Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

E to je to, da! Ja obozavam kad redna 4 vrisnu iznad 6000, a to je vec u trecoj preko 170. I onda kad to napravim negdje tu na lokalnoj cesti je najmanji problem sto ce mi uzeti vozacku. Problem je ako mi na toj brzini izleti polumrtva baba u Twingu jer me nije bilo tu prije 7 minuta kad je pogledala lijevo i desno.
Uglavnom, jos sam u glavi nezreo za litru i necu je ni voziti.
 
  • Like
Reactions: Luke
Ovo šta ti Wragg govori ti je, otprilike to da na motoru od 600, 650 pa i 750 imaš drukčiji doživljaj ubrzanja, motor grmi, triba niža i tako dalje. A na litri malo zavrneš i eto te na 200+ a da i ne skužiš uopće. Mislim da ti je tija kazat da triba ili prakse ili bit jako oprezan i gledat u brzinomjer kod takvih motora.
ja vozim 75% vrimena u skupini, najmanje 3 motora, a često nas bude i 7-8 motora... imam najslabiji motor, 700 ccm, a ja i još jedan imamo suputnice... ostali su na motorima 1000+ ccm... je, na običnim cestama našatlam se puno više od njih, tu je teret supitnika, opreznija vožnja, al održavam putnu brzinu skupine (trošim malo više na postole jebiga:)... na AC u skupini vozimo max 120-130kmh, to održavam bez naprezanja... sve to ovisi, ja šleper ne mogu prestić u 30m, al mogu u 50m...
 
  • Like
Reactions: Nino777
Kad govorimo o snazi motora najbitnija oznaka je konjska snaga ili kw. U razlicitim klasama motocikla kubikaza varira pa nije mjerodavna za snagu i govori nesto drugo.
Sto se tice voznje sa suputnicom osobno ne bih isao ispod 90ak konja. Nadjes se puno puta u nezgodnoj situaciji gdje moras kocit, odustajat od manevra, cekat i slicno jer motor nema snage.. Da ne idemo sa u ekstremne situacije.
Motor od recimo 130 konja natovaren sa 150kg se ponaša poput puno slabijeg motora. Snazniji motori imaju i bolje i snaznije kocnice, bolji ovijes itd. tako da i to treba uzet u kalkulaciju o sigurnosti.
U praksi.. ja bih radije natovaren i sa suputnicom kocio sa Multistradom nego na malom Versysu, kao i obilazio kamion..
Isto tako.. Netko tko je potpuno neiskusan mislim da neko vrijeme ne bi ni trebao uzimat suputnika..
 
Jel ima netko (ili poznajete nekog) iz splita tko je u mogucnosti pogledati jedan motor koji me zanima?
Ja sam iz zg i malo mi je nezgodno ici do tamo (i prvi mi je motor pa se ne osjecam spremno provjeravati na svoju ruku) pa da nista ne bude pa bih radije da netko iskusniji pogleda motor i javi mi, pa bih ja onda prije kupovine jos jednom provjerio sve.
 
naletio sam na dva komada koji mi se dopadaju, oba 10000€ MArija Bistrica i Rijeka razlika je u kilometrazi i to duplo ali ima dodatne kofere koji mi trenutno nece trebati ali vec iduce god bi mogao pasti neki djir. oba odradjeni desmo servisi. po vama koja bi bila bolja kupnja ili ako znate motore. zvao nisam mozda bi moglo jos nesto sitno ici dole. ili ih bolje zaobici. :sneaky:
 
Jel ima netko (ili poznajete nekog) iz splita tko je u mogucnosti pogledati jedan motor koji me zanima?
Ja sam iz zg i malo mi je nezgodno ici do tamo (i prvi mi je motor pa se ne osjecam spremno provjeravati na svoju ruku) pa da nista ne bude pa bih radije da netko iskusniji pogleda motor i javi mi, pa bih ja onda prije kupovine jos jednom provjerio sve.
Moze se pogledati. Posalji oglas/kontakt na PM
 
da li netko ovdje pouzdano zna kakva je sad procedura u hrvatskoj ako kupim novi motor iz dućana u sloveniji?
 
Da ne otvaram temu, dali se može u D, I,nA, ili Sloveniji kupit novi mx motor, a da se ne plsti njihov porez na promet? 😁
 
MwSt. tj. Mehrwertsteuer u Njemackoj. UVP je Unverbindliche Preisempfehlung, tj. cijena predlozena od strane proizvodjaca.
Porez moras vjerojatno odmah platiti, pa traziti povrat pri uvozu.
 
  • Like
Reactions: Danijel 23
Pozdrav dame (ako ih ima 😂) i gospodo 🫡.
Evo novi sam na ovom forumu, po pravilima foruma Vas sve pozdravljam, a sve ostalo pise u mom profilu (nadam se 🙄).
Ovak, da ne duljim, položio A kategoriju prije 1,5 mj. te bih želio kupiti prvi motor pa tražim Vaše iskusno mišljenje o modelu koji bi bio prikladan meni. Polagao sam na MT-07. Moji "gabariti" su nekih 170cm visine i 91-92 kile žive vage, inseam trenutno ne znam, ali ako Vam može pomoći na 07 mi stopala nisu bila ravno na podu pri normalnom sjedenju (blago na prstima). Od vozačkog iskustva motora imam par godina (čitaj : 2-3) vožnje skutera od 50cc, ako se to može nazvati iskustvom vožnje motora, sve ostalo auto. Ne volim brzu vožnju (niti u autu, a kamoli na motoru), imam 29 godina i motor bi mi koristio za vožnju u krugu 20-30 km (poslovi i ostale obaveze), isključivo po cesti i lijepom vremenu, više manje svakodnevno. Ne planiram vožnju po autoputu niti sa suputnikom barem dok se malo ne ufuram u cijelu priču s motorima, ali možda 2-3 puta u godini padne neki dulja ruta (mislim na dulje od ovih velebnih 20-30km 😂). Trenutno šta mi je zapelo za oko su RE 350 modeli, Z400 i MT03 i CB500f, mlad sam i po meni ima vremena za nešto jače, ali sad me trenutno zanimaju Vaše preporuke. Unaprijed Vam hvala na odgovorima. (P.S. bez Hayabuse😜😁)
 
  • Like
Reactions: bianconero
Pozdrav dame (ako ih ima 😂) i gospodo 🫡.
Evo novi sam na ovom forumu, po pravilima foruma Vas sve pozdravljam, a sve ostalo pise u mom profilu (nadam se 🙄).
Ovak, da ne duljim, položio A kategoriju prije 1,5 mj. te bih želio kupiti prvi motor pa tražim Vaše iskusno mišljenje o modelu koji bi bio prikladan meni. Polagao sam na MT-07. Moji "gabariti" su nekih 170cm visine i 91-92 kile žive vage, inseam trenutno ne znam, ali ako Vam može pomoći na 07 mi stopala nisu bila ravno na podu pri normalnom sjedenju (blago na prstima). Od vozačkog iskustva motora imam par godina (čitaj : 2-3) vožnje skutera od 50cc, ako se to može nazvati iskustvom vožnje motora, sve ostalo auto. Ne volim brzu vožnju (niti u autu, a kamoli na motoru), imam 29 godina i motor bi mi koristio za vožnju u krugu 20-30 km (poslovi i ostale obaveze), isključivo po cesti i lijepom vremenu, više manje svakodnevno. Ne planiram vožnju po autoputu niti sa suputnikom barem dok se malo ne ufuram u cijelu priču s motorima, ali možda 2-3 puta u godini padne neki dulja ruta (mislim na dulje od ovih velebnih 20-30km 😂). Trenutno šta mi je zapelo za oko su RE 350 modeli, Z400 i MT03 i CB500f, mlad sam i po meni ima vremena za nešto jače, ali sad me trenutno zanimaju Vaše preporuke. Unaprijed Vam hvala na odgovorima. (P.S. bez Hayabuse😜😁)
..po ovome sto si napisao za tebe je skuter. :mrgreen:
 
Dobro došao, Čestitam na položenom ispitu. Moja preporuka ako tražiš pouzdan i dobar motor koji je vozan sa jako ugodnim i preciznim mjenjačem definitivno Honda CB, kako god bilo ne preporučam DCT automat mjenjač. Sretno i napiši ovdje kad kupiš dojmove i sl.
 
Probao sam taj Royal Enfield 350 i baš je motorić za đireve po gradu. Problem bi mogao biti kad i ako se ubaciš u đir s nekom ekipom pa krenete na neke malo dalje ture pa apetiti porastu i tu bi taj RE350 mogao postati pre slab (ja sa svojih 92kg ga nisam mogao natjerati do 100km/h). Puno ljudi s takvim motirma putuje po svijetu tako da zapravo i nema pravila.

Klik na link tu sam kratko testirao RE650 Meteor ... super zabavan motorić.

Od ostalih koje si naveo Honda ima 47konja, Z400 45 konja i MT03 42konja znači sve je tu negdje.
Frendica je na CB500F napravila hrpu kilometara, vozi se s ekipom koja ima jače motore, cjelodnevne vožnje po čitavoj Hrvatskoj čak je bila nekoliko puta do Austrije, hoću reči putuje s tim motorom ... također puno ljudi vozi s takvim istim agregatom CB500X i putuju po čitavom svijetu. Ja osobno bi išao baš na tu Hondu ... MT03 i Z400 sam imao priliku per puta malo provozati i ako ti se neki od tih vizualno više sviđa ni sa jednim nečeš pogriješiti ako pucaš na taj tip motora i A2 kategoriju što po pitanju troškova nije zanemarivo.
Polagao si na MT07 vidio si kakav je to motor je da si početnik ali dugoročno gledano i ako kupuješ rabljeno možda bi te baš takav MT07 služio najduže jer sa njim sigurno nakon nekog vremena nečeš osjetiti nedostatak snage.
Škicni si još i Suzuki SV650, Hondu NC700 i slične nakede oko 600ccm ... Malo su slabiji od MT07 i možda pitomiji za početnika ... ili stvarno neki skuter malo jači 300 do 500 ccm ako je samo za grad.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: stipe_zxr
Cestitke na polozenome ;)) ali kako sam pred godinu dana bio u istim nedoumicama kao i ti, vjeruj mi da mira nisam nasao dok u garazu nisam upeljao hayabusu, prvi motor mora bit raketa..

Salu na stranu, gle, sam si rekao imas vremena cijeli zivot za donest ispravnu odluku, uzmi za prvi motor onaj koji ti se svidja, imao 125 ili 1250gs kubika :D vozit ces ga oprezno i sigurno ako si takav, mozda ces se i zajebat pa ces ga prodat i uzet nesto drugo (hayu jel), a tad ces imat i poneko iskustvo vise i mozda i druge zelje..

Chill i puno sretnih 20ki i 30ki po gradu zelim, makar dok ne piknes hayabusu (onda i na marsu)
 
  • Like
Reactions: t0malito