 10-11 tkn za taj motor, možda sam i malo optimističan, znači ponudi 8 i vozi ga doma.
 
gledam malo po oglasnicima, cijene ih izmedju 2 i 2ipol soma eura....
meni malo to puno djeluje za motor iz 2003-05. jbg trziste diktira cijene, al dobar pouzdan i prilicno zastario model.
sto vi mislite ? koliko je realna cijena za njih (na koliko bi se trebalo moci skinuti kod pregovora, ako nije drlja u pitanju)
 
da pitam jos (valjda ovo nece izignorirati :mrgreen: ), ako birate izmedju dva motora slicnih karakteristika, jedan ima manje KM, a drugi je novijeg godista... sto bivam bio prioritet, godine il kilometraza?
 
da pitam jos (valjda ovo nece izignorirati :mrgreen: ), ako birate izmedju dva motora slicnih karakteristika, jedan ima manje KM, a drugi je novijeg godista... sto bivam bio prioritet, godine il kilometraza?
Er5 je karburator, ako je drugi ubrizgavanje, navijam za ubrizgavanje... i zbilja ne treba vodit rasprave oko toga... Gledaj opće stanje motora i djeluje li ti motor "zdravo", ako nisi siguran sam, povedi nekog iskusnijeg (drustvo s foruma ili neki momci iz lokalnog MK bi ti za cevape i pivu moglo bit od pomoci).
ER5 se zna i zapeći kvačilo ako dugo stoji, jednoga sam vidio s time pri razgledavanju kod kupnje, frendu iz kluba se dogodilo kad se vratio s broda...
 
  • Like
Reactions: Nero
Oglas moze prevariti i najiskusnije oko..to je najbolje uzeti nekoga tko je vozio taj motor ili znalca i otici pa pogledat.

ako ti daleko vazda mozes nekog zamoliti preko frendova da pogleda...
 
sto bi rekli u usporedbi ova dva?
i jedan i drugi su slagani, ali ovaj prvi je uredniji... 50 soma mašini nesmeta, ako nije vožen puno po gradu... za 9 soma je okej kupnja...
ovako, odokativno po oglasu...
 
gledam malo po oglasnicima, cijene ih izmedju 2 i 2ipol soma eura....
meni malo to puno djeluje za motor iz 2003-05. jbg trziste diktira cijene, al dobar pouzdan i prilicno zastario model.
sto vi mislite ? koliko je realna cijena za njih (na koliko bi se trebalo moci skinuti kod pregovora, ako nije drlja u pitanju)
Moj bi mogao ići ubrzo u prodaju. Cijenim ga ipak nešto više nego ostale drlje na oglasima, pažen i održavan i garantiram da bolji primjerak kod nas je teško naći. Ako si zainteresiran javi se ako te što zanima, a imaš u temu er5 pa slobodno navrati tamo 😎 sry ako je ovo off topic
98122276-4A50-4450-8A7A-C0FEEDD3AF3E.jpeg
DF520D36-B74C-4DFD-88FA-A6AD24FE2E19.jpeg
 
da pitam jos (valjda ovo nece izignorirati :mrgreen: ), ako birate izmedju dva motora slicnih karakteristika, jedan ima manje KM, a drugi je novijeg godista... sto bivam bio prioritet, godine il kilometraza?
Ovisi od kojeg su proizvođaca
 
evo da se i tu javim.... piknuo sam er 5-icu, 2005 godina sa 57 soma.
godiste je ako se ne varam zadnje kojeg kod nas ima, km ima al jbg na te godine nemre imati 12k km, a stanje je djelovalo jako uredno.
Prvi dojam jako dobar. Gazda mi je dao da probam, uz prijateljski ako padnes tvoj je. Ja rekao fer.
Napravio krug po ulici, vratio se malo jos popricali i pazarili.
Ak je dvoje normalnih, izgleda da nije problem.
Uglavnom, motor stajao u toplom, palio bez problema, mirno radio, nigdje izgreban od klizanja, orginalan izgled (bar na prvu) i ja se odlucio - vrijeme ce pokazati koliko pametno :mrgreen:
al prva voznja od stotinjak km, prosla uredno tak da se nadam nastavku ugodne suradnje :)