Power Commander...

GIXER said:
Mislim da i mene čeka kupovina power comandera pa da se djete može igrat jer ako je dizna odpriklike ista,dulinom impulsa se može izregulirat količina goriva što na kraju znači neograničen prostor za kemijanje i pripasivanje dizni sa drugih polovnih motora jel orginal su oko 150 € komad.
Ako griješim, ispravite me !

evo ja cu te ispraviti...
tu si umjesto ORIGINAL napisao ORGINAL. evo ...ne moras mi zahvaliti....

znam da ces i meni drugi put pomoci.

pozdravic od mene  :hello:
 
karamela said:
evo ja cu te ispraviti...
tu si umjesto ORIGINAL napisao ORGINAL. evo ...ne moras mi zahvaliti....

znam da ces i meni drugi put pomoci.

pozdravic od mene  :hello:
Tako je!!!  :ugovor:
 
GIXER said:
Mislim da i mene čeka kupovina power comandera pa da se djete može igrat jer ako je dizna odpriklike ista,dulinom impulsa se može izregulirat količina goriva što na kraju znači neograničen prostor za kemijanje i pripasivanje dizni sa drugih polovnih motora jel orginal su oko 150 € komad.
Ako griješim, ispravite me !
www.dzt-power.de/gsxr1300-03turbo.html  
zanimljivo !
 
zvonko situm said:
www.dzt-power.de/gsxr1300-03turbo.html  
zanimljivo !
(y)
Šteta što nema malo više detalja,ali to je odprilike to, 300 konja bez brige i to sa standardnim klipovima,klipnjačama,...
 
GIXER said:
(y)
Šteta što nema malo više detalja,ali to je odprilike to, 300 konja bez brige i to sa standardnim klipovima,klipnjačama,...
Ma ništa više ti netreba i to je previše a čak i ova verzija od 182 ks na točku je sasvim dovoljno-a investicija prihvatljiva....
 
Dynatek FI-Controller

jel ko cuo za tu napravu ?

slicno PC , sluzi samo za regulaciju kolicine goriva u 3 razine
 
Ajd sada da i ja postavim par pitanjca:

1. Da li mi se isplati staviti PowerCommander III na moj motor (gore su: high flow filter zraka,2x shacali,2x iridiumske svjecice)?
2. Gdje i tko mi to može KVALITETNO podesiti i postaviti?
3. Cijena/e (postavljanja i ugradnje)
4. Šta dobijem s time (pročitao sam svih 13 stra ovog posta i već me glava boli - znam sve o PC-u manje više), dakle - ispeglanu krivulju, više snage, manju potrošnju goriva, veću trajnost mašine?

BTW: radi se o Cagivi Raptor 1000 (mašina identična suzukijevoj TL1000 & SV1000)

Hvala na svim KONSTRUKTIVNIM I RAZUMLJIVIM odgovorima!
 
3. Kod nas 2500kn (a mislim da je netko rekao da gazda daje popust na gotovinu), a npr. tu: http://www.morepoweracing.com/powercommander.asp 260$
Ugradit možeš sam jer je princim ištekaj-uštekaj.
 
1. Da li mi se isplati... da... pojacao bi si dotok goriva i optimizirao smjesu gorivo/zrak... ovako ti je bogatija zrakom
4. Šta dobijem s time ispeglanu krivulju -da, više snage -da, manju potrošnju goriva-logicno da ne, veću trajnost mašine - da, trajniju... -s obzirom da si vec prtljao po smjesi, sa dodavanjem vise goriva bi povecao trajnost modificiranog motora
 
Rene(Raptor) said:
Ajd sada da i ja postavim par pitanjca:

BTW: radi se o Cagivi Raptor 1000 (mašina identična suzukijevoj TL1000 & SV1000)
TL 1000 i SV 1000 nemaju identične mašine.
 
Bandit said:
TL 1000 i SV 1000 nemaju identične mašine.
Točno tako... Razlika: usisne prirubnice na TL su krače i šireg su promjera,usisni kolektori su  na TL veči i s leptirima večeg promjera i "jačim"diznama", motorni kompjuter je drugačiji ! Imam sve to za TL 1000 S na raspolaganju ako koga zanima!
 
zvonko situm said:
Točno tako... Razlika: usisne prirubnice na TL su krače i šireg su promjera,usisni kolektori su  na TL veči i s leptirima večeg promjera i "jačim"diznama", motorni kompjuter je drugačiji ! Imam sve to za TL 1000 S na raspolaganju ako koga zanima!

Pa još razlika u lancu razvoda, pa ventili, opruge, pa bregaste, pa kuplung... :mrgreen:
 
zvonko situm said:
Točno tako... Razlika: usisne prirubnice na TL su krače i šireg su promjera,usisni kolektori su  na TL veči i s leptirima večeg promjera i "jačim"diznama", motorni kompjuter je drugačiji ! Imam sve to za TL 1000 S na raspolaganju ako koga zanima!

Istina  :oops:
To ti ja tak kažem da se ne zbediram kaj nemam novi model među nogama :misli: :mrgreen:
 
stigli izduvnici za zzr1400... namontirani... posto je relativno hladno.. nisam jos isprobao.. ali prozori u tvornickoj hali se tresu :))
sljedece je powercommander...
to se ceka slobodni vikend da poskidam oklope i slozim ga.....

dobijete izvjestaj kako to sve skupa klapa
 
Jel ima netko u HR da popravlja-servisira commander i ignition modul
kupio sam novi ignition modul bio na motoru 10min i vise motor nece da upali, a kada ga skinem sve normalno radi
receno mi je - da je navodno izgubio memoriju i da treba snimiti novi softwer, neki su probali usnimiti ali se nista nedogađa

 
zx-6r 07g.
kupio sau napoli-u (italia) jos u 2mj. dok kod nas nije ni bilo tog motora u prodaji
slao sam njima da ga poprave i nakon 3mj. sam ga dobio nazad i nitko ga nije ni pipnuo- i dalje neradi
pa sam mislio da ima netko kod nas da mi to rijesi
 
Mario_ said:
zx-6r 07g.
kupio sau napoli-u (italia) jos u 2mj. dok kod nas nije ni bilo tog motora u prodaji
slao sam njima da ga poprave i nakon 3mj. sam ga dobio nazad i nitko ga nije ni pipnuo- i dalje neradi

pa sam mislio da ima netko kod nas da mi to rijesi
dečko...talijani su najpoznatiji prevaranti pa me uopče nebi čudilo da su ti prodali nešto što nije kompatibilno s tvojim motorom...
a ustvari ti bi mogao i nazvati...