pomoc kod kupovine Suze

taris

New member
namjeravam uzet gsx-r600 00 do 03 god, pa me zanima kod cega treba pripazit kod kupnje rabljenog??  koja su ulaganja u iducih 3-4 godine?? kaj se kvari kod njih?? thanx :misli:
 
Gledaj....onako na prvi pogled...dali je farba i plastike u originalnom stanju(pusti spike da je netko ofarbao cijeli motor jer mu se tako vise svida)....jedan pogled na diskove..mogu biti pokazatelji stvarnih kilometara(bez rubova pri vrhu ili pri dnu...zadnji disk pogotovo...negdje do 30.000 km po mojoj procjeni,niti jedan disk nebi smio imati ruba). Felge...mogu biti ofarbane radi estetike...ali ponekad i radi toga da sakriju tragove ravnanja ili jos gore-nadovarivanja. Pogledati po rubovima felgi eventualne neravnine ili blaga ispupcenja(tragovi varenja,i zatim obrade tokarenjem-mada se to da sakriti kitanjem). Prednje vilice....obicni teleskopi....proci ih vizualno i rukom preko cijele povrsine..moraju biti idealno glatki i ravni.Nesmije biti niti najmanjih tragova ulja. To moze znaciti da je jednostavno crko semering...ali moze biti i poslijedica pada(i ravnanja).Kod usd vilice obratiti pozornost na vanjaske cijevi(tragovi ravnanja,neravnine i propustanja semeringa). Masina....tragovi eventualnog propustanja ulja ispod glave motora...bocnih dekli....Kontrolirati vizualno sve spojeve(eventualno tragovi silikonskih brtvila koja strse vani u prevelikoj mjeri mogu ukazati da je nesto bilo radeno oko masine). Stanje pogonskog lanca i lancanika. Ako je zadnji kotac na španerima previse nazad,onda je vrijeme za novi lanac i lancanike.Probna voznja....motor mora paliti iz prve...ravnomjerno raditi na ler gasu...mjenjac mora saltati glatko u svaku brzinu,bez zapinjanja ili cudnih sumova...Kvacilo bi moralo odvajati otprilike na sredini...Ako odvaja na samom kraju,moguce je da su lamele za zamjenu. U voznji kada se puste obe ruke motor mora ici ravno,pri kocenju nesmije biti vibracija ili poskakivanja rucice kocnice(krivi diskovi). Ako motor ima prozorcic za kontrolu ulja,vidjeti kakav je: Ako je cist..znaci da je motor bio redovno servisiran. Prljav prozorcic kroz koji je skoro nemoguce vidjeti razinu ulja,znaci da se netko nije bas jako brinuo za redovnu izmjenu ulja....Za gume nije potrebno neko objasnjenje...sve se odmah vidi.....Imas jos sitnih detalja(stanje prozirnih dijelova-prednji pleksi glass,farovi,komandna tabla sa prekidacima...sve zavisi od kilometraze motora). Uglavnom...povedi sasobom nekoga tko se razumije... :mrgreen: Sto se ulaganja tice...pod uvjetom da je sve redovno radeno....puno zavisi i od tvog nacina i stila voznje. Ali jednom godisnje(to je da se minimalno vozis) zamjena ulja i filtera,gume mogu trajati nekih 4000 do 5000 km. Lanac bi uz odrzavanje mogao napraviti 30.000 tisuca km...svjecice(zavisi koje) mogu ici od 6000 pa do 24.000 (iridij). Filter zraka...svakih 18.000 tisuca...pakne(zavisi od stila voznje i marke pakni) mogu od 10.000 pa na gore...ima toga jos...ali polako sa vremenom skuziti ces i sam...sretno !!!!
 
http://www.motori.hr/cgi-bin/cl.rr?id=142


http://www.motori.hr/cgi-bin/cl.rr?id=142&str=2
 
ovo mi izgleda 10 puta kompliciranije od kupnje auta!! :?  moram se pomirit s time da ce nesto od ovih gore navedenih "kvarova" imat i moj bike! ipak to nije novi motor a samo odrzavanje mi ne zvuci preskupo posto sam bio spreman na vece izdatke za servis !  nekako vise vjerujem inozemnim prodavacima nego nasim, pa mi je jedna od solucija uvoz! cijenovno mi je isplativije al po pitanju kvalitete samo nebo zna! drzite mi fige!! :wink:
 
Ja nebih uvazao motor. Na prvi pogled se cini isplativije.....ipak prosaraj nasim oglasima. Moze se naci garantirano dobar motor. Samo strpljenja.....i normalno....kesh !!!! :)
 
kod nas nije neki izbor pa me to prisiljava na inozemstvo.  sigurno ima i u nas dobrih motora samo su skuplji za 30 %!  prednost kupovine u Hrvatskoj je ak ti proda pokvaren motor netrebas daleko ici da ga nalupas! :mrgreen:
 
@ BMW ... Čovjek je pitao za kupovinu Suzukija ...  :wink: ( a ne Honde ) ... a na njemu je mjenjač sve, samo ne mekan, a mašina radi svakako, samo ne ravnomjerno ...  :LOL:
 
strasilo said:
@ BMW ... Čovjek je pitao za kupovinu Suzukija ...  :wink: ( a ne Honde ) ... a na njemu je mjenjač sve, samo ne mekan, a mašina radi svakako, samo ne ravnomjerno ...  :LOL:
da slažem se s tobom pokazo si mi  :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
Gledaj....onako na prvi pogled...dali je farba i plastike u originalnom stanju(pusti spike da je netko ofarbao cijeli motor jer mu se tako vise svida)....jedan pogled na diskove..mogu biti pokazatelji stvarnih kilometara(bez rubova pri vrhu ili pri dnu...zadnji disk pogotovo...negdje do 30.000 km po mojoj procjeni,niti jedan disk nebi smio imati ruba). Felge...mogu biti ofarbane radi estetike...ali ponekad i radi toga da sakriju tragove ravnanja ili jos gore-nadovarivanja. Pogledati po rubovima felgi eventualne neravnine ili blaga ispupcenja(tragovi varenja,i zatim obrade tokarenjem-mada se to da sakriti kitanjem). Prednje vilice....obicni teleskopi....proci ih vizualno i rukom preko cijele povrsine..moraju biti idealno glatki i ravni.Nesmije biti niti najmanjih tragova ulja. To moze znaciti da je jednostavno crko semering...ali moze biti i poslijedica pada(i ravnanja).Kod usd vilice obratiti pozornost na vanjaske cijevi(tragovi ravnanja,neravnine i propustanja semeringa). Masina....tragovi eventualnog propustanja ulja ispod glave motora...bocnih dekli....Kontrolirati vizualno sve spojeve(eventualno tragovi silikonskih brtvila koja strse vani u prevelikoj mjeri mogu ukazati da je nesto bilo radeno oko masine). Stanje pogonskog lanca i lancanika. Ako je zadnji kotac na španerima previse nazad,onda je vrijeme za novi lanac i lancanike.Probna voznja....motor mora paliti iz prve...ravnomjerno raditi na ler gasu...mjenjac mora saltati glatko u svaku brzinu,bez zapinjanja ili cudnih sumova...Kvacilo bi moralo odvajati otprilike na sredini...Ako odvaja na samom kraju,moguce je da su lamele za zamjenu. U voznji kada se puste obe ruke motor mora ici ravno,pri kocenju nesmije biti vibracija ili poskakivanja rucice kocnice(krivi diskovi). Ako motor ima prozorcic za kontrolu ulja,vidjeti kakav je: Ako je cist..znaci da je motor bio redovno servisiran. Prljav prozorcic kroz koji je skoro nemoguce vidjeti razinu ulja,znaci da se netko nije bas jako brinuo za redovnu izmjenu ulja....Za gume nije potrebno neko objasnjenje...sve se odmah vidi.....Imas jos sitnih detalja(stanje prozirnih dijelova-prednji pleksi glass,farovi,komandna tabla sa prekidacima...sve zavisi od kilometraze motora). Uglavnom...povedi sasobom nekoga tko se razumije... :mrgreen: Sto se ulaganja tice...pod uvjetom da je sve redovno radeno....puno zavisi i od tvog nacina i stila voznje. Ali jednom godisnje(to je da se minimalno vozis) zamjena ulja i filtera,gume mogu trajati nekih 4000 do 5000 km. Lanac bi uz odrzavanje mogao napraviti 30.000 tisuca km...svjecice(zavisi koje) mogu ici od 6000 pa do 24.000 (iridij). Filter zraka...svakih 18.000 tisuca...pakne(zavisi od stila voznje i marke pakni) mogu od 10.000 pa na gore...ima toga jos...ali polako sa vremenom skuziti ces i sam...sretno !!!!
1. CRVENO BOLDANO.
Mislim da nitko nebi nikada prodao rabljenog Suzukija ako ce gledati po Tvojem opisu mjenjača...
2. CRVENO BOLDANO.
Pakne? Pa jos jednom. Pakne? Suzuki? Pakne? GSX-R 600. Pakne?  :misli:
 
Ma sta onda po tebi za voziti suzuki umjesto kacige moras nositi kramp sa sobom....za mijenjati brzine ? Sta ti je cudno ako sam spomenuo pakne ? Ako mislim da si ti pomislio na da suzuki nema diskove....onda.... :LOL:. Svatko te jebene plocice zove na svoj nacin....ja ih zovem pakne......a ono sto si ti mislio....to su FERODE....Neznam...vozio sam dosta suzukija....i mjenjaci rade u redu....malo tvrdi jesu...nego honda...ali to im je zastitni znak oduvjek...pa to netreba posebno naglasavati.....neznam zasto me razapinješ na kriz  ???  Ajde još trazi u mome postu gramaticke pogreske,interpunkcije i slicno....pa boldaj do mile volje !!!! :jesus:
 
mislim da suzuki trosi vise od yamahe i honde... i to dosta.... ak je suditi po tome kaj sam vidjel...
 
bmw m 5 said:
Gledaj....onako na prvi pogled...dali je farba i plastike u originalnom stanju(pusti spike da je netko ofarbao cijeli motor jer mu se tako vise svida)....jedan pogled na diskove..mogu biti pokazatelji stvarnih kilometara(bez rubova pri vrhu ili pri dnu...zadnji disk pogotovo...negdje do 30.000 km po mojoj procjeni,niti jedan disk nebi smio imati ruba). Felge...mogu biti ofarbane radi estetike...ali ponekad i radi toga da sakriju tragove ravnanja ili jos gore-nadovarivanja. Pogledati po rubovima felgi eventualne neravnine ili blaga ispupcenja(tragovi varenja,i zatim obrade tokarenjem-mada se to da sakriti kitanjem). Prednje vilice....obicni teleskopi....proci ih vizualno i rukom preko cijele povrsine..moraju biti idealno glatki i ravni.Nesmije biti niti najmanjih tragova ulja. To moze znaciti da je jednostavno crko semering...ali moze biti i poslijedica pada(i ravnanja).Kod usd vilice obratiti pozornost na vanjaske cijevi(tragovi ravnanja,neravnine i propustanja semeringa). Masina....tragovi eventualnog propustanja ulja ispod glave motora...bocnih dekli....Kontrolirati vizualno sve spojeve(eventualno tragovi silikonskih brtvila koja strse vani u prevelikoj mjeri mogu ukazati da je nesto bilo radeno oko masine). Stanje pogonskog lanca i lancanika. Ako je zadnji kotac na španerima previse nazad,onda je vrijeme za novi lanac i lancanike.Probna voznja....motor mora paliti iz prve...ravnomjerno raditi na ler gasu...mjenjac mora saltati glatko u svaku brzinu,bez zapinjanja ili cudnih sumova...Kvacilo bi moralo odvajati otprilike na sredini...Ako odvaja na samom kraju,moguce je da su lamele za zamjenu. U voznji kada se puste obe ruke motor mora ici ravno,pri kocenju nesmije biti vibracija ili poskakivanja rucice kocnice(krivi diskovi). Ako motor ima prozorcic za kontrolu ulja,vidjeti kakav je: Ako je cist..znaci da je motor bio redovno servisiran. Prljav prozorcic kroz koji je skoro nemoguce vidjeti razinu ulja,znaci da se netko nije bas jako brinuo za redovnu izmjenu ulja....Za gume nije potrebno neko objasnjenje...sve se odmah vidi.....Imas jos sitnih detalja(stanje prozirnih dijelova-prednji pleksi glass,farovi,komandna tabla sa prekidacima...sve zavisi od kilometraze motora). Uglavnom...povedi sasobom nekoga tko se razumije... :mrgreen: Sto se ulaganja tice...pod uvjetom da je sve redovno radeno....puno zavisi i od tvog nacina i stila voznje. Ali jednom godisnje(to je da se minimalno vozis) zamjena ulja i filtera,gume mogu trajati nekih 4000 do 5000 km. Lanac bi uz odrzavanje mogao napraviti 30.000 tisuca km...svjecice(zavisi koje) mogu ici od 6000 pa do 24.000 (iridij). Filter zraka...svakih 18.000 tisuca...pakne(zavisi od stila voznje i marke pakni) mogu od 10.000 pa na gore...ima toga jos...ali polako sa vremenom skuziti ces i sam...sretno !!!!

              :misli: Sve to OK.samo ne znam dali ulje mora biti svijetle boje uvik,nakon nekih par stotina km svako ono malo zacrni :misli:
 
nije bitno jel crno ulje, već prozorčić ..  :wink:
 
bmw,

kojii ti to PAKNE predju 10 000km i vise ?
i ja bi volio imai takve, jer mjenjam svakih 5000km.
 
krco said:
bmw,

kojii ti to PAKNE predju 10 000km i vise ?
i ja bi volio imai takve, jer mjenjam svakih 5000km.
zadnje ...  :wink:

a bogumi te tvoje se dosta brzo troše ako možeš preći samo 5K  :misli:
 
Čitam malo ovo i stvarno neznam kak bum ja nekom prodal svog zeca, pa pol tih stvari koje su gore navedene ja već sad imam a motor je ganc novi  :mrgreen:
 
Disk plocice,
pakne ili kocione obloge (kod bubanj kocnica)
Ferode- naziv dosao od tvornice Ferodo koja proizvodi disk plocice i kocione obloge
 
Koje plocice koristim ? Original nissin. Ja sam ih promijenio prije 7000 km....i jos ima vise od pola. Sad....mozda zato jer su dva cilindra,pa kad spustim dvije brzine dole....zadnji kotac doslovno blokira !!! Netrebaju mu kocinice...koci masina sama po sebi....i to bogami dobro !  :mrgreen:
 
strasilo said:
nije bitno jel crno ulje, već prozorčić ..  :wink:

          (y) (y)
 
bmw m 5 said:
Koje plocice koristim ? Original nissin. Ja sam ih promijenio prije 7000 km....i jos ima vise od pola. Sad....mozda zato jer su dva cilindra,pa kad spustim dvije brzine dole....zadnji kotac doslovno blokira !!! Netrebaju mu kocinice...koci masina sama po sebi....i to bogami dobro !  :mrgreen:
I ja imam 4 cilindra, pa kad na 10K spustim jednu niže, i meni treba antihoping ...  (y)

btw, ja imam TWR (Lucas) i to već preko 10K pa su još za upotrebu ...  :misli: