Pomoć: R1 curi voda- Zašto?

strasilo said:
do koliko se digne temperatura... ili ga gasiš čim počne curiti .. ?

e, a da odeš kod majstora....  :misli:

105-106 i pali se ventilator i pada na 99.

Odvest ću majstoru, ali u Gospiću nema nitko tko to radi.

Vjerojatno ću je staviti na kombi i do Grigića.
 
lemoo said:
curi zato sto je to yamaha
najbrze rjesenje problema

  kupi Suzuki  :mrgreen:

Zaky1000R said:
Vidio sam ja i Suzukije koji cure i to kao iz parnog kotla.  :mrgreen:

Ja suzukia najviše vidio, samo nije kapala voda već kuhala.
 
jasic said:
105-106 i pali se ventilator i pada na 99.

Odvest ću majstoru, ali u Gospiću nema nitko tko to radi.

Vjerojatno ću je staviti na kombi i do Grigića.
to ti je normalna temperatura ,,,,pušta ti sigurno na nekom crevu...nali onu tkučinu za brtvljenje u hladnjak i riješio si problem
 
ma ja ne bih još sipao tu tekučinu za brtvljenje
raskopaj koliko se da pa malo detaljnije pregledaj, pa nema sto crijeva pa da se baš ne vidi di piša
a jel znaš da yamahu ne smiješ ostavljat' na kiši :LOL: :LOL:
 
Ja sam imao dvije R1 03 godina, njima je temp u vožnji 78-85 stupnjeva, a na ovoj je 86-92 stupnja, svi mi kažu što imaju 04 godinu da je to normalno jer je ovoj malo veća radna temp.
 
jasic said:
Ja sam imao dvije R1 03 godina, njima je temp u vožnji 78-85 stupnjeva, a na ovoj je 86-92 stupnja, svi mi kažu što imaju 04 godinu da je to normalno jer je ovoj malo veća radna temp.
to je u redu.......meni po ljeti u gradu dode na 105 stupnjeva....pa se pali ventilator......sta bi onda reko....ne brini termostat i ostalo je u redu....pa poskidaj bocne oklope....nesto se mora vidjeti..... :misli:
 
bmw m 5 said:
to je u redu.......meni po ljeti u gradu dode na 105 stupnjeva....pa se pali ventilator......sta bi onda reko....ne brini termostat i ostalo je u redu....pa poskidaj bocne oklope....nesto se mora vidjeti..... :misli:

Skinu sam oklop, ali opet ne vidim od kud se sljeva, možda da skinem i filter.  Vidi na slici od kud se sljeva.
 
šta mu je tamo pumpa vode?
 
..mislim da je
nemoj vozit dok to ne riješiš
 
aha onaj kanal na vrhu strelice
od brtve glave se onda slijeva
 
NEKID said:
aha onaj kanal na vrhu strelice
od brtve glave se onda slijeva

Ali i sa drugom mašinom je isto bilo pa mi čudno da bi na obe bio isti problem.
 
to je najčešći problem ako ostaneš bez rashladne tekućine i mašina zakuha
 
Sad sam zvao Grigića, oni su na godišnjem, pokušat ću k Zoriću u Karlovac.
 
jasic said:
Sad sam zvao Grigića, oni su na godišnjem, pokušat ću k Zoriću u Karlovac.
zato ja ne volim te majstore, kad u srcu sezone odu na kolektivni, kada se motori najviše voze pa i staju.
reći će ti šta nisi to po zimi radio jer mi imamo vremena, kao da si znao da će se to desit.
 
digni rezervar,pomakni bobine,onu gumenu ili plastičnu zaštitu i prekontroliraj to ! negdje iznad poklopca glave ti pušta,a ako si mijenjao mašinu i opet pušta ,znači da je problem na nekom dijelu koji je ostao od prije , kontroliraj pumpu vode i sve druge spojeve!!! nemoj ić u servis ,to ti je sigurno neka glupost!  (y)
 
.. pogotovo ne kod grigića  :LOL: