Power Commander...

Mislim da sam naveo na kraju teksta DA JE TO POTREBNO SAMO ONIMA KOJI MISLE DA IM JE TO POTREBNO.I naveo okvirnu cijenu, na samom kraju teksta rečeno je kome treba, sigurno ne nekome tko se vozi od birca do birca i to je to. A ovo su točni podaci, pa dali nekome treba ili ne to svatko za sebe neka odluči. Neznam na temelju čega u mom tekstu si zaključio da tvornički inžinjeri koji rade ili izmišljaju pc su omalovaženi. Oni rade serijske motore i pc za iste, a kutijica nije serijski proizvod kao takav. Pošto nemožemo dirati serijski pc da nešto doradimo na njemu, a da pri tome motocikl neizbacimo iz serijskih okvira, za to je tu KUTIJICA. A isto tako za ono da motocikli nisu poštelani , valjda kužiš da nisam mislio  na nepravilan rad istog....
 
Ajd sad ovakl. Treba ili ne treba.
Npr dok na motocikl staviš protočniji auspuh i staviš protočniji filter, a u nekim slučajevima (Z1000, FZ1...) se modificira tj. povećava i ulaz za zrak u zračnu kutiju.
U ovome slučaju motor radi na siromašnoj smjesi što nikako nije dobro za njega.
Ovdje je Power Commander potreban i to ne zbog snage već zbog zdravlja motora.
 
Nekima (ali ja mislim rijetkima) svakako treba. Onima koji su stavili samo šminkica prigušivač ili onima koji nisu jako petljali po vitalnim značajkama agregata sigurno ne treba. Usput medo: onaj tko pazi na "zdravlje" motora ne posiže za ovakvim preinakama jer one smanjuju trajnost motora. PC je lijek za poremečen ("jako bolestan") agregat da bude manje poremečen - ali je ipak poremečen, samo manje.
 
Pec said:
Nekima (ali ja mislim rijetkima) svakako treba. Onima koji su stavili samo šminkica prigušivač ili onima koji nisu jako petljali po vitalnim značajkama agregata sigurno ne treba. Usput medo: onaj tko pazi na "zdravlje" motora ne posiže za ovakvim preinakama jer one smanjuju trajnost motora. PC je lijek za poremečen ("jako bolestan") agregat da bude manje poremečen - ali je ipak poremečen, samo manje.

slazem se s prve dve recenice:)
e, a sta nije glavna funkcija da pc PAMETNO dozira gorivo?  :misli: pa ako je tako...manja su toplinska opterecenja i gusenja, pa valjda je to sve skupa i zdravo za motor :neznam:
:misli: a to sto malo poveca snagu...ali zbilja malo,pa nije to taaaako lose za motor...
:neznam:
 
karamela said:
slazem se s prve dve recenice:)
e, a sta nije glavna funkcija da pc PAMETNO dozira gorivo?  :misli: pa ako je tako...manja su toplinska opterecenja i gusenja, pa valjda je to sve skupa i zdravo za motor :neznam:
:misli: a to sto malo poveca snagu...ali zbilja malo,pa nije to taaaako lose za motor...
:neznam:
Istina da se stavlja na motocikl sa određenim preinakama (auspuh, filter), snagu povećava ovisno o podešenju, ako je podešen za krajnju snagu onda nema govora o potrošnji i uglađenost,nego samo o snazi, a što se tiče štetnosti tek onda okretaji idu više nego na tvorničkom pc, ali samo do gornje granice pozitivnog djelovanja unutar agregata jer na samom agregatu postoji jedna zaštita koja je pučki nazvana BLOKADA mislim da je danas ima skoro svaki agregat.Neznam o kakvom negativnom djelovanju na agregat govori PEC :palacdolje: jer kada se ispegla krivulja snage agregat radi uglađenije i vozi se fluidnije, a jedina značajka koja se primjeti uz navedene osobine je veselija vrtnja agregata i podizanje okretaja (lijepše se vrti). Karamela ti si u potpunom pravu  (y) s tim da se Power C. stavlja i na motocikle bez preinaka i nadogradnji. Jer On sam,  je jedna naj običnija nadopuna, nešto kao update na kompu
 
Medo said:
Ajd sad ovakl. Treba ili ne treba.
Npr dok na motocikl staviš protočniji auspuh i staviš protočniji filter, a u nekim slučajevima (Z1000, FZ1...) se modificira tj. povećava i ulaz za zrak u zračnu kutiju.
U ovome slučaju motor radi na siromašnoj smjesi što nikako nije dobro za njega.
Ovdje je Power Commander potreban i to ne zbog snage već zbog zdravlja motora.

medo najbolje objasnio... vi izmisljate raketnu fiziku
 
demza said:
medo najbolje objasnio... vi izmisljate raketnu fiziku
Pročitaj si nešto ,ako već misliš sudjelovat u nekim temama ili odi na neki raketni seminar naravno ako te to zanima. :prsti: Medo je u pravu, ali to je samo dio. Ne da mi se više objašnjavat takvim nekim likovima...... :jesus:
 
demza said:
citaj prosle postove, onda komentiraj...

a tvoje vrijedjanje prelazi granice
neznam koji te dio uvrijedio, mislim sve je u dobroj namjeri evo ti i isprika, ako  misliš da je potrebna
 
Torque said:
neznam koji te dio uvrijedio, mislim sve je u dobroj namjeri evo ti i isprika, ako  misliš da je potrebna
ispricaj se konkretnim odgovorom , o kojem ti se neda pisat tu sad nekim tipusima
 
Ajmo pokušati nastaviti bez vrijeđanja  :gace:
Svaka preinaka ne mora uvijek biti dobra. Ponekad su preinake besmislene, preskupe, nepotrebne a ponekad i nisu. Lobiji onih koji ostvaruju korist kroz nekritično hvaljenje proizvoda na kojima zarađuju haraju i ovim forumom, a ja imam potrebu ponekad im se suprostaviti kada pređu granicu dobrog ukusa. Nadam se da pri tome nikoga ne vrijeđam i ćinit ću to i nadalje koliko mi moje skromno znaje i iskustvo dopusti.  :mrgreen:
 
mali rezime

znaci preporucuje se kod stavljanja otvorenog auspuha gdje se mora malo podebljat smjesa gorivom
 
markookram said:
mali rezime

znaci preporucuje se kod stavljanja otvorenog auspuha gdje se mora malo podebljat smjesa gorivom

da... najjednostavnije objasnjeno: PC-em reguliras ubrizgavanje goriva kako bi se stvorila optimalna smjesa gorivo/zrak

ili malo vise fancy receno: modificiras mape
 
ja mogu reć samo jedno NIKAD NEBI STAVIO PC NA MOTOR S KOJIM  SE NEĆU UTRKIVAT zašto?

zato šta je to bacanje novaca a vi recite šta hoćete. Pola vas nemože iskoristit motor 100% ni kad je on origigi pa zašto onda bacat lovu na gluposti?? da rečeš da imaš?? ili??
 
Streetfighter said:
ja mogu reć samo jedno NIKAD NEBI STAVIO PC NA MOTOR S KOJIM  SE NEĆU UTRKIVAT zašto?

zato šta je to bacanje novaca a vi recite šta hoćete. Pola vas nemože iskoristit motor 100% ni kad je on origigi pa zašto onda bacat lovu na gluposti?? da rečeš da imaš?? ili??
zavisi kakav motor imas
ako imas kao ja recimo singla koji nije bas najbolje tvornicki podesen (neznam iz kojeg razloga) onda to i nije bacanje novaca u vjetar
da imam nekog novog Ra sigurno to nebi radio
 
niksa said:
evo da se ja malo umijesam u raspravu....

Za pocetak da pobijem one tvrdnje "za te novce koliko vrijedi PC, auspuh...itd, - jednostavno kupis jaci motor". Meni se jako svidja estetski i ergonomski odgovara TDM, ali smatram da mu fali 15-tak konja. Takodjer TDM kosta 74000 kn i dodavanjem 6000 kn na tu cijenu, dobijem 80, a za te novce ne mogu kupit nista da odgovara mojim zahtjevima estetike i ergonomije. Tako da je moje misljenje da se ta investicija u mom slucaju isplati, iako necu dobit svih onih 15 konja.. bar 8 ili 10 (s auspuhaom, filterom i PC).

Nadalje ne vidim razlog zasto ne "dokupit" par konja....

Trece, povecanje snage za 10% na tvornicke motore nebi trebalo predstavljat problem, pogotovo za TDM koji na 900ccm ima 88 KS, mozda bi druga prica bila za R6 koja na 600ccm ima 125 KS i vrti 18000 ( koje je tvornica spustila na 17500 radi sigurnosti).

znaci ne mozemo globalizirati, nije svaki motor isti, niti jednako zagusen ni more drugih stvari... Pa cist primjer su motori koji na potpuno istu konstrukciju radilice, cilindara i klipova razvijaju i po 30 KS vise damo promjenom glave i ubrizgavanja. Tako da me nitko ne moze uvjerit da ce DL1000 sa svojih 98 ks trajat duze nego TL1000 sa 130, a rzlikuju se upravo u onome sta sam maloprije rekao. Mislim da je ista stvar da dukatijima (999) koji imaju na istoj masini razlicite glave...a siguran sam da primjera ima jos.

:lolcry:
 
Pec said:
Ajmo pokušati nastaviti bez vrijeđanja  :gace:
Svaka preinaka ne mora uvijek biti dobra. Ponekad su preinake besmislene, preskupe, nepotrebne a ponekad i nisu. Lobiji onih koji ostvaruju korist kroz nekritično hvaljenje proizvoda na kojima zarađuju haraju i ovim forumom, a ja imam potrebu ponekad im se suprostaviti kada pređu granicu dobrog ukusa. Nadam se da pri tome nikoga ne vrijeđam i ćinit ću to i nadalje koliko mi moje skromno znaje i iskustvo dopusti.  :mrgreen:
(y)
 
markookram said:
ispricaj se konkretnim odgovorom , o kojem ti se neda pisat tu sad nekim tipusima
Odgovor je napisan u proteklim postovima :chainsaw:
 
Ej ljudi dajmo drugima neka odluče sami dali ga kupit ili ne, bili oni bikeri ili šminkeri ili šankeri, trebao im za ovo ili ono ili im uopće ne treba. Valjda svatko zna što želi i što mu treba u životu.........pozdrav :blahblah: