Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

Pozdrav forumaši, kaj bi preporučili od navedenih uzimajući da bi to bio prvi 'ozbiljniji' motor..
ER6n, z750, CBF600N, XJ6(N)
moj prvi "ozbiljniji" motor je bila yamaha xj6n, motor nema greske(ako ga pravilno odrzavas), malo troši, ima dovoljno snage za početak i prvi motor, predvidiv, prasta greske kojih ce bit ako tek ulazis u svijet motora. ja sam s njim napravio nesto manje od 3o ooo km u 2 godine. meni je bio udoban( za referencu ja sam 181 cm i 80 kg cca), mogu bez problema bit cijeli dan na motoru, najvise sam napravio cca 530 km u jednom danu. Prodao sam motor u 11 mjesecu 2022 godine, i koliko znam motor i dalje ide bez greske, i nije bilo problema.
 
Nema dileme Honda CBF600SA, Nakon 31 godine vožnje svega i svačega, ovo je motor kojega vozim posljednjih 8 godina samo zato jer nemam baš nikakvih problema sa tim motorom, stoji vani sve ove godine pod ceradom pali na zub svaki puta, ne skidam i ne punim akumulator, do sad sam promijenio jednom pred cca 4 godine, nikad me nigdje nije ostavio, snage ima sasvim dovoljno za normalnu vožnju, mjenjač kao kod Honde, samo klika. Po ZG ga vozim svakodnevno i tu troši 5l, na otvorenoj cesti maska i vizir odlično štite od vjetra, tu potrošnja pada na 4 l. najmanje troši kad vozim ženu, tu možda nedostaje momenta no za normalnu vožnju sasvim pristojno i napravio sam s njim 96 000 km i vozit ću ga i dalje jer mi baš po svemu odgovara. Yamahu je vozio frend i to je praktički isti agregat. Ako baš želiš nakeda samo napred, no mene smeta kad me vjetar roka u ramena i prsa. Ovjes normalan, kočnice vrhunske Nissin napred 6klipna klješta kočim sa dva prsta staje u mestu. Kranja brzina 220 km/h na njenom pokazivaču. Visok sam 186 cm.
 
  • Like
Reactions: small rider
A osim toga, tko ce ti Triumpha na rate bez kamata dati?
Jesi razmisljao o onom QJ Aliexpress Ducatiju? Mozda ti ga Serko na rate da, onako da se moze pohvaliti da je prodao jednoga?
 
Prvi ‘ozbiljniji’ brak bi mi bio, pa mozda i nije lose da bude dosadan..
Kakvo je mišljenje vas iskusnijih s Hondom NC 750?
Prijatelj sa kojim se vozim posljednjih 27 godina ju je vozio pet godina i ove godinu ju prodao sa 70000 km za 4500 €. Pouzdan motor, udoban, vjetar je malo dosadan, no rijetko jer sa svoja dva cilindra 170 km/h max brzine teško dosegne, no po gradu je okretan zahvalan upravo zbog momenta na niskim okretajima, kad smo se zamijenili na vožnji pitao sam ga zašto se trese malo malo, zapravo sam ga vrtio do blokade jbg, dosta brzo dođe kraj pri ubrzanju.
Dobra strana je potrošnja koja na otvorenoj cesti normalne vožnje do 130 pada na nevjerojatnih 3l. Kočnice solidne, ovjes mekan, ono što znam da ga je nerviralo su utezi volana koju su mu stalno ispadali iz guvernala i žmigavci stražnji su mu pucali ona plastika pa je to morao kupiti novo jer ga nisu pustili na registraciji sa nekim kineskim. Okretan i vozan kao biciklo.
 
  • Like
Reactions: small rider
Hvala ti na trudu da mi odgovoris.. koliko vidim nema nekih prevelikih boljki, ovo kaj si naveo; utezi i zmigavci, vjerujem da to nije preveliki (citaj preskupi) popravak.. za sve ima lemilica 😄
Iskreno, tako nesto i trazim, da mi je okretan po gradu, da je pouzdan, da nije skupo odrzavanje, a opet kad cura sjedne da se mozemo uputit negdje na kupanje ili nekaj.. nakon maxi skutera, treba mi neki lagani prijelazni motor za vozit, a nekako mi sve vise vuce na to.. iako sam prije 3 dana bio 90% siguran da bi uzeo f800r 😄
 
Hvala ti na trudu da mi odgovoris.. koliko vidim nema nekih prevelikih boljki, ovo kaj si naveo; utezi i zmigavci, vjerujem da to nije preveliki (citaj preskupi) popravak.. za sve ima lemilica 😄
Iskreno, tako nesto i trazim, da mi je okretan po gradu, da je pouzdan, da nije skupo odrzavanje, a opet kad cura sjedne da se mozemo uputit negdje na kupanje ili nekaj.. nakon maxi skutera, treba mi neki lagani prijelazni motor za vozit, a nekako mi sve vise vuce na to.. iako sam prije 3 dana bio 90% siguran da bi uzeo f800r 😄
Ako imaš priliku probat bilo bi idealno, za f800r ne mogu ništa napisati jer ga nisam niti vozio niti posjedovao,,,,,,........sretno.
On je vozio svoju curu često sa tom NC po HR do Dubrovnika i nazad do ZG, njegova najveća zamjerka je da je motor malo nejak. Yamaha mt07 je u toj klasi sa dva cilindra i kubikažom no ipak ima više snage i konja pa si i to provjeri kad već gledaš, mada i Tracer je super, Verys, Strom itd.
 
  • Like
Reactions: small rider
to ti je ko žena nakon 20 godina braka, nema drame i sve je okej, ali njah... poželiš napravit nešta ludo...
Samo ne treba zaboravit da nakon 20 godina braka i s nečim ludim u konačnici dođe na isto. :mrgreen:

Inače, taj dio bi se zvao fun factor i neki motori ga imaju, neki nemaju. Isto kao i ljudi, zato svatko mora procijeniti sam. 😁
 
zavisi što je nekome jako a što slabo... ja godinama putujem sa Transalpom 700, u dvoje i natovaren ka mazga.
po AC bez frke drži 130, može i brže al nema meni potribe, ovo ostalo prestizanje, poznam motor i jednostavno ne dozvoljavam "škakljive situacije", procjenim i krenem...
zadnje što smo bili po italiji i siciliji tura od nekih 2800km... svega je bilo, AC, lokalnih cesta, uspon na 2000m visine...
nismo svi istih zahtjeva... meni je bitno da motor ima dobru nosivost, da je udoban i naravno da je pouzdan... V-makinja, 60 konja, nekome je smišno, meni je to sasvim dovoljno...
NC750 je slične kubikaže i snage, ka i moj TA700... tako da sve ovisi što očekuješ od motora...